Haluaisin ulkomaalaisen poikkiksen. Japanilaisen/ britin/ranskalaisen
En mitään suomalaista ku ne ei oo tarpeeks komeit.
Kommentit (9)
Komeus on kyllä aika huono syy haluta ulkomaalaista poikaystävää. Japanilainen kulttuuri eroaa PALJON suomalaisesta kulttuurista (oletan, että olet suomalainen) ja kulttuurierot tuo aina "ongelmia". Uskonnosta, tavoista, normeista ja jopa "hyveistä" tulee helposti erimielisyyksiä. Eurooppalaisten kulttuurien kanssa uskoisin sinulla (suomalaisilla) olevan vähän helpompaa, mutta suuria eroja on silti. Jos olet valmis joustamaan, vääntämään ja selittelemään niin antaa mennä vaan! Rakkaudesta sitä näyttäisi tekevän vaikka mitä... M29 ja latino
Japanilaisilla on pienet penikset, briteillä keltaiset mätänevät hampaat ja ranskalaiset muuttuvat kalliiksi lyhkäsiksi ja karvaisiksi setämiehiksi kolmekymppinen. Kyllä suomalainen mies on aivan Euroopan eliittiä.
-jarmo
Poikkis on vanhustenhoidossa käytettävä lakana,jolla pystytään siirtämään potilas helposti.😊
Mä olisin halunnut latinon, mutta tyydyin kuitenkin viikinkiin.
Vierailija kirjoitti:
Komeus on kyllä aika huono syy haluta ulkomaalaista poikaystävää. Japanilainen kulttuuri eroaa PALJON suomalaisesta kulttuurista (oletan, että olet suomalainen) ja kulttuurierot tuo aina "ongelmia". Uskonnosta, tavoista, normeista ja jopa "hyveistä" tulee helposti erimielisyyksiä. Eurooppalaisten kulttuurien kanssa uskoisin sinulla (suomalaisilla) olevan vähän helpompaa, mutta suuria eroja on silti. Jos olet valmis joustamaan, vääntämään ja selittelemään niin antaa mennä vaan! Rakkaudesta sitä näyttäisi tekevän vaikka mitä... M29 ja latino
On olemassa Suomessa kasvaneita tai pitkään asuneita ulkomaalaisia, myös japanilaisia. Ja olen tavannut ihan Japanissakin asuvia japanilaisia, joilla nimenomaan on aika samanlaiset arvot kuin ainakin minulla, ettei se nyt välttämättä tuollaisesta kiikasta, ihan suomalaistenkin välillä on paljon näkemyseroja.
Mutta totta on, ettei vain ulkonäkö riitä kumppanin kriteeriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa Suomessa kasvaneita tai pitkään asuneita ulkomaalaisia, myös japanilaisia. Ja olen tavannut ihan Japanissakin asuvia japanilaisia, joilla nimenomaan on aika samanlaiset arvot kuin ainakin minulla, ettei se nyt välttämättä tuollaisesta kiikasta, ihan suomalaistenkin välillä on paljon näkemyseroja.
Mutta totta on, ettei vain ulkonäkö riitä kumppanin kriteeriksi.
Totta! Uskoisin olevani itse tällainen "suomalaistunut" ulkomaalainen. M29 ja latino
Ei kai siinä sitten mitään:)
Ranskalaisista tai briteistä en osaa sanoa mitään, mutta itse olen japanilaisen kanssa naimisissa, joten varoittaisin vaan ottamaan huomioon työkulttuurin erilaisuuden.
Japanilaisessa kulttuurissa tehdään töitä huomattavasti enemmän ja ahkerammin kuin Suomessa ollaan totuttu.
Työ myös menee monen asian edelle.
Toinen mainitsemisen arvoinen asia on perinteiset sukupuoliroolit.
Jos joskus päätyisitte lapsia tekemään, niin älä ihmettele kun suurella todennäköisyydellä miehen (ja koko miehen suvun) mielestä se onkin sinun hommasi hoitaa lapsi yksin ja hän pääsee pälkähästä kun hänhän käy töissä.
Eipä sillä, taitaa tuollaisen ajatusmaailman omaavia suomalaisiakin miehiä olla Suomi pullollaan että...
Hyvä tietää