Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi facebook ehdottaa kaveriksi tuntemattomia?

Vierailija
01.12.2016 |

Hassu otsikko, mutta olen ihmetellyt jo jonkin aikaa, että miksi fb:n kaveriehdotukset ovat jotain ihan täysin sattumanvaraisia tyyppejä, joiden kanssa minulla ei ole edes yhtäkään yhteistä kaveria fb:n mukaan? Ja ovat usein jostain eri paikkakunnalta. Ihmetyttää että onko tossa joku logiikka, vai onko noi ihmiset eksyneet mun profiiliin jotain kautta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaa ainakin puhelinnumeroiden perusteella. Eli esim. Whatsapp-kavereita ja muita yhteistietoja puhelimesta.

Vierailija
2/5 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Ehdottaa ainakin puhelinnumeroiden perusteella. Eli esim. Whatsapp-kavereita ja muita yhteistietoja puhelimesta.

Hmm, näillä tyypeillä tuskin on mun numeroa tai mulle niiden.. Jännä juttu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus huomasin että joku tällainen pyöri jonkin aikaa ehdotuksissa ilman yhteisiä kavereita. Jonkin ajan päästä olikin yksi yhteinen. Eli saattaa ehdottaa jopa sen perusteella että jompi kumpi oli ehkä lähettänyt toiselle kaveripyynnön, joka vielä hyväksymättä tai hylkäämättä.

Vierailija
4/5 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se rietas sivusto ehdottelee kavereiksi kuumiksen näköisiä japanilaismiehiä... johtuu siitä, että kavereissa on japanilainen. Luonnollista.

Vierailija
5/5 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Tää on muuten totta! Mulle ehdotti useampaakin miestä, joita olen joskus treffaillut. Kummalliseksi tämän tekee se, että mulla ei ole ollut näiden numeroita varmaan enää pariin vuoteen, kun vaihdoin puhelimen. Yhteisiä kavereita meillä ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi