Te useita kymmeniä kiloja laihduttaneet!
Minulla on juuri laihdutusprojekti menossa. 30 kiloa pitäisi saada pois. Tavoitteena hidas mutta pysyvä laihtuminen.
Pelottaa vaan, palautuuko iho enää ennalleen näin keski-ikäisenä. Onko teille paljon laihduttaneille tullut roikkuvia ihopoimuja?
Kommentit (6)
Painoni tippui kuin itsestään 28 kiloa, kun aloitin Thyroxinin.
Mulla on vielä kymmenen kiloa ylimääräistä ja saa ollakin. Joten ei silleen roikkuvaa ihoa, kun pitää pientä fylliä yllä.
Mä laihdutin 37 kiloa. Hämmästyttävää kyllä, ei jäänyt roikkuvaa ihoa, iho ikään kuin kutistui siinä samalla. Ja olin silloin 52-vuotias.
Mun painavimman ja kevyimmän painoni välillä on noin 30kg. Painavimmillani olen siis ollut n. 76kg ja kevyimmilläni 46kg (olen lyhyt, tuo 76kg oli ihan merkittävä ylipaino). Ja kyllä vatsassa on vähän roikkuvaa löysää ihoa, vaikka olen 25-vuotias. Näkyy tosin lähinnä kumartuessa tai istuessa. Riippuu siis vähän myös ihon omista ominaisuuksista miten käy.
Minä laihdutin 20kg,ei jäänyt yhtään ihopoimuja,laihdutin 5ssä kk,ikää 39v.nyt painan saman verran kuin 15v.onnea pudotukseen,minulle jäi pysyvä elämäntapa terveelliseen ja säännölliseen ruokailuun