Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin kirppiksellä...

Vierailija
02.12.2016 |

Rikkinäisiä vaatteita, esim polvessa reikä, kenkiä joista liimaukset irvistää ja muutenkin rikki ja kuluneet, osa vaatteista niin nukkaantuneita että myyjä varmasti lopettanut vaatteen käytön jo siitäkin syystä, silti hintaa useampi euro, aivan nukkaantuneella villakangastakilla saattoi olla hintaa yli 20e... Avattuja voide purkkeja useammalla eurolla ja jotkut yli normaalihinnan. Osa rekeistä ja hyllyistä niin täynnä että tuotteita mahdoton selailla ja ei missään mitään infoa mitä kokoja mahdollisesti saattaisi löytyä.

Parasta tietty nämä tavarat jotka täynnä pölyä ja turkiskuoriaisia... eikä edes yritetty siivota.

Kannattaa tosiaan pakastaa ja pestä kuumassa/ saunottaa kaikki kirppiksiltä hankittu, koska turkiskuoriaiset ihan yleisessä levityksessä siellä kirppisten tiloissa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kirppiksellä mahdoit käydä. - Huomaan, että taidan itse ainakin käydä eri kirppiksillä. -Toki joskus ja satunnaisesti törmää ylilyönteihin; poikkeusena lähinnä se, että verraten usein joku, tai jotkut  hinnoittelevat tuotteensa minusta vähän turhan kalliiksi, mutta hinnoittelu yleisemmin on taitolaji.  Aina kun on myös niitä, jotka kuvittelevat, että kirppiksellä ei saisi mikään maksaa, vaan pitäisi saada melkein ilmaiseksi. (Aivan kuin tavara olisi menettänyt kokonaan arvonsa, jos tai kun joku toinen on siihen koskenut, vaikka vain pitkällä tikulla). 

Vierailija
2/7 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppiksen seinällä oli lappu "älä tuo myytäväksi mitään mitä et itse haluaisi ostaa". Luulen että kaikki eivät olleet lukeneet sitä.

Tunnistatko turkiskuoriaista? Veikkaan että löytyy lähes jokaiselta kirppikseltä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota se on. Olen käynyt monessa eri kaupungissa useilla kirppareilla, ja myynnissä on ylihinnoiteltua roskiskamaa. Harvoin löydän jotain.

Vierailija
4/7 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Vekara kirppikselle Kumpulaan. Mä olen laittanut sinne pelkkiä laatuvaatteita. Tänään en ehtinyt viikkaamaan pinoja, mutta huomenna tulee taas uutta ja kivaa! Halvalla, kaikki menee kiertoon mikä on jäänyt pieneksi. Paljon Polarn o Pyretiä, kirjoja ja leluja!

Vierailija
5/7 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin tänään kirppiksellä, ja pakko sanoa, että kokemus oli täysin päinvastainen. Ihmettelin, miten älyttömän halvalla ihmiset myyvät nykyään ihan uudenveroista ja laadukasta tavaraa. Ostin neuletakin 1,50 e, ja jouluksi kaksi lasista kynttilänjalkaa 1 e/kpl.

Toki seassa löytyy kaikenlaisia älyttömyyksiäkin, mutta keskimäärin hyvää tavaraa oli ihan jumalattoman PALJON, ja se oli todella, todella halpaa. Itse asiassa on vähän outoa, että halpistavara ja laadukkaampi tavara hinnoitellaan nykyään ihan saman kaavan mukaan? Ainakin täälläpäin. Joku pyytää H&M puserosta 2 e, ja viereisessä paikassa voi olla Filippa K:n pusero 2 e. Joku pyytää kympin uutena maksavasta sisustusesineestä 2 e, ja toinen myy viidenkympin tavaraa samalla 2 e:llä.

Vierailija
6/7 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikkinäisiä vaatteita, esim polvessa reikä, kenkiä joista liimaukset irvistää ja muutenkin rikki ja kuluneet, osa vaatteista niin nukkaantuneita että myyjä varmasti lopettanut vaatteen käytön jo siitäkin syystä, silti hintaa useampi euro, aivan nukkaantuneella villakangastakilla saattoi olla hintaa yli 20e... Avattuja voide purkkeja useammalla eurolla ja jotkut yli normaalihinnan. Osa rekeistä ja hyllyistä niin täynnä että tuotteita mahdoton selailla ja ei missään mitään infoa mitä kokoja mahdollisesti saattaisi löytyä.

Parasta tietty nämä tavarat jotka täynnä pölyä ja turkiskuoriaisia... eikä edes yritetty siivota.

Kannattaa tosiaan pakastaa ja pestä kuumassa/ saunottaa kaikki kirppiksiltä hankittu, koska turkiskuoriaiset ihan yleisessä levityksessä siellä kirppisten tiloissa.

Et sinä sitten ainakaan meidän kirppiksellä ole käynyt. Ei sitä suotta kehuta kaupungin parhaaksi.

Vierailija
7/7 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kävin tänään kirppiksellä, ja pakko sanoa, että kokemus oli täysin päinvastainen. Ihmettelin, miten älyttömän halvalla ihmiset myyvät nykyään ihan uudenveroista ja laadukasta tavaraa. Ostin neuletakin 1,50 e, ja jouluksi kaksi lasista kynttilänjalkaa 1 e/kpl.

Toki seassa löytyy kaikenlaisia älyttömyyksiäkin, mutta keskimäärin hyvää tavaraa oli ihan jumalattoman PALJON, ja se oli todella, todella halpaa. Itse asiassa on vähän outoa, että halpistavara ja laadukkaampi tavara hinnoitellaan nykyään ihan saman kaavan mukaan? Ainakin täälläpäin. Joku pyytää H&M puserosta 2 e, ja viereisessä paikassa voi olla Filippa K:n pusero 2 e. Joku pyytää kympin uutena maksavasta sisustusesineestä 2 e, ja toinen myy viidenkympin tavaraa samalla 2 e:llä.

Uskomatonta! Mulla on pari kk käytetyt H&M vauvanvaatteet 1€, kaikki äitiysvaaatteet 1 €, hyväkuntoiset Tuttaveluurit 2 €, Pop juhlavaatteet, neuleet ja toppatakit edullisesti. Jos POp:ia ei osteta, niin menevät Torille ja FB pop faneille puolet kalliimpina.

Käykää Vekaralla. :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä