Tämän vuoden "vuoden luontokirja", mikä helmi! Saa kyllä lahjan vaikka kenelle siitä :)
Onko kukaan vielä ostanut? Selailin itse eilen, ja oli ihan hykerryttävän ihana! Meinasin unohtua lukemaan kiehtovia tarinoita, joita luki kuin parhaimpiakin satuja.. voiko ne olla tottakaan :)
http://blogit.iltalehti.fi/varpu-tavi/2016/11/23/olipa-kerran-nahakka-j…
Kommentit (31)
Mistä kaupasta löytyi, ihan peruskirjakaupoista varmaan? Entä prismat ja cittarit?
"Metsä vilisee salasyöjiä, lahokeijuja, häröjä, närviäisiä ja hapsisia, joihin ahkerakaan metsissä kulkija ei välttämättä tiedä törmänneensä. Metsän salainen elämä kertoo yleistajuisesti näistä satumaiset nimet omaavista eliöistä, jotka pienen kokonsa ja mitättömän maineensa vuoksi jäävät metsäretkellä tavallisesti huomiotta."
Häröt ja närviäiset :D Mutta tulipa heti mieleen yksi mummu, joka tähän kirjaan ihastuisi, ja eräilevä miehenpuolikaskin, jolle lahjan ostaminen on ollut jokavuotista tuskaa.
Kiitos vinkistä!
Tästä tuli mieleen se Puiden salattu elämä -kirja. Se on minulla työn alla tällä hetkellä. Se on myös hyvä kirja. Suosittelen.
Kiitos vinkistä! Vaikuttaa mielenkiintoiselta :)
Ei ole tainnut vielä tulla myyntiin, adlibriksestä saa tällä hetkellä tilauksen ilman toimituskuluja ja lähetys juuri ennen joulua
http://www.adlibris.com/fi/kirja/metsan-salainen-elama-9789524953986
Luulen että hinta nousee kaupoissa 35 euroon ja on lisäksi sitten lopussa kaikkialta. Joten tilaaminen on varmaan paras idea :)
Eli kirja on metsän salainen elämä, kustantajan hinta 38 euroa. Se siitä sitten, aika tyyris hinta. Ehkä joulun jälkeen alesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tainnut vielä tulla myyntiin, adlibriksestä saa tällä hetkellä tilauksen ilman toimituskuluja ja lähetys juuri ennen joulua
http://www.adlibris.com/fi/kirja/metsan-salainen-elama-9789524953986
Luulen että hinta nousee kaupoissa 35 euroon ja on lisäksi sitten lopussa kaikkialta. Joten tilaaminen on varmaan paras idea :)
Viime vuoden vuoden luontokirjaa oli muuten tosi vaikea löytää siinä joulun alla, eikö ne voisi tulla vähän aikaisemmin :(
30 euroa olisi kyllä hieman kohtuullisempi, hmm..
Vierailija kirjoitti:
Eli kirja on metsän salainen elämä, kustantajan hinta 38 euroa. Se siitä sitten, aika tyyris hinta. Ehkä joulun jälkeen alesta.
Adlibriksestä saa 29 eurolla, ilman toimituskuluja tällä hetkellä ja toimitus ennen joulua. Ei se varmaan hirveesti sitä halvemmaksi mene joulunkaan jälkeen, kun on niin uus kirja.
Osaako joku kirjan nähnyt veikata, olisiko sopiva joululahja n. 50-vuotiaalle sienestyksestä pitävälle miehelle? :)
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku kirjan nähnyt veikata, olisiko sopiva joululahja n. 50-vuotiaalle sienestyksestä pitävälle miehelle? :)
Mä näin tässä ainakin ite heti sellasen miespotentiaalin. Tai siis miehille on omasta mielestä jotenkin vaikea ostaa lahjoja. Omaan silmään osu ainakin joku esittelytektsti, missä puhuttiin paljonkin sienistä ja niiden roolista ja kummallisuuksista metsässä. Joten luulisin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näin tässä ainakin ite heti sellasen miespotentiaalin. Tai siis miehille on omasta mielestä jotenkin vaikea ostaa lahjoja. Omaan silmään osu ainakin joku esittelytektsti, missä puhuttiin paljonkin sienistä ja niiden roolista ja kummallisuuksista metsässä. Joten luulisin :)
Kiitos, lähinnä mietityttää onko kirjassa faktapitoista tekstiäkin eikä vain huumoriosuuksia (yhtään niitä väheksymättä). Uskon, että isääni kiinnostaisi lukea suomalaisesta metsästä. Taidan laittaa adlibriksestä tilaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, lähinnä mietityttää onko kirjassa faktapitoista tekstiäkin eikä vain huumoriosuuksia (yhtään niitä väheksymättä). Uskon, että isääni kiinnostaisi lukea suomalaisesta metsästä. Taidan laittaa adlibriksestä tilaukseen.
Huumori on vain mauste ja kirjahan on tietokirja. On elävästi kirjoitettu ja siksi vetoaa varmasti monenlaiseen lukijaan!
T: kirjan nähnyt
mä annan isälle palan ikimetsää ja tämän kirjan. Luonnonperintösäätiöltä saa ostaa metsäpalan, lähettävät hienon kortin siitä "tiedoksi"
onko adlibriksen tilausajat yleensä pitäneet kutinsa?
”Joidenkin harsosääskilajien toukat muodostavat tuhansista päällekkäin kiemurtelevista yksilöistä koostuvia kulkueita, aarrematoja (…). Jopa metrin pituinen jono kulkee muutaman tunnin ajan jostakin johonkin, kunnes toukat erkanevat toisistaan ja kulkue hajoaa maastoon.”
Vierailija kirjoitti:
onko adlibriksen tilausajat yleensä pitäneet kutinsa?
Kiitos vinkistä!