Nainen, mitä ajattelet miehestä joka on harrastanut seksiä transnaisen kanssa?
Tiedän miten kysymykseen pitää vastata ollakseen poliittisesti korrekti ja leimautumatta epäsuvaitsevaiseksi tms. , mutta nyt kaipaisin ihan rehellisiä vastauksia, kiitos. :)
Kommentit (29)
Jos mies ei tiennyt kyseessä olevan trans"nainen" --> hieman ällöttävää, mutta siedettävää. Jos mies tiesi --> taitaa olla sisimmässään miehiin päin.
Loppujen lopuksihan tämä kysymys tiivistyy siihen, voitko uskoa että ihminen voi oikeasti syntyä väärään ruumiiseen. Siis että ihan oikeasti heteronainen voi saada väärän kropan ja sen takia pyrkii sitten korjaamaan sitä. Jos voit hyväksyä tämän, sittenhän transnaista pannut mies on ihan tavallinen hetero. Jos taas et pysty uskomaan trans-ilmiön todellisuuteen, et varmaankaan pääse asiasta yli, etkä pysty sitä käsittelemään ja tämän takia tuo mieskin tuntuu jotenkin oudolta.
Positiiviseen suuntaan vaikuttaisi. Ajattelisin, ettei todennäköisesti ole ahdasmielinen.
Itse jättäisin itseni välittömästi, jos paljastuisi, että olen harrastanut transnaisen kanssa. Ei ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvankauniin thaimaalaisen teiniladyboyn paneskelu ok! Keski-ikäisen sukkishomon joka näyttää Vesku Loirin Tyyneltä, hyi hitto! :D
-Homoseksuaali ja transseksuaali ovat eri asioita, eikä niillä ole yleensä mitään tekemistä keskenään.
---
Käsite on transsukupuolinen. Sukupuoli ja seksuaalisuus eivät ole sidottu toisiinsa.
En voisi ainakaan parisuhteeseen miehen kanssa alkaa. En sano tätä mitenkään pahalla, siltä minusta vain tuntuu.
Minusta ihan ok, vaikka olis sekstaillut miehen kanssa. Minusta trans ihmiset, jotka oikeasti (mm. Kirurgisesti) ovat muuttaneet sukupuoltaan ovat ihan oikeasti jotain muuta sukupuolta, joten en miellä miestä homoksi(tai bi:ksi) joka harrastaa seksiä "kunnon" ladyboyn kanssa.
Vähän aiheeseen liittyen, niin olemme suunnitelleet ottavamme kolmanneksipyöräksi (maksullisen) shemalen. Kumpikin saa vähän jotain uutta ja mustasukkaisuutta ei tarvitse tuntea.. ;)
Minä kyllä luulen, että se on pikemminkin päin vastoin: miehet ovat herkästi homottelemassa toisiaan ja sitä transnaistakin, mutta naiset ovat ylipäätään suvaitsevaisempia toisten ihmisten sukupuoli-identiteettejä kohtaan.