Mirtazapin ja pohjaton väsymys 24/7
Parisen kuukautta syönyt ja koko ajan väsyttää. Ensin söin puolikkaan vähän aikaa, sen jälkeen kokonaisen, ja annos vaihdellut. Unettomuuteen määrättiin. Saan kyllä nukuttua, mutta olen aamuisin paljon väsyneempi kuin iltaisin. Painokin noussut kun väsyneenä syö enemmän jotta piristyisi, ja sit taas nukuttaa kun ruoka laskeutuu..
Mikä annos väsyttää vähiten, kokonainen? (15mg). Monelta se kannattaa ottaa jotta heräisi vähän pirteämpänä?
Nyt ottanu 22.30-23 jälkeen, ja herään 10-11 aikoihin ollen ihan tööt.
Ärsyttävän sumunen olo. Koittanu päästä eroonkin, mutta mitä vähemmän ottaa kun koittaa lopetella, ni tuntuu sitä väsyneemmälle.
Kommentit (23)
Mä oon ottanu sitä tositosi pienen palan vaan, tyyliin hampailla nakertanut pikkusen reunasta. Puolikasta aluksi koitin mutta oli liian vahvaa, seuraava päivä meni aina sumussa. Mut mulla toimii noin.
Minulla oli vuosi sitten pahaa unettomuutta. Kyseista lääkettä määrättiin minulle puoliväkisin, kun sen pitäisi auttaa ja siihen ei synny riippuvuutta.
Otin puolikkaan 15 mg:sta, ja seuraavana päivänä en kyennyt menemään edes suihkuun illalla. Neljänneskin väsyttii koko päivän aivan liikaa. Olin aivan aloitekyvytön ja niin sanotusti pihalla.
Kokeilemisen lopetin lyhyeen, koska täytyy kyetä töihin. Missään nimessä en jotain kahta kuukautta yrittäisi sopeutua lääkkeeseen. Painonnousakaan en sietäisi yhtään.
Minun olisi pitäpnyt lukea tarkemmin annostusohjeita. Lääkkeen mukana tulleessa ohjeessa kehotettiin ottamaan juuri ennen nukkumaanmenoa . Eilen yritin mennä nukkumaan n 00:45 joten ei ihmekään kun olen ollut aivan sekaisin tänään.