Pesetkö kasvot aamuin illoin, vaikka et käyttäisi meikkiä?
Mun on pakko pestä, koska mulla on niin rasvoittuva iho. Joskus saatan korvata toisen pesukerran pyyhkäisemällä kasvot vaan esim vauvojen kosteuspyyhkeellä.
Kommentit (23)
En meikkaa kuin bb-voiteen verran enkä pese kasvoja aamuin illoin. Aamuisin pesen silloin, jos olen menossa johonkin (olen työtön, joten ei joka päiväistä) ja iltaisin pesen tosi harvoin.
Iho on kuiva ja olen huomannut, että se voi paremmin, kun pesen harvoin. Onhan se toki freshimmän näköinen aina pesun jälkeen..
Tottakait pesen kasvoni aamuin illoin. Käytänhän eri voidettakin päiväksi ja yöksi kasvoillani kuin myös silmänympärysvoidettakin vaihtelen. Toisaalta käytän myös juonteisiin erilaisia voiteita tai seerumeita päivävoiteen tai yövoiteen alle.
Joskus harvoin olen pitänyt koko vuorokauden esim. aamulla laittamaani kasvovoidetta, mutta se on ollut sitten sellaista 24h:n kasvovoidetta, että eipä ole haitannut sinänsä, vaikka en illalla ole jaksanut aina pestä kasvojani, kun uni on alkanut silmiä painamaan kiinni. Harvoin kuitenkaan näin teen, koska hampaani pesen myös aamuin sekä illoin säännöllisesti. Joskus jopa tarpeen mukaan päivälläkin.
Menin pesemään tämän keskustelun innoittamana. Joinain päivinä pesen kerran joinan kaksi ja joskus en ollenkaan.