Miksei mieheni tykkää minusta?
Meillä olisi tänään lapsivapaa ja rivien välistä luin, että mies menisi mieluummin kaveriensa kanssa baariin. Vaikka sanoin, että hän voi juoda ja minä otan vain ruuan kanssa, kun yöksi tullaan kotiin. Yöllä kun nukuin hänen lähellä niin työnsi minut pois. Olin vahingossa hänen puolellaan, niin sanoi haluanko nukkua parvekkeella. On jatkuvasti kiukkuinen.. Vaikka vuorotellen meillä on vapaa-aikaa.. Tuntuu, että haluaisi minun vaan hoitavan kaikki kotityöt ja olevan aina lasten kanssa. Minulla on kuitenkin ura ja yhtäläinen tarve saada omaa aikaa..
En tiedä mitä tekisin. En haluaisi erota, mutta haluaisin mieheni rakastavan minua 😞
Kommentit (17)
Joo oli läppä. Ihan huono läppä vaan. Sanoi sen, kun en heti siirtynyt kun hän kävi rauhoittamassa lasta.
Ap
Älä vedä tuosta johtopäätöstä, ettei hän rakasta sinua.
Hänellä on toinen tai sitten kyllästynyt lärviisi. Itselle käynyt molemmat, mutta nyt menee hyvin. Koita ymmärtää. M40
Olet lihava ja ominaishajusi on paska? Miehellä luultavasti mielessä joku simpsakka nuorempi neito ja nykytila on vain pakon sanelemaa, lähtee heti kun mahdollista. Tämä varsinkin jos aiemmin on käyttäytynyt kivasti ja kunnioittavasti. Jos on aina ollut tuollainen niin et voi syyttää kuin itseäsi omista valinnoistasi.
Käytätte sitten tämän lapsivapaan PUHUMISEEN!
Vierailija kirjoitti:
Käytätte sitten tämän lapsivapaan PUHUMISEEN!
NUSSIMISEEN!
Vierailija kirjoitti:
Joo oli läppä. Ihan huono läppä vaan. Sanoi sen, kun en heti siirtynyt kun hän kävi rauhoittamassa lasta.
Ap
Miksi sitten et siirtynyt heti? Kai sinäkin ymmärrät kuinka ärsyttävää on, kun joku ruhottaa omalla puolellasi.
No ei ole aiemmin ollut tuollainen. Seksiä kyllä on muutama kerta viikossa. Olen kyllä lihonut suhteen aikana 10kg, samoin mies. Nyt laihdutetaan yhdessä, ja uusi ruokavalio voi olla ehkä miehelle liian rankka..
Ehkä olisi pitänyt viettää ilta kaksin, mutta kutsuin jo kavereita kanssamme syömään, kun ajattelin ettei mies halua olla kanssani.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on toinen tai sitten kyllästynyt lärviisi. Itselle käynyt molemmat, mutta nyt menee hyvin. Koita ymmärtää. M40
No luultavasti kyllästynyt. Näkee minua kuitenkin päivittäin. Erositko sitten vai petitkö vaan? Jos kyllästyy, niin siitä tuskin on paluuta? Ajattelin lähteä la-ti pois lasten kanssa, niin saa olla ilman meitä.
Ap
Miksi suostut seksiin noin paskan kohtelun jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Tekee mieli? En usko, että pihtaaminen auttaisi kumpaakaan.
Mies lähetti pahoitteluviestin jossa luki "sori yö" .....
Mies on lapsille hyvä isä, joten kai sen takia hän saa kaiken vahingossa anteeksi. Mitenkään onnellinen en itsekään ole, haluaisin ihan hirveästi tuntea, että mies välittää. Nykyisin ei tunnu siltä lähes koskaan.
En kuitenkaan näiden takia ole valmis eroamaan, koska rakastan miestäni vielä. Ainakin sitä mikä hän oli vielä 2 vuotta sitten. Toisen lapsen kanssa vauvavuosi oli karmea, hyviä muistoja oli lähinnä ne lapsivapaat hotellissa ja mökillä. Se vuosi vanhensi meitä ja kaikki se, "nuori iloinen rakkaus" kuoli.
Nyt lapset on helpompia, muttei olla päästy tunnetasolla siihen fiilikseen mikä oli ennen toista lasta.
Ap
Aika pienet tuntuu teidän ongelmat olevan jos nuo ovat ne pahimmat. Tuollaiset ongelmat puhuisi viidessä minuutissa puhtaiksi, joten käytä aikaa viisaasti. Laitat miehelle viestin töihin, että haluaisit muutaman minuutin jutella kahden kesken. Sitten puhutte ja mietitte sen jälkeen mitä teette, menettekö erillänne vai yhdessä viihteelle. Et siis ala itkeä tihrustamaan vaan selvität mieltäsi painavat asiat nopeasti ja tehokkaasti, aikuismaisesti. Niihin ei tarvitse myöskään enää palata ja tässä keskustelussa ei puhuta kymmenen vuoden takaisia rähinöitä. Viettele miehesi uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee mieli? En usko, että pihtaaminen auttaisi kumpaakaan.
Mies lähetti pahoitteluviestin jossa luki "sori yö" .....
Mies on lapsille hyvä isä, joten kai sen takia hän saa kaiken vahingossa anteeksi. Mitenkään onnellinen en itsekään ole, haluaisin ihan hirveästi tuntea, että mies välittää. Nykyisin ei tunnu siltä lähes koskaan.En kuitenkaan näiden takia ole valmis eroamaan, koska rakastan miestäni vielä. Ainakin sitä mikä hän oli vielä 2 vuotta sitten. Toisen lapsen kanssa vauvavuosi oli karmea, hyviä muistoja oli lähinnä ne lapsivapaat hotellissa ja mökillä. Se vuosi vanhensi meitä ja kaikki se, "nuori iloinen rakkaus" kuoli.
Nyt lapset on helpompia, muttei olla päästy tunnetasolla siihen fiilikseen mikä oli ennen toista lasta.
Ap
Yritä sinäkin vähän enemmän. Täällä vaan valitat joistakin mitättömistä ongelmista ja keksit niitä lisää keksimällä, oletpa kiva vaimo. Aika karsea mielestäni oli kun kirjoitit, että teidän ainoa hyvä aika on ollut ilman lapsia! Ihanko oikeasti syytät nyt lapsiasi parisuhteesi ja nuoruutesi kuolemasta? Huhheijaa.. Tämä asenne varmaan näkyy ja kuuluu teillä kotona koko ajan ja ihmekö on, että mies hieman kireänä on tuollaisen tuntemattomaksi osoittautuneen muijan kanssa. Herää siis ja yritä enemmän!!
Siis minulla on kivaa lasten kanssa, mutta mies ei nauti puistoista, metsässä olemisesta, ravintoloista.. Yhtään mistään mitä tehdään kaikki yhdessä. Hän olisi varmasti onnellinen jossain poikamiesboksissa puhelimensa kanssa. En jaksa vetää perässäni kärttyistä ukkoa. Oikeasti ärsyttää koko mies, kun hän ei arvosta perhettä yhtään. On kyllä lasten kanssa ja käy kaupassa yms, mutta sitten illalla valittaa, kuinka hän on esimerkiksi kaksi iltaa joutunut olemaan lasten kanssa. Mielestäni se ei ole joutumista... Huoh!! Mutta jooh, tänään nautin ystävistä ja mies saa kömpiä vaikka viideltä kotiin.
Ap
Juontaja Heikki Soinikaan tuskin oikeasti yhtä paljon hoivaa lastaan. Miehet...........
Oli kai tuo kuitenkin läppä tuo parvekkeella nukkuminen vai oletteko näitä "vietä sata yötä ulkona"-ihmisiä?