Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen köyhä ja vihaan joka hetkeä . tuntuu, että lastenkin lapsuus menee pilalle :(

Vierailija
03.12.2016 |

lapset eivät ikinä pääse reissuun, eivätkä voi harrastaa mitään. rahan puutteen lisäksi tähän vaikuttaa se, ettei mulla ole autoa. kortti on, mutta auton ylläpitäminen oli ihan liian kallista :(

olen eronnut ja sosku avustaa mm. vuokrassa, mutta silti tässä ei juhlita. kolme 5-9v poikaa joille pitää ostaa ihan kaikkea koko ajan ! ja itse saa laahustaa siinä 5v vanhassa talvitakissa itse saksittu tukka pystyssä ja silmät kipeinä vanhaksi menneestä ripsarista.. kuvitelkaa kaupassa, että teidän on valittava vessanpaperi tai meikkivoide!

mun kroppa on ihan paskana. notkoselkä ja eri pituiset jalat, joku kuntosali varmaan tekis hyvää mutta milläs maksat? multa puuttui useita hampaita ja loput on vinksallaan, kärsin niiden vuoksi kivuista korvissa ja hammaslääkärin asenne on että no voi voi" uudet rillit sentään sain sosku avustuksella, en tosin juuri niitä haluamani kun olivat liian kalliit mutta onpahan nyt jotkut....

vituttaa ja itkettää, tunnen itseni täysin epäonnistuneeksi jä välillä mietin miks vitussa piti tehdä nuo lapset tänne kärsimään? :( poikien isästä ei ole apua, juoppo peliriippuvainen joka tajus toisen synnyttyä ettei hänestä ole "kotileikkiin" ja tuosta kolmannesta väittää ettei ole oma, vaikka siitä on mustaa valkoisella... joo ja mikään teinipariskunta ei tosiaan oltu, tavattiin kun olin 22 ja ex 26 ja siitä vuosi etenpäin olinkin raskaana!

mut exä sentään on käynyt töissä. nykyisin vissiin makaa sohvalla vetämässä kaljaa, mutta joskus kävi. mulle taas napsahti työkyvyttömyys-eläke kun olin just täyttänyt 21, moni ihmettelee miten sen oikein tein? no olemalla oma itseni, luulisin... mulla on siis lukihäiriö, laaja-alainen hahmottamiskyvyn häiriö ja aikusena todettu ahdh .

olisi ihanaa jos voisi lähteä poikien kanssa reissuun, vaikka New Yorkiin ! jos voisi käydä kampaajalla ja ostaa silmää räpäyttämällä uusia vaatteita... jos pääsi pois tästä kaksiosta, jonka seinän takana naapurin somalit (en ole rasisti mutta kuuluuko kulttuuriin okeasti olla noin kovaääninen?!) kailottaa aamusta iltaan, pyykkituvalta nyysitään pyykkejä ja hissin ovi on potkittu paskaksi.

Kommentit (407)

Vierailija
1/407 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa harmi kuulla :( mistä saisit elämääsi iloa?

Vierailija
2/407 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen elämä kuin sulla... mutta pihiyteni takia ja nautin joka hetkestä. Voin suorastaan pahoin jos joudun törsäämään rahaa. Vaihdoin auton kävelyyn, pyöräilyyn ja julkisiin. Kuntosalin koin turhana, kun ei kuitenkaan ollut motivaatiota käydä siellä ja hyötyliikunta piti kuntoa ilmaiseksi yllä. En värjää enää hiuksiani enkä käytä meikkiä, en koe itseäni yhtään rumemmaksi kuin ennenkään.

Mutta kyllä tuo tahaton köyhyys on varmasti epämiellyttävää, kun ei ole itse valinnut sitä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/407 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitakko wcpaperi vai meikkivoide, et oo tosissas.. :D lopeta se meikkaaminen, siihen ei oo mitään tarvetta. Eikä kannata sillä vanhalla ripsarillakaan itelleen silmätulehdusta aiheuttaa.

Jaa että ihan New Yorkiin ois kiva päästä? Ois varmaan monen muunkin työssäkäyvänkin mielestä, se nyt vaan on aika kallis matkakohde ja sinne ei ihan hetkessä säästämällä normaali ihminenkään pääse! Lopeta se valitus, ja oo kiitollinen että sun ja sun poikien koko elämä kaikkine tarpeellisine (+tarpeettomine) kuluineen maksetaan, vaikkei susta mitään hyötyä yhteiskunnalle olekaan.

Vierailija
4/407 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pidät huolen ettei enää tule lapsia...

Vierailija
5/407 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin se lasten lapsuus menee pilalle jos äiti on jatkuvasti vihainen ja katkera. Eipä kaikilla työssäkäyvilläkään ole varaa käydä New Yorkissa, ostaa aina uusia vaatteita tai juuri niitä silmälaseja mitä haluaa.

Selvitä mitä ilmaista tekemistä kaupungissasi on ja käytä niitä hyödyksi. Käy lasten kanssa retkillä vaikka metsässä, rannalla jne. Monesti lapset kaipaavat enemmän juuri sitä yhteistä aikaa vanhempien kanssa. Uuden ripsarin saat 4 €:lla toknannilta. Poikien vaatteita ja varusteita pystytte varmasti kierrättämään ja ostamaan käytettyinä.

Vierailija
6/407 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis sossun asiakas, kun kerran sait harkinnanvaraisen erän? 

Lasten harrastuksiinkin saa avustusta sieltä. Viisivuotias ei harrastuksia tarvitse ja isompien harrastukset kannattaa valita sellaisen matkan päästä, että itse pääsevät kulkemuaan. 

Olin aikoinani samassa tilanteessa ja hyvin selvittiin. Tuolla asenteellasi teet lastesi elämästä pa+kaa, et niukkuudella. 

Vierailija
7/407 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teitte lapsia?

Vierailija
8/407 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että lapset adoptioon nyt

Vierailija
9/407 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitakko wcpaperi vai meikkivoide, et oo tosissas.. :D lopeta se meikkaaminen, siihen ei oo mitään tarvetta. Eikä kannata sillä vanhalla ripsarillakaan itelleen silmätulehdusta aiheuttaa.

Jaa että ihan New Yorkiin ois kiva päästä? Ois varmaan monen muunkin työssäkäyvänkin mielestä, se nyt vaan on aika kallis matkakohde ja sinne ei ihan hetkessä säästämällä normaali ihminenkään pääse! Lopeta se valitus, ja oo kiitollinen että sun ja sun poikien koko elämä kaikkine tarpeellisine (+tarpeettomine) kuluineen maksetaan, vaikkei susta mitään hyötyä yhteiskunnalle olekaan.

Apua mikä asenne... "Oo kiitollinen". Mistä? En ole ap. Mitä järkeä tänne on tulla voimaan pahoin ja sitten olla kiitollinen siitä että voi pahoin koska ei voi vielä pahemmin?

Vierailija
10/407 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn töissä eikä mullakaan oo varaa ostaa silmälaseja eikä käydä Nykissä....

Vierailija
11/407 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin se lasten lapsuus menee pilalle jos äiti on jatkuvasti vihainen ja katkera. Eipä kaikilla työssäkäyvilläkään ole varaa käydä New Yorkissa, ostaa aina uusia vaatteita tai juuri niitä silmälaseja mitä haluaa.

Selvitä mitä ilmaista tekemistä kaupungissasi on ja käytä niitä hyödyksi. Käy lasten kanssa retkillä vaikka metsässä, rannalla jne. Monesti lapset kaipaavat enemmän juuri sitä yhteistä aikaa vanhempien kanssa. Uuden ripsarin saat 4 €:lla toknannilta. Poikien vaatteita ja varusteita pystytte varmasti kierrättämään ja ostamaan käytettyinä.

Ilmaista tekemistä...vittu. Jos tämä ap vaikkapa vihaa sellaista tekemistä? Ja nauttisi nimenomaan matkasta New yorkiin? Meitä sellaisiakin ihmisiä on, joille ihana elämä ei todellakaan ole tuollaista köyhäilijöiden ankeuselämää.

Vierailija
12/407 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn töissä eikä mullakaan oo varaa ostaa silmälaseja eikä käydä Nykissä....

Ehkä tässä on enemmän ongelmana sellainen haaveet kaatuu -meininki, kuin se, mihin on varaa. Vähän sympatiaa ap:lle?

Vierailija
13/407 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus rakastaa sua ja lapsiasi valtavasti. Jumalalla on suunnitelma teidän elämillenne.

Olet arvokas ihminen ja niin ovat lapsesikin. Ei ihmisaroa mitata sillä miten tuottava on yhteiskunnassa.

Voit antaa lapsillesi arvokkaan ja rakkauden täyteisen lapsuuden. Ei materia ja iso liuta harrastuksia tuo onnea. Sun valtti on ainakin se, että voit antaa lapsillesi aikaa! Käykää kirjastossa lainaamassa kirjoja, joita luette/tutkitte sitten yhdessä, käykää luontopoluilla ja muuten kävelyillä, yleisurheilukentällä, askarrelkaa, hassutelkaa yhdessä, hierokaa toistenne hartioita ja jalkapohjia, piirtäkää toistenne selkiin, pelatkaa laivanupotusta ja hirsipuuta jne.

Kaikkea hyvää elämäänne! <3

Vierailija
14/407 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinulla on ihan paperilla todettu kyvyttömäksi selviämään työelämästä? Miksi ihmeessä hankit lapsia? Niissähän sitä työtä ei olekaan kuin 24/7...

Lisäksi noilla ongelmilla (geeneillä) ymmärtäisin yhden (vahinko)lapsen mutta miksi ihmisen pitää tietentahtoen siirtää nuo ongelmat jälkipolville?

Esim. ADHD todellakin periytyy tai ainakin "periytyy" kun lapset ottavat mallia vanhempiensa käytöksestä. On nähty.

Vierailija
15/407 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmaista tekemistä...vittu. Jos tämä ap vaikkapa vihaa sellaista tekemistä? Ja nauttisi nimenomaan matkasta New yorkiin? Meitä sellaisiakin ihmisiä on, joille ihana elämä ei todellakaan ole tuollaista köyhäilijöiden ankeuselämää.

No sit se on vaan pakko lakata valittamasta, etsiä lukihäiriöstä ja adhd:sta huolimatta töitä ja ostaa itselleen matkat sinne New Yorkiin. Ei sitä kukaan estä, eikä myöskään maksa kenenkään puolesta.

Vierailija
16/407 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 100 000e vuositulot mutta ostan silloin vessapaperia kun non tarjouksessa, esim. Tarjoustalosta saanut tosi halvalla tällä viikolla. Valitsen silloin meikkivoiteen kun citymarketissa -40% meikit, esim. Viime viikolla maybellinen kaikki meikit. En myöskään matkusta, ei aikaa. Lapsiin en saa kulumaan rahaa paitsi teini-ikäisiin. 5-10 vuotiaisiin menee käsittämättömän vähän ainakin meillä. Ei se raha kaikkeen auta. Olin varmasti onnellisempi nuorena ja köyhänä. Kyllä se onni lähtee muualta kuin rahasta. Autokin ostettiin superhalpa ja ehtona oli mahdollisimman pienet verot ja vakuutukset.

Vierailija
17/407 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ap:n olisi pitänyt järjestään elämänsä toisin. Nyt ei auta kuin elää niillä reunaehdoilla, jotka itse on itselleen luonut.

Vierailija
18/407 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sit se on vaan pakko lakata valittamasta, etsiä lukihäiriöstä ja adhd:sta huolimatta töitä ja ostaa itselleen matkat sinne New Yorkiin. Ei sitä kukaan estä, eikä myöskään maksa kenenkään puolesta.

Onko sulla vähän vaikeaa ymmärtää elämän realiteetteja? Mitä sellaista hyvinpalkattua työtä voi tehdä, jolla pääsee Nykkiin, jos nimenomaan hyvinpalkattua työtä ei voi tehdä, KOSKA on lukihäiriö ja add? Että kyllä sen vaan jokin estää, mutta sun on ilmeisen vaikea tajuta helppoja asioita. Ei ihme, ettet sä oikeasti edes haaveile Nykin matkasta.

Vierailija
19/407 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua mikä asenne... "Oo kiitollinen". Mistä? En ole ap. Mitä järkeä tänne on tulla voimaan pahoin ja sitten olla kiitollinen siitä että voi pahoin koska ei voi vielä pahemmin?

Kiitollinen esimerkiksi siitä että on kuitenkin ilmaiseksi saanut kaiken sen minkä on: asumisen, ruoan, ne silmälasit. Monessa muussa maassa ap olisi jo kadulla asumassa lastensa kanssa. Toikin kyllästyttää että esim. liikkua ei voi kun ei ole rahaa kuntosaliin. Sitä kun ei voi kotona harrastaa...

Vierailija
20/407 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ap:n olisi pitänyt järjestään elämänsä toisin. Nyt ei auta kuin elää niillä reunaehdoilla, jotka itse on itselleen luonut.

Eihän hän ole itselleen sitä luonut, ettei saa hyväpalkkaista työtä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän