Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kertoisin miehelle, että haluaisin juhlistaa syntymäpäiviäni hänen kanssaan

Vierailija
02.12.2016 |

Olen tapaillut yhtä kivaa miestä ja ollaan hengailtu melko tiiviisti yhdessä viimeiset 4kk. Mulla on parin viikon päästä syntymäpäivät (täytän 23v), ja vaikka ollaankin oltu miehen kanssa jonkinnäköisiä kavereita jo viime vuodesta lähtien, en usko hänellä olevan minkäänlaista hajua synttäreideni ajankohdasta, tuskin on ajatellut asiaa sen kummemmin.

En ole juhlinut synttäreitäni mitenkään viimeiseen muutamaan vuoteen, exän mielestä kaikki "itsestäni numeron tekeminen" oli itsekeskeistä ja epämiellyttävää, ja jotenkin tämän miehen kanssa pelottaa nyt aivan mielettömästi, että hän näkisi tämän jonain lahjojen kinuamisena tms.

Musta olisi siis kiva juhlistaa synttäreitäni jotenkin miehen kanssa, esim. käymällä syömässä ja ehkä leffassa tai vaikka tekemällä ruokaa ja katsomalla Netflixiä. Mun piikkiin, en tarvitse lahjoja, olisi vaan ihanaa viettää aikaa tärkeän ihmisen kanssa.

Mua ärsyttää itseänikin olla tällainen vässykkä, mutta miten asian voisi ottaa jotenkin neutraalisti puheeksi niin, ettei mies vahingossakaan näkisi tilannetta lahjojen kinuamisena tai muuten ärsyttävänä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti. "Mulla on synttärit xx.12. Olisitko tullut silloin mun luo? Laitan ruokaa, sen jälkeen voidaan vaikka katsoa leffaa. Läsnäolo riittää lahjaksi :)"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla