Mitä suosittua biisiä vihaat yli kaiken?
Oma inhokkini on Tehosekoittimen Hetken tie on kevyt. Radio Rock soittaa sitä muutaman kerran päivässä ja pakko vaihtaa kanavaa ihan joka kerta.
Kommentit (175)
Vierailija kirjoitti:
Mun inhokki on useasti maailman parhaaksi biisiksi äänestetty Eaglesin Hotel California. Ei lopu koskaan ja on korvissani niin kuin valitusvirsi.
Wow! Miten eri tavoin voikaan kuulla! Minulle se tekee juuri sen tunteen, että ulospääsyä ei ole, aika lopettaa olemassaolon.
Tämä! Inhoan Loirin sönköttävää laulantaa.
Pakko sanoa, että minäkään en ymmmärrä Vesa-Matti Loirin suosiota. Sössöttää kuin mikäkin humalainen, eikä ääni ole minusta millään muotoa hyvänkuuloinen.
Rihannan Umbrella-ellaah-ellaah-ellaah
Arttu Wiskari - Kahvimaito
Muutenkin koko Wiskari, yrittää olla Göstä Sundqvist.
Vierailija kirjoitti:
Arttu Wiskari - Kahvimaito
Muutenkin koko Wiskari, yrittää olla Göstä Sundqvist.
Sinäpä sen sanoit, olen miettinyt mihin se pyrkii. Kahvimaito on ivallinen, ei inhorealistinen, jaan kokemuksen.
Abban Dancing Queen, hirveä laahaava kappale.
kaikki Loirin kappaleet, äijä raiskasi Eino Leinon runotkin ! :(
Led Zeppelinin Stairway To Heaven. Ei vaan ymmärrä sen suosiota.
mikä hiton Hank Solon "sä oot söpö" se yksi renkutus nyt onkaan.. ja 9v sekä 11v tyttäret ihan onnesta soikeina kun soi radiosta! :x "äitiii laita ääntä!"
Madonna - Like a prayer (ja hyvänä kakkosena Bon Jovi - Always)
Pidän suurimmasta osasta Madonnan tuotantoa, mutta kyseinen biisi aiheuttaa jostain syystä inhon väreitä. Kai se on biisin mahtipontisuus ja kliseisyys.
Esim. Vielä on kesää jäljellä, .... Ensin siinä oli vain Peku ja mä ja sitten siihen tuli pari tyttöä..., en nyt vihaa, mutta en haluaisi kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Esim. Vielä on kesää jäljellä, .... Ensin siinä oli vain Peku ja mä ja sitten siihen tuli pari tyttöä..., en nyt vihaa, mutta en haluaisi kuunnella.
.
Mitä _SUOSITTUA_ biisiä vihaat :D Kaikki vihaa Mambaa. :D
Kyn tänään lähden.. Argh, kieltäydyn edes nimeä laittamasta. Torvisoiton tahdissa mars ulos päästäni!! Se jotenkin niin epäaito.
Virve Rostin ihan mikä tahansa kappale. Mutta Kun Chicago kuoli on ehdottomasti hirvein.
Aikanaan se PMMP:n renkutus "näytä mulle missä sulla on rusketusraidat" sai mut ihan ahdistumaan. En edes tiedä miksi mutta hirveän kamala kappale! Nyt en ole onneksi vuosiin kuullut.
Sannin uusi tuotanto!