Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 24v ja tapailen 46 vuotiasta miestä. Hän haluaisi muuttaa yhteen, mutta olen alkanut epäröimään.

Vierailija
03.12.2016 |

- En tiedä kehtaanko ikinä esitellä miestä kenellekkään kun iän puolesta voisi olla isäni.
- En tiedä voiko tällainen suhde toimia pidemmän päälle.
+ Rakastan tätä miestä ja hänen kanssaan on ihana olla.
Mitä mä teen?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsi jos nuo yhdet alkaa nyt tuosta sydäristä jauhamaan😒

Vierailija
22/56 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäeronne on suuri, ihan käytännön asioiden kannalta mietittynä. Varmasti nyt on ns. hyvää kyytiä tarjolla mutta itse sanoisin että nauti siitä aikasi mutta älä muuta yhteen. Joudut keskelle eroperheen perhe-elämää, vastuuseen lapsipuolista kun he ovat teillä jne. Takaan ettei ex-vaimonsa suhtaudu sinuun hyvin, vaan pitää pikkulutkana, anteeksi ruma nimitys. Saat niskaasi sontaa jota et tartte. Noin vanhan miehen kanssa kannattaa myös tarkasti pohtia haluaako lapsia hankkia. Tapailkaa ihmeessä, mutta älä lähde vakiintumaan ainakaan ennen kuin omassa mielessäsi on kaikki epäröinti poistunut. Ja jos ei poistu niin tiedät mitä se tarkoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lukee vanhuspalveluiden kurjistumisesta ja kalleudesta jatkuvasti, niin minusta sinun pitäisi ryhtyä tuohon. Säästät verorahojamme. Kiitos sinulle.

Vierailija
24/56 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia ennemin hauskanpidon kannalta. Vanhemmat miehet on yleensä hyviä sängyssä.

Mutta, tuo ikäero on oikeasti iso. Mies täyttää 50 ennen kuin itse olet edes 30.

Vaikka mies olisi nyt miten nuorekas ja hyvin säilynyt niin ei mene kauan kun se ikä vaan alkaa näkymään, valitettavasti.

Vierailija
25/56 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurin isäntä, 52 v, sai viime viikolla sydärin. Urheilullinen, nuorekas, täysin terve. Onneksi ei enää pieniä lapsia.

Eli jos jonkun syyn takia en ottaisi noin vanhaa miestä, niin se olis terveys. Muiden mielipiteistä en välittäisi pätkääkään. Mies vanhenee nopeammin kuin nainen ja edelleen miesten sydänterveys on huono, alkaa näkyä jo viisikymppisenä. Kaikki ei tietenkään halua lapsia, ja sun miehen kohdalla se juna on kyllä jo mennyt. Mutta oothan sä tietysti vielä nuori ja voit katsoa miltä homma vaikuttaa, miehellä tietenkin vähän eri juttu, sä ehdit löytää vielä ikäisesi miehen moneen kertaan. Ei tuota asiaa kukaan muu voi päättää. Yleisesti ajattelen, että max. 10v ikäero jomman kumman hyväksi.

Urheilu ei juuri auta, jos muu arki on istumista ja paskaa ruokavaliota. 52v sydäri ei ole normaali terveellisesti syövällä miehellä. 

Tuon miehen ruokavalio ei taatusti ole paskaa, eikä arki istumista. Sama juttu mun kahdella veljellä, toisella eka sydäri 43-v, toinen 50 v. Toisella sydäri 56-v ja pallolaajennus uudelleen 61-v. Molemmat kovia liikkumaan ja syövät terveellisesti, ei tupakkaa, erittäin vähän alkoa. Elämäntavat vaikuttavat toki jonkin verran, mutta mikään vakuutus ne ei ole, ikävä kyllä.

Perinnöllisiäkin sydänongelmia varmasti on. En ole perehtynyt asiaan. 

Vierailija
26/56 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ite edes huolisi ikää liikaa ja olen saman ikäinen kuin sinä

Vierailija
27/56 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanska kirjoitti:

Tämä on niitä asioita, jotka ovat ongelma vain ja ainoastaan siinä tapauksessa, että niistä tekee ongelman.

Tuollainen suhde on kyllä monille suhteen ulkopuolisille ihmisille ongelma. Eli ihan oikeitakin ongelmia on kyseessä, jos isä ei vaikka suostu enää puhumaan tytön kanssa, kaverit katsovat vähän kieroon jne. Jos haluaa lapsia, niin isänkin ikä vaikuttaa kehityshäiriöihin.

Noita kehityshäiriöiden todennäköisyyksiä kyllä mielestäni liioitellaan sekä naisen, että miehen iän kohdalla. Jotain että TODENNÄKÖISYYS KASVAA 100%, eli juuh 0,4 prosentista 0,8 prosenttiin.

Itseäänhän vartenhan täällä jokainen meistä elää tämän oman ainutkertaisen elämän. Yleisöstä viis.

Kysyjälle antaisin neuvoksi että jos sydän sanoo niin kokeile. Elämässä pitää olla rohkea ja tarttua tilaisuuteen. Et menetä siinä mitään.

Vierailija
28/56 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tyttökulta. Kohta suret jo tuhlattua nuoruuttasi. Nuori olet vain kerran, älä tuhlaa itseäsi.

Mikäs sitten ei ole tuhlaamista?  Bilettää? Nussituttaa itseään jännämiehillä? Kokeilee 5 lyhyttä parisuhdetta nuorten miesten kanssa? 

Todennäköisyys hyvään suhteeseen, riippuu ihmisistä, ei niiden iästä. Siis molemmista osapuolista. 

Vierailija
29/56 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko lapsia? Onko mies vielä halukas ja kykeneväinen niitä saamaan (onko pistäny piuhat poikki?) ? Katsoppa missä kunnossa 55v ukot on, haluatko vielä kolmekymppisenä olla vanhentuneen miehen kanssa?

Mies varmaan tyytyväinen kun saa nuorempaa

Vierailija
30/56 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee niin kuin <3 sanoo :)

tee niin kuin pimppisi sanoo! ;) <3

Vierailija
31/56 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäily on terve varoitusmerkki!

Tiedät itsekin, että viihtyminen ja loppuelämän yhdessä viettäminen on kaksi eri asiaa. Mies rupeaa olemaan jo mieskuntonsa ehtoopuolella ja kohta huomaat miten hän rupeaa ukkoutumaan.

kun sinä olet 40 hän on jo eläkkeellä - siinä rupeaa olemaan melkoiset erot elämäntavoissa...

Niin no, eikös tossa iässä yleensä erot tule myös näiden 20v+20v parienkin kohdalle. Joka päivä saa lukea täältä jonkun 40v akan itkua kun mies vaihtoi nuorempaan tai kuinka se pitkä suhde on kuollut. Niin se vaan on, että oli se ikäero mikä vain niin pitkä suhde tuppaa kuolemaan.  60v tuskin vaihtaa enää 25v:seen, tosin onhan sekin mahdollista. 

Vierailija
32/56 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kun oot 50 v. Niin sulla mies huitelee 72 v. Mieti mitä sun kaverit tekee samanikäisten kanssa silloin ja mitä sä.

Vierailija
33/56 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en suosittele...mies on kohta jo 50 v!tällä hetkellä ikäero ei ehkä näy niin voimakkaasti, mutta pian kunnon rupsahtaminen alkaa.

Vierailija
34/56 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- En tiedä kehtaanko ikinä esitellä miestä kenellekkään kun iän puolesta voisi olla isäni.

Mitä mä teen?

Oletteko harrastaneet seksiä monakin kertaa? Onko ukko hyvä sängyssä ja kestääkö kauan kun laukee??

Vierailija
35/56 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi ei hae itselleen aasialaista tyttöä? Hehän ovat keski-ikäisten länsimiesten perään.

Vierailija
36/56 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hutsuile muutama vuosi sen kustannuksella, mut sit ero.

Vierailija
37/56 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti kun oot 50 v. Niin sulla mies huitelee 72 v. Mieti mitä sun kaverit tekee samanikäisten kanssa silloin ja mitä sä.

Niin mitä?

Minun 50 kaverit on kaikki illat kotona ukkojensa kanssa, osalla vielä teinit asuu kotona..

Vierailija
38/56 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä rakastat häntä. Kun molemmat olette täysi-ikäisiä niin antakaa mennä!

Vierailija
39/56 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, olin 30v kun tapasin mieheni, joka oli tuolloin 44-.vuotias, siis 14 vuoden ikäero. Olen nyt 44 ja mies 58..ikäero alkaa nyt hieman jo tuntua, kun mies suunnittelee eläkepäivien viettoa ja itselläni toivottavasti ainakin on vielä n 20 vuotta työelämää edessä.. Joten mieti hyvä ihminen tarkkaan!!

Vierailija
40/56 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä teen?

Eihän tuo pidemmän päälle tule toimimaan, kun mies on jo haudassa 25 vuoden päästä ja sinä olet alle 50-vuotias.