vaikea seksiongelma
Yhdyntä ei ole tällä hetkellä mahdollinen eräistä seikosita johtuen (mm. sairaus). Ei ole tietoa, koska se olisi mahdollinen. Ongelmana on, että saan seksuaalisen nautintoni sisään-ulos-likkeestä. Esim itse tehty orgasmi ei tunnu yhtä hyvältä kuin sisään-ulos-liike, vaikka yhdynnässä ei saisikaan orgasmia. Minulla ei siis ole mahdollisuutta seksualiseen nautintoon ilman yhdyntään, joten ilmeisesti tässä sitten pitää kärsiä. Miksei näistä seksiongelmista ikinä puhuta? Aina ehdotetaan suuseksiä yms mutta tähän ongelmaan se ei luonnollisestikaan ole ratkaisu.
Kommentit (18)
Dildo mukaan yhteisiin sessioihin?
Vierailija kirjoitti:
Muuten ihan hyvä idea, mutta siis minä ap, olen nainen, enkä pysty sairauden takia yhdyntään.
Dildo ei lisäksi tunnu samalta kuin penis. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten ihan hyvä idea, mutta siis minä ap, olen nainen, enkä pysty sairauden takia yhdyntään.
Avaa nyt vähän lisää ongelmaasi, minulle ei nyt ainakaan mennyt jakeluun mikä ongelma sinulla oikein on. Tai onko mitään ongelmaa vai vain keksitty ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaa nyt vähän lisää ongelmaasi, minulle ei nyt ainakaan mennyt jakeluun mikä ongelma sinulla oikein on. Tai onko mitään ongelmaa vai vain keksitty ongelma.
Siis ongelma on se, että yhdyntä on minulle ainoa tapa saada seksuaalista nautintoa, koska saan nautinnon
peniksen liikkumisesta vaginassa. Sen takia, vaikka saisi orgasmin muuta kautta, se ei tyydytä samalla tavalla.
Tällä hetkellä en kuitenkaan pysty olemaan yhdynnässä, joten en saa seksuaalista nautintoa.
Ihmettelen sitä, että tämäntyylisestä ongelmasta ei koskaan puhuta, vaan jos on yhdyntäongelmia, niin ehdotetaan esim suuseksiä, käsiä yms. Nämä eivät tietenkään auta silloin, kun seksuaalinen nautinto tulee peniksen sisään-ulos-liikkeestä. Tämä turhauttaa.
Ongelmaan ei varmastikaan ole mitään varsinainaista ratkaisua tällä hetkellä, pitää vaan toivoa, että yhdyntä onnistuisi jatkossa jossain vaiheessa, muuten jää seksuaalinen nautinto saamatta.
ap
Niin..kun et nyt voi tarkemmin kertoa että miksi ei voi yhtyä,niin voin auttaa sua sanomalla,että maailmassa on paljon sinkkuja,jotka eivät välttämättä pääse yhdyntään vaikka haluaisivat. Ja tänäkin viikonloppuna varmasti monelle nuorelle jää yökerhossa "kahva käteen" :) moni heistä olisi myös hyvin onnellinen saadessaan "edes" kättä tai suuseksiä.
Olettais että se sairaus olis suurempi murhe kuin joku nautinto.
Vierailija kirjoitti:
Niin..kun et nyt voi tarkemmin kertoa että miksi ei voi yhtyä,niin voin auttaa sua sanomalla,että maailmassa on paljon sinkkuja,jotka eivät välttämättä pääse yhdyntään vaikka haluaisivat. Ja tänäkin viikonloppuna varmasti monelle nuorelle jää yökerhossa "kahva käteen" :) moni heistä olisi myös hyvin onnellinen saadessaan "edes" kättä tai suuseksiä.
Olenhan sen jo sanonut: sairaus estää.
Tottakai jos nuo seksin muodot tuottavat nautintoa, niin silloinhan ne ovat toivottavia. Mutta kun itseäni ei ko. muodot tyydytä, niin minkäs teet. Kyse ei ole mistään valinnasta vaan ihan vaan siitä, mikä tuottaa nautintoa ja mikä ei.
Täällä joku Pertti kirjoittelee ahdistuksissaan, kun on aina kuvitellut ison kullinsa riittävän kaikkeen ja ei millään jaksaisi opetella tyydyttämään naista. Aika huono ja läpinäkyvä.
Vierailija kirjoitti:
Olettais että se sairaus olis suurempi murhe kuin joku nautinto.
Tottakai sairaus on suuri murhe, mutta eihän se silti sitä tarkoita, etteikö haluaisi itselleen hyvää jos se olisi mahdollista :) Eli vaikka olisi kuinka sairas, niin tottakai se seksi kumppanin kanssa piristäisi JOS se onnistuisi. Ja ongelmanahan on se, että sairaudesta johtuen en saa seksuaalista tyydytystä kunnolla, kun esim klitoriksen hierominen ei auta, mastrubointi ei auta jne. Yleensä ihminen kuitenkin kykenee ns helpottamaan omaa oloaan.
ghhfhh kirjoitti:
Täällä joku Pertti kirjoittelee ahdistuksissaan, kun on aina kuvitellut ison kullinsa riittävän kaikkeen ja ei millään jaksaisi opetella tyydyttämään naista. Aika huono ja läpinäkyvä.
Tätä asennetta juurikin aloituksessa tarkoitan. Kun ei ymmärretä ja haluta uskoa, että joillekin naisille se yhdyntä on tosiaan se ainoa keino saada tyydytys. Kun ei se orgasmi tyydytä, vaan se sisään-ulos-liike. En voi sille mitään, jos en sovi "oikeaan" muottiin.
Hakeudu juttelemaan ongelmastasi gynekologille tai seksiterapeutille, AP. Molemmat tahot pystyvät varmasti auttamaan paremmin kuin anonyymit keskustelijat täällä palstalla, joille et edes jostain syystä suostu kertomaan tarkempia tietoja sairaudestasi. Terveydenhoitoalan koulutetut ammattilaiset pystyisivät todennäköisesti tukemaan pärjäämistäsi sairauden oireiden hoidon/mahd. parantumisprosessin kanssa ja sitä, miten saat seksielämäsi sovitettua yhteen tämänhetkisen tilanteesi kanssa.
Ole ilman sitten, omapahan on ongelmasi. Jos dildot eivät tähän hätään auta, niin pitää pärjätä ilman. Hohhoijaa..
Vierailija kirjoitti:
Ole ilman sitten, omapahan on ongelmasi. Jos dildot eivät tähän hätään auta, niin pitää pärjätä ilman. Hohhoijaa..
Jos penetraatio ei onnistu, niin miten se dildo auttaa?? :D
En ole ap., mutta esim. autoimmuunisairaus valkojäkälä voi aiheuttaa sen, että penetraatio on aivan mahdoton. Mutta jos ei siihen pysty ja se on ainoa tapa saada nautintoa, niin aika kurjaahan se on.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap., mutta esim. autoimmuunisairaus valkojäkälä voi aiheuttaa sen, että penetraatio on aivan mahdoton. Mutta jos ei siihen pysty ja se on ainoa tapa saada nautintoa, niin aika kurjaahan se on.
Jep, osa vulvan alueen sairauksista tosiaan estää yhdynnät kokonaan. Ja kun kaikki eivät saa nautintoa klitoriksen suorasta koskettelusta vaan tarvitsevat sen yhdynnän miehen kanssa. Ja kun ongelmaa ei tahdota ymmärtää, vaan jankataan vaan esim suuseksistä vaikkei se tyydytä.
Mulla kanssa vähän samanlainen ongelma. Tapailen kivaa miestä, mutta selvisi, että hän laukeaa lähes heti :(
En osaa ratkaista asiaa, joten luulen että ainoa keino on erota.