Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo petti/ero ja katkeruus

Hämmentynyt mies
02.12.2016 |

Vaimo petti minua ja jäi kiinni siitä jokunen vuosi sitten, kiisti seksin, mutkikkainen juttu kaikkineen. Valheella paikkasi valhetta ja tästä kaikesta seurasi iso griisi . Vannoi ja vakuutti että koskaan ei enää näin tee ja että on läksynsä oppinut. Minä uskoin ja vaikka ero kävi mielessä vahvana niin en lasten takia halunnut erota. Kävimme avioliittoneuvojalla puhumassa asioista. Muutama vuosi meni ihan ok ja ehdin rakentaa meille isomman talon koska hän sitä niin toivoi ja halusi . Sitten tuli hyökyaalto, eli selvisi että hänellä on taas salasuhde mutta mies eri. Minä romahdin ja olin syvissä vesissä miettien huonouttani ja häpeää ja kaikkea. Rakastin perhettäni vaimoani ja 3 lastamme ja mielestäni huomioin vaimoani enkä todellakaan pitänyt itsestään selvyytenä häntä ja silti meille kävi näin taas.. Miksi?? Valheita tuli taas paljon ja edellisestä pettämisestä hän kertoi nyt avoimesti ja myönti silloin tapahtuneet sekstailut . Sanoi että nyt hän uskaltaa edellisestä kerrasta kertoa enemmän koska siitä on jo aikaa niin paljon joten ei pitäisi minua haitata ja tiesi että jos silloin olisi kertonut niin olisin välittömästi halunnut erota, jota hän taas sitten ei kumminkaan halunnut. Tästä uudesta suhteesta kertoi että ihan vaan ystäviä ja ehkä kerran suudelleet vahingossa. Joka tapauksessa erosimme koska luottamus oli mennyt täysin ja kaikki hänessä alkoi tuntua kuvottavalta ja hän kertoi että oli myös jo monia vuosia ajatellut eroavansa minusta jossain vaiheessa. Minä jäin yksin rakentamaani ok taloon asumaan vanhempien kahden lapsen kanssa ja hän muutti nuorimman kanssa pois. Olin vuoden yksin ja hänellä miehet vaihtui ja jossain välissä hän soitti ja kertoi toivovansa että löytäisin jonkun ihanan naisen ja kuinka hukkaan menee hyvä mies noin yksikseen, en ottanut kantaa vaan surin kaikkea tapahtunutta kunnes ihme tapahtui. Tapasin ihanan naisen ja aloin elämään uudelleen ja kaikki tuntui paremmalta kun koskaan. Nainen oli juuri eronnut ja meillä oli paljon puhuttavaa ja tulimme juttuun niin kuin olisimme aina tunteneet toisemme. Näin meni n.puoli vuotta ja sitten minun Ex vaimo puuttui asioiden kulkuun. Hän otti yhteyttä naisystäväni ex-mieheen ja kertoi että minulla ja vaimollaan on ollut vuosia kestänyt suhde ja siitähän sotku alkoi ja loppua ei näy.
Miksi nainen joka on kyllä kurjuutta jo miehelleen aiheuttanut toimii näin vaikka erosta on jo useampi vuosi?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on idiootti.. sanoisin että jätä se sika, mutta onneksi olet tehnyt sen jo.

Vierailija
2/13 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex vaimosi on kyllä täys mulkku!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy exältäsi, me emme tiedä. Jos sinulla on kuitenkin puhtaat jauhot pussissa, niin elä rauhassa ja anna katkeran exän märistä omiaan. Hän se itsensä naurunalaiseksi tekee toimillaan, et sinä, joten anna olla ja älä heitä bensaa liekkeihin enempää. Exällesi laitat viestin kyllä, että paskan jauhamisen pitää loppua nyt, jo lastenkin takia. Tee selväksi ettet hyväksy enää minkäänlaista häirintää mitään kautta. Et uhkaa, et kiristä, vain ilmoitat asian. Jos et siihen pysty, niin se on taas eri juttu, mutta kannattaisi pystyä. Menneitä on turha itkeä ja niitä miettiä, tulevaisuus on se mihin pystyt vaikuttamaan.

Vierailija
4/13 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerropa tarina niin kuin entinen vaimosi ja lastesi äiti sen kirjoittaisi. Tuleeko siihen sinun osuuteesi mitään lisäyksiä? Jos ei tule, niin jatka rauhallisella tyylilläsi, mutta jos asiassa on joitakin sinua vastaan olevia tosiseikkoja, niin ratkaisu on jo erilainen. Jos entisen vaimosi tekemät asiat kohdistuvat vähääkään lapsiin ja heidän elämäänsä, niin lastenvalvojaan yhteys ja sitä kautta puheyhteys auki.

Vierailija
5/13 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin hänelle viestejä joissa asiallisesti kysyin miksi toimii näin ja että eikö tässä nyt tarpeeksi ole jo kärsitty? Lisäsin myös että hänellä ei ole mitään oikeutta sekaantua mitenkään elämäämme ja että käsittääkö että olemme jo monta vuotta sitten eronneet. Vastausta ei tullut. Nuorimmaisemme 5v sanoi minulle että äidille hän ei saa puhua mitään tästä nykyisestäni vaikka hän siitä niin tykkää mutta äidin mielestä hän ei saa tykätä

Vanhemmat jo aikuiset lapset myös tiedusteli ja heille oli sanonut että ei kuule mitenkään heille ja hän saa tehdä mitä huvittaa.

Nyt hän on lyöttäytynyt yhteen tämä miehen kanssa ja odotamme mitä seuraavaksi. Minua häiritsee se että pienimmät lapset tässä kärsivät taas mutta minkäs teet?

Vierailija
6/13 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miksi.. No siksi tietysti että saisi sinun ja uuden naisystäväsi suhteen katkolle ja ehkä sinut takaisin. Tiedäthän sinä sen. Toivon tälle ex-vaimollesi helvetin tulia. Mokomakin naiskoira.

Vierailija
7/13 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kuitenkin vain katkis ja vaimosi oli päässyt ison makuun. Iso nyt vain tuntuu törkeän paljon paremmalta!

Vierailija
8/13 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi millaisen hehtaarihuoran kanssa olet joutunut tuhlaamaan nuoruuttasi. Muutamat naiset ovat niin helvetin kovin kovan meisselin perään, että miu maailma ei ole heille mitään. Jaksamista. Olet kirjoittamasi perusteella herkkä ja kiltti mies.

Vierailija
9/13 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ihmettelen mikä tässä on ongelma. Saahan toinen suutaan soittaa, mutta antaa soittaa, mitä sinä siitä hötkyät? Tiedätte exän puhuvan skeidaa, joten miksi menet sekoittamaan asiaa lisää. Anna olla ja anna sen exän olla nyxän miehen kanssa keskenään, mitä väliä?

Vierailija
10/13 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusi mitä menetti. 

Vierailija
11/13 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katuu eroa ja haluaa kostaa teille.

Vierailija
12/13 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea koko sepustusta, mutta selvästi olet valinnut huonon naisen ja nyt vaan pitää olla onnellinen että hänen petollisuutensa paljastui sinulle. 

Vierailija
13/13 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko tehdä aloituksia, joissa otsikossa tai ekassa lauseessa käy ilmi mitä asia koskee. Tiivistelmä.