Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö nänneissä näkyä reiät?

Vierailija
02.12.2016 |

En ole koskaan imettänyt ja mietin miksen näe mitään reikiä nänneissä? Näyttävät umpinaisilta. Ilmestyykö ne reiät esille vasta kun on imetyksen aika?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa nyt. Onko nännini vialliset?

Vierailija
2/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko mies vai nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on monta pientä reikää jotka johtavat eri maitorauhasiin, eivät ne näy koska ovat niin pieniä. Sitten huomaat kun imetät ja maito tulee joko seulamaisesti tai yksi tiehyt kerrallaan vuoronperään.  En tiedä voiko edes olla vain yksi reikä... joillain sellainen ainakin näyttää olevan.

Vierailija
4/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nännissä on sellaisia pikku halkeamia, vähän kuin elämänviiva kämmenessä. Niistä maito tulee.

Vierailija
5/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No annas kun setä katsoo tarkemmin...

8-)

Vierailija
6/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nännissä on sellaisia pikku halkeamia, vähän kuin elämänviiva kämmenessä. Niistä maito tulee.

Niinkö? Minulla on kyllä pienenpieniä pistemäisiä reikiä.

Vierailija
7/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla maito tulee monesta kohtaa nänniä eikä mitään reikiä näy.

Vierailija
8/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi näkyä.....mikroskoopilla katsottuna.

Vierailija
9/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole. Sulla on nännit vaan ruvella.

Vierailija
10/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole. Sulla on nännit vaan ruvella.

Minulla myös "halkeamia", paitsi etteivät ne ole oikeasti halkeamia. Sieltä välistä se maito tulee, eli ne reiät on jossain tuolla piilossa. En ole tarkastellut näkyykö.

Vierailija
11/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näkynyt ennen lapsia. Imetysaikana isoja "koloja". Nut kun lopettelen imetystä niin sellaiset eriväriset pienenpienet paikat nökyy joista maitoa tullut.

Vierailija
12/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on monien harhaluulo, että imettäessä maitoa tulisi vain yhdestä reiästä. Pumpatessa näkee helposti, että suihkuja saattaa olla samaan aikaan yli 10. Suurin suihku kyllä minulla ainakin tulee siitä oletetusta reiästä, eli keskeltä nänniä. Mutta ei siinäkään mitään aukinaista reikää ole, vaikka näkeekin silmällä, että joku kolontapainen siinä on.

Vierailija
13/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta tietoa, nänneissä on monia reikiä wtf?! Luulin että maito tulee vain yhdestä reijästä.

Vierailija
14/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti ruveta oikein tarkastelemaan XD

Vierailija
15/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monta reikää.

T. Imettäjä

Vierailija
16/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutta tietoa, nänneissä on monia reikiä wtf?! Luulin että maito tulee vain yhdestä reijästä.

taisin itsekin luulla ennen lapsia niin. Sen takia kuitenkin vauvakin ottaa koko nännin ja vähän nännipihaakin suuhun, että kaikki suihkut menevät suoraan suuhun :) (ja toki paremman herumisenkin takia) -12

Vierailija
17/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mind blow!

Vierailija
18/18 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aina imetyksen loppua kohti ne rauhaset tyhjenivät vuorotellen. Sen tunsi mistä kohti rintaa maito lähti tulemaan ja käsin jos otin maitoa talteen vauvalle niin näkikin että maito tuli vuoronperään eri kohdista. On se ihmeellinen keksintö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä