Isojalkaiset, miettikääpä, että teidän kenkienne
valmistukseen on tarvittu enemmän materiaalia ja näin ollen ne ovat kustantaneet valmistajalle enemmän. Teillä on siis rahallisesssa mielessä arvokkaammat kengät jalassanne kuin sillä jolla on samat, mutta 36-koon kengät!
Miettikääpä tätä!
Kommentit (15)
Maailmassa monta
on ihmeellistä asiaa
Se hämmästyttää, kummastuttaa
pientä kulkijaa
On myös kummallista, että kaikki opiskelijat saavat saman opintotuen riippumatta heidän elopainostaan.
Mutta mietipä sinä ap sitä, että mitä pienempi kengännumero, sitä hankalampi ommella. Meillä isokenkäisillä on helpommin valmistettavat popot.
On se saatanan kumma, kun kaupasta ei meinaa löytyä riittävän isoja kenkiä. Ostin tavallisia lenkkareita kävelyyn ja piti ostaa koko kaupan suurimmat kengät, jotta jäi riittävästi tilaa varpaille. Olivat kokoa 49,5, vaikka ennen on kyllä mennyt 47-48 kengät jalkaan. Mielestäni minulla ei ole edes niin isot jalat, että pitäisi olla ongelmia löytää riittävän isoja kenkiä.
No samahan se on vaatteissa, XS-koossa vähemmän kangasta kuin XL-koossa.. Siksipä isoimmat koot tehdään ihan omiin plus-mallistoihinsa.. Ei voi se xxxl kokoinen itkeä, kun sama paita Xs-koossa maksaa 10€ vähemmän.. Kun niissä on ihan eri vaatteet. Eipä taida naisten kenkien perusmallistoissa olla 41 kokoa isompaa? Että onkos niissäkin sitten omia vielä isompia mallistoja?
Hahaa, sen lisäksi että jalkani on 45-46, olen 107-kiloinen salilla ahkerasti käyvä ja suuriruokainen.... maksan kuitenkin buffetista saman kuin pienet hippiäiset:)
Ihanaa olla voittaja!
Vierailija kirjoitti:
Onko 40 iso jalka naiselle?
Ei kai enää? Jossain ennustettiin sen olevan kohtuu piankin yleisin koko, nuorilla on isommat jalat kuin vanhemmilla.
Miksi jalkojen koko on kasvanut??
Olenko minäkin isojalkainen, jos jalkani on naisen jalaksi iso, mutta ostan miesten kenkiä, joissa kokoni on normaali/pienehkö?
Vierailija kirjoitti:
Miksi jalkojen koko on kasvanut??
Kai siksi että ihmiset ovat keskimäärin myös pidempiä?
Vierailija kirjoitti:
Onko 40 iso jalka naiselle?
Tyttöystäväni on 168cm pitkä ja hänellä on 40 numeron kenkiä. Ei hänellä mielestäni mitenkään erityisen isot jalat ole, mutta ei kyllä pienetkään.
Hahaa. Olen tosi pieni hippiäinen mieheksi. Miesten kengät on aina liian isoja, ja naisellakin jalkani olisi pienehköt. En tiedä, miksen ole edes epävarma. Exäni oli isojalkainen ja osa kengistäni mahtui hänen kenkiensä sisälle. Joku sukulainen toi joskus Kiinasta naisten kengät, jotka ei mahtuneet muille kuin mulle. Ei edes nolottanut.
Koen suurta nautintoa hyötyessäni koostani. Jos lainaan isomman miehen autoa, jätän penkin omiin asetuksiini, jos saan katsella, kun tyyppi koittaa ahtautua sinne. Naisia en viitsi tällä tavalla kiusata. Tykkään myös salaa siitä, kun välillä pienistä käsistä ja hyvästä hienomotoriikasta on hyötyä.
Parempi se on nauraa kuin itkeä. Kaikellahan on puolensa. Pidemmät ihmiset toki vastaavat mulle samalla mitalla. Jäynää tehdään molemmin puolin.
Minäpä mietin.