Miten saisin erään naisen kiinnostumaan itsestäni?
Mistä saisin selville, millaisista ihmisistä hän pitää? Siis olen ihan "perusnätti" tms., mutta siis olen ihan rakastunut yhteen itseäni vanhempaan naiseen, joka saattaa vieläpä olla täysin heterokin (tosin voi olla bi -- en tiedä). Pitäisikö mun pukeutua naisellisemmin vai tykkäävätkö bi-naiset poikamaisesta tyylistä (nyt siis olen ihan naisellinen, tosin pukeudun todella tylsiin perusvaatteisiin). Olen ainakin kuntoillut rankemmin kuin ikinä ennen elämässäni. Voisin tässä lukaista pari kirjaakin jutun juureksi myös. Näen hänet parin viikon päästä ja tämä odottelu on täyttä kidutusta. :(
Kommentit (32)
Hän on siis aivan jumalaisen ihana ja kauneuden ja suloisuuden ruumiillistuma ja hengellistymä. Rakkautta ja ihanuutta fyysisessä muodossa. <3 Mutta jos olet täällä palstalla itse ja kerrot, että saan pakit, niin ei voi mitään. Totta kai hyväksyn sen, kulta! T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ap. ainoa ihminen, joka on joskus ihastunut terapeuttiinsa. Se menee kyllä ohi kun lopetat tuon haaveilun.
Varmasti näin se onkin. Mutta olen jotenkin epätavallisen voimakkaasti rakastunut häneen. Hän on jotain niin superhyperihanaa, etten ole aiemmin koskaan kohdannut mitään vastaavaa. Enkä ole ikinä ennen kokenut naista kohtaan tällaista. Kyllä sekin menee ohitse, vaikkapa tahdonvoimalla. Mutta mielelläni jotenkin työstäisin tätä juttelemalla anonyymisti edes. :/ t. Ap
Oot oksettava. Unohda koko juttu! Niin se menee ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ap. ainoa ihminen, joka on joskus ihastunut terapeuttiinsa. Se menee kyllä ohi kun lopetat tuon haaveilun.
Varmasti näin se onkin. Mutta olen jotenkin epätavallisen voimakkaasti rakastunut häneen. Hän on jotain niin superhyperihanaa, etten ole aiemmin koskaan kohdannut mitään vastaavaa. Enkä ole ikinä ennen kokenut naista kohtaan tällaista. Kyllä sekin menee ohitse, vaikkapa tahdonvoimalla. Mutta mielelläni jotenkin työstäisin tätä juttelemalla anonyymisti edes. :/ t. Ap
Oot oksettava. Unohda koko juttu! Niin se menee ohi.
Miksi olen oksettava? Olisiko perusteluita? Vai senkö takia olen oksettava, kun ihastuin naiseen? Siis mä olen livenä kiltti ja kohtelias, enkä ole edes kertonut ihastuksen kohteelleni mitään.
Mieheni kanssa olemme eroamassa ja elämme kämppiksinä; mieheni on väkivaltainen ja vaarallinen muuten sekä haukkuu sekä nöyryyttää mua jatkuvasti, eikä välillämme ole lainkaan ollut läheisyyttä tai seksiä moneen vuoteen. Mielestäni en edes ole moraaliton, jos ihastun näillä "spekseillä" toiseen. T. Ap
Lisäystä vielä: mun puolisoni on neljän seinän sisällä ja kahden kesken aivan hirveä mua kohtaan jo useamman vuoden ajan. Olen hoikka ja ulkopuolisten mielestä ihan viehättävä, mutta mies haukkuu ulkonäköäni ja on sanonut, että kukaan mies ei enää välitä ikäisistäni naisista, vaikka tekisin mitä (olen 30+). Noh, siispä ihastuin naiseen ja sellaiseen naiseen, joka on aggressiivisen, nöyryyttävän ja ilkeän mieheni täysi vastakohta. Ihastukseni on empaattinen, rauhallinen, suloinen ja kiltti. Onko se nyt niin väärin? :'(
t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran vielä tiedoksesi: terapeutti ei koskaan kiinnostu potilaastaan mitenkään muuten kuin potilaana. Ei koskaan.
Ja noin muuten: kymmeniä vuosia naimisissa ollut ja edelleen vakaasti naimisissa oleva heteronainen harvemmin kiinnostuu toisesta naisesta (joka myös on naimisissa miehen kanssa).
Mistä kaivelit nuo olettamukset vai oletko itse se ihastukseni kohde? (Toivottavasti et ole). :( Vai tunnetko jonkun muun lähipiirissä, joka on samassa tilanteessa? Mistä tiedät, kenestä puhun?
T. Ap
Olisitko niin reilu, että vastaisit vielä, please. :/ Lupaan jättää sinut rauhaan ja niellä pettymykseni, jos olet se ihastukseni. Voidaan vaikka sopia niin, että sun ei enää ikinä tarvitse nähdä mua. Rämmin sitten jotenkin omin voimin eteenpäin näistä rukkasista. Anna joku pieni vinkki, josta tiedän, että olet juuri hän. Please. <3
T. Ap
Iltalääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran vielä tiedoksesi: terapeutti ei koskaan kiinnostu potilaastaan mitenkään muuten kuin potilaana. Ei koskaan.
Ja noin muuten: kymmeniä vuosia naimisissa ollut ja edelleen vakaasti naimisissa oleva heteronainen harvemmin kiinnostuu toisesta naisesta (joka myös on naimisissa miehen kanssa).
Mistä kaivelit nuo olettamukset vai oletko itse se ihastukseni kohde? (Toivottavasti et ole). :( Vai tunnetko jonkun muun lähipiirissä, joka on samassa tilanteessa? Mistä tiedät, kenestä puhun?
T. Ap
Olisitko niin reilu, että vastaisit vielä, please. :/ Lupaan jättää sinut rauhaan ja niellä pettymykseni, jos olet se ihastukseni. Voidaan vaikka sopia niin, että sun ei enää ikinä tarvitse nähdä mua. Rämmin sitten jotenkin omin voimin eteenpäin näistä rukkasista. Anna joku pieni vinkki, josta tiedän, että olet juuri hän. Please. <3
T. Ap
Iltalääkkeet.
En syö mitään lääkkeitä. :D Olen vain ihastunut kuin joku teini. :) Eikö aikuinen saisi olla ihastunut? En ole kieltämättä ollut näin intensiivisesti ihastunut sitten teini-iän.
Ehkä tämäkin ketju oli virhe, kun siis se menee pelkäksi metakeskusteluksi. Mua ois oikeasti kiinnostanut tietää, miten tehdä positiivinen vaikutus ihastukseeni. Sain vain yhden osuvan vastauksen ja se tuli siltä mieheltä, jolla oli ollut huono naisonni. :( Muut vain kommentoivat varsinaisen aiheen ulkopuolisia juttuja, niin että alkuperäinen punainen lanka häviää. T. Ap
Mistä ja miksi nuo kaikki alapeukut mulle? En tajua. Voisitteko perustella, mikä hommassa mättää siten, että olette tyytymättömiä kommentteihini. Mulle tulee joskus jopa hieman nettikiusattu olo tällä palstalla, kun ihmiset ovat pääsääntöisesti todella ilkeitä ja vielä perustelematta kantaansa.
Siis en 99,9% usko, että ihastukseni tai hänen lähipiirinsä notkuisi tällä palstalla käytännössä koskaan. Hän on tosi aktiivinen ja tekee varmasti muutenkin muuta kuin roikkuu jossain netissä illat pitkät.
Ok, en saisi ihastua naiseen? En saisi ihastua mua vanhempaan henkilöön? En saisi enää tässä kypsässä 30+ iässä kovin tunteikkaasti ihastua keneenkään tai jos ihastuisin, siitä ei saisi avautua anonyymisti missään? Kertokaa, hyvät ihmiset, miksi alapeukutatte? :)
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terapeutit tekevät vain työtään, nostavat liksaa. Potilaat ovat vain potilaita. Nainen ei ole kiinnostunut eikä tule koskaan kiinnostumaan. Hän on ammatillinen ihminen ja hetero. Mene elämässä eteenpäin. Kaikkea hyvää sinulle!
Mistä tiedät, että tarkoittamani ihminen on hetero? Pelkään pahoin, että hän on hetero, mutta en tiedä. En tiedä edes itsestäni tai miehestänikään, että olenko itse tai onko mieheni hetero loppujen lopuksi. Tämä ketju on nyt niin mystinen, että olen hieman ihmeissäni. Mistä joku tosiaan tietää tarkoittamani ihmisen, kun eihän tuossa aloitusviestissä edes ollut juurikaan mitään kovin konkreettisia viitteitä mihinkään suuntaan? :/ t. Ap
Hei Ap,
En ole kyseinen nainen enkä kukaan hänen läheisistään. Miksi tiesin niin tarkoin mistä oli kyse? Voisin sanoa "Elementary, dear Watson". Olen käynyt täällä vauveli-palstalla joitakin kertoja parin viikon aikana, ja jo nyt tunnistan kaikki aloituksesi.
Olet selvästi käymässä läpi hyvin vaikeaa ja hämmentävää aikaa elämässäsi, joten usko minua pliis: terapeuttisi on vain työssäkäyvä ihminen eikä hän pidä sinua minään muuna kuin mielisairaana potilaana. Olen pahoillani avioliittosi ongelmista, toivottavasti pääset miehestä pian eroon. Hae kuitenkin apua tähän terapeutti-pakkomielteeseen! Sinänsä hankala tilanne, sillä juuri terapeuttisi on se joka osaisi auttaa. Parasta tunnustaa hänelle kaikki. Kirjoita kirje ja anna se hänelle seuraavalla kerralla. Hän on ammatti-ihminen ja osaa neuvoa miten sinua on parasta hoitaa sen jälkeen. Vaikutat kivalta ihmiseltä, ap, vaikka sinulla onkin ongelmasi. Tsemppiä!
Harmi kyllä, juuri terapeuttia aloittaja tuntuis tarvitsevan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terapeutit tekevät vain työtään, nostavat liksaa. Potilaat ovat vain potilaita. Nainen ei ole kiinnostunut eikä tule koskaan kiinnostumaan. Hän on ammatillinen ihminen ja hetero. Mene elämässä eteenpäin. Kaikkea hyvää sinulle!
Mistä tiedät, että tarkoittamani ihminen on hetero? Pelkään pahoin, että hän on hetero, mutta en tiedä. En tiedä edes itsestäni tai miehestänikään, että olenko itse tai onko mieheni hetero loppujen lopuksi. Tämä ketju on nyt niin mystinen, että olen hieman ihmeissäni. Mistä joku tosiaan tietää tarkoittamani ihmisen, kun eihän tuossa aloitusviestissä edes ollut juurikaan mitään kovin konkreettisia viitteitä mihinkään suuntaan? :/ t. Ap
Hei Ap,
En ole kyseinen nainen enkä kukaan hänen läheisistään. Miksi tiesin niin tarkoin mistä oli kyse? Voisin sanoa "Elementary, dear Watson". Olen käynyt täällä vauveli-palstalla joitakin kertoja parin viikon aikana, ja jo nyt tunnistan kaikki aloituksesi.
Olet selvästi käymässä läpi hyvin vaikeaa ja hämmentävää aikaa elämässäsi, joten usko minua pliis: terapeuttisi on vain työssäkäyvä ihminen eikä hän pidä sinua minään muuna kuin mielisairaana potilaana. Olen pahoillani avioliittosi ongelmista, toivottavasti pääset miehestä pian eroon. Hae kuitenkin apua tähän terapeutti-pakkomielteeseen! Sinänsä hankala tilanne, sillä juuri terapeuttisi on se joka osaisi auttaa. Parasta tunnustaa hänelle kaikki. Kirjoita kirje ja anna se hänelle seuraavalla kerralla. Hän on ammatti-ihminen ja osaa neuvoa miten sinua on parasta hoitaa sen jälkeen. Vaikutat kivalta ihmiseltä, ap, vaikka sinulla onkin ongelmasi. Tsemppiä!
Paljon kiitoksia vastauksestasi! Minun on tosiaan päästävä miehestäni eroon sekä saatava omaa elämääni balanssiin eron jäljiltä, sillä mies on vaikuttanut haitallisesti itsetuntooni ja kaikkiin olennaisiin elämän valintoihin ym. Hieman kyllä pelottaa ajatus kertoa näistä tietyistä ongelmista ihastuksen kohteelleni varsinkin nyt, kun minulla on todella voimakkaita ihastumisen ja rakkauden tunteita häntä kohtaan. Yritän tsempata ja rohkaistua. Kiitoksia vielä! Sinäkin vaikutat mukavalta! :)
T. Ap