Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moniko mies uskaltaa tulla ainoana miehenä alasti saunaan viiden naisen kanssa?

Vierailija
02.12.2016 |

Siis oikeasti uskaltaa tehdä sen tosipaikassa. Ei fantasioissaan tai teorioissaan. Mitä sanotte?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pelättävää siinä olisi?

M

Vierailija
2/21 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä pointtia. Mikä pakko on saunoa? Ja vielä kanojen kanssa?

en mäkään suostuis ja pimppi löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai moniko nainen pystyisi oikeasti seksiin kahden tai useamman miehen kanssa? Siis tosielämässä eikä vaan fantasiassaan.

Vierailija
4/21 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokisin tilanteen jotenkin absurdina enkä takuulla tulisi kanssanne saunaan. Komea ja timmikroppainen olen kyllä.

Vierailija
5/21 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai moniko nainen pystyisi oikeasti seksiin kahden tai useamman miehen kanssa? Siis tosielämässä eikä vaan fantasiassaan.

Minä, mutta huomiothan että kolmen kimpan ei tarvitse olla DP:Ta, vaan jokainen päättää omat sääntönsä. :)

Vierailija
6/21 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen isomunainen mies.

Hyväkroppainen ja keskikokomuna luultavasti.

Muut jäävät sohjalle nyhjöttämään.

Vierailija
7/21 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisista ja tilanteesta. Jos naiset olisivat kauniita ja tilanne olisi eroottinen, niin lähtisin. Jos taas oltaisiin jollain työ-/opiskelijaporukalla, niin riippuisi siitä, että miten naiset minuun suhtautuvat. Jos ei olisi mitään seksuaalista jännitettä, niin voisin mennä. Jos seksuaalista jännitettä olisi, enkä olisi kiinnostunut noista naisista, niin en todellakaan lähtisi kuolattavaksi. En ehkä silloinkaan, vaikka he olisivat kiinnostavia, koska mahdollinen erektio olisi aika kiusallinen juttu tuollaisessa yhteydessä. 

Vierailija
8/21 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän tilanteessa tuollainen olisi realismia eikä pelkkää fantasiaa?

Vierailija
9/21 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna on epäeroottinen paikka. Ei siellä ole mitään hävettävää. Kolmen akan kanssa olen ollut.

Vierailija
10/21 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähtisin heti jos naiset on ok ulkonäöltään eivätkä yhtään yli 35-vuotiaita.

Mummojen kanssa saunoo sitten eri miehet.

Vierailija
11/21 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla että tulee lauteille tilaa kun mä nousen sinne katkarapuineni ja psori-ihon kanssa. Mutta sama se, saunassa saunotaan.

M

Vierailija
12/21 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homo tyttökaverien kanssa?

Vierailija
13/21 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homo tyttökaverien kanssa?

Erittäin vaikea kuvitella.

Vierailija
14/21 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin naisvaltaisella alalla ja meillä oli joskus sellaisia kimppasaunoja joissa oli jotain 10 naista + 1 mies. Tuo suuri määrä naisia kyllä enemmänkin rauhoitti miestä. Sitten kun naisten määrä lauteilla putosi johonkin kolmeen-neljään niin sitten tuo mieskin häipyi äkkiä paikalta. Relevantimpi kysymys olisi että kuka uskaltaa saunaan kahden naisen kanssa tai vain yhden ihan tuntemattoman. Silloin voisi mies arkailla.

Vierailija
15/21 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en uskalla saunoa edes muiden miesten kanssa.

Vierailija
16/21 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskaltaisin tottakai! Mitä siinä olisi uskaltamista? Olen sinut kroppaani kanssa, enkä pelkää alastomia naisia. M29 ja latino

Vierailija
17/21 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rohkeaa siinä olisi? Tai pelättävää? Ei nainen tai edes naislauma raiskaa miestä.

Vierailija
18/21 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa menisin jos olisin rumempi. Minulla on hyvä kroppa ja kasvotkin ovat ihan hyvät. Tiedän, että jos menisin isomman naisporukan kanssa saunaan, niin vähintään yksi katsoisi minua sillä silmällä. Siinä tilanteessa olisi aika hankala pitää eroottiset ajatukset poissa mielestä. Jos olisin ruma, niin naiset eivät ajattelisi minua seksuaalisessa mielessä ja silloin pystyisin itsekin olemaan neutraali. 

Vierailija
19/21 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelin naisvaltaisella alalla ja meillä oli joskus sellaisia kimppasaunoja joissa oli jotain 10 naista + 1 mies. Tuo suuri määrä naisia kyllä enemmänkin rauhoitti miestä. Sitten kun naisten määrä lauteilla putosi johonkin kolmeen-neljään niin sitten tuo mieskin häipyi äkkiä paikalta. Relevantimpi kysymys olisi että kuka uskaltaa saunaan kahden naisen kanssa tai vain yhden ihan tuntemattoman. Silloin voisi mies arkailla.

Totta kyllä, että isompaan porukkaan katoaa helpommin ja siellä on niin paljon juttuja menossa, että pystyy keskittymään niihin. Sitten jos jäädään kahdestaan, niin ei tiedä mihin silmänsä laittaisi. 

Olen lähdössä opiskelemaan naisvaltaiselle alalle, mutta tuskin nuo naiset minua saunaan huolivat. Toivottavasti edes bileisiin noin muuten. 

Vierailija
20/21 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stondiksen pelossa en uskaltaisi mennä, eri juttu jos jomtiedossa, että muijat hoitelee pussit tyhjiks.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme