Pettämätön junttitesti treffeillä – sushia syömään :)
Ehdota treffikumppanillesi, että menisitte syömään sushia. Jos vastaus on tyyliä "yäk sushia" tai "yäk kalaa!", skippaa suosiolla, koska kyseessä on JUNTTI. :D
Kommentit (114)
Ei kannata uskoa kaikkea mitä trendikkäissä naistenlehdissä uskotellaan :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vegaanit ovat sitten esimerkiksi juntteja? Asiahan taitaa olla päinvastoin :)
Bongattu vegaani jolla epäsuora junttinimitys meni tunteisiin ja pahasti. :) Ei ruokavaliosi sinusta vähemmän junttia tai parempaa ihmistä tee vaikka teillä vegaaneilla kova usko omaan paremmuuteenne olisikin. :)
Ei kannata suotta olla huonoitsetuntoinen, kyllä voi olla aivan järkevä ihminen vaikka syökin lihaa ja maitotuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Juu, syökää vaan sushia.
Yksi eläinlääkäri tuttuni mainitsi ettei maksustakaan söisi sushia. Pistäkääpä pala mikroskoopin alle, ja syökää sitten vielä....
Sama juttu esimerkiksi graavatun lohen kanssa...
Niin, myös eläinlääkäreissä on neurootikkoja. Ymmärtääkö tämä eläinlääkäri kuitenkin ihmisiä, jotka asuvat kissojen, koirien ja jyrsijöiden kanssa? Ottavat niitä syliin ja pussailevat ja nukkuvat samassa sängyssä? Onko hän katsonut eläinten turkkeja, sylkeä ja ulosteita mikroskoopilla? Peseekö hän kissan pyllyn ennen kuin päästää sen sohvalle?
Japanilaiset ovat maailman pitkäikäisimpiä kansoja. Ihme juttu, vaikka ruokavalio on noinkin vaarallinen.
Raakaa kalaa ja kylmää riisiä. Kiitos ei minulle.
Ehdottaa sitten mitä tahansa ravintolaa ja toinen huutaa yök hyi niin kyseessä on juntti. En nyt erityisesti välitä sushista mutta voisin minä sitä lähteä syömään. Kauhunpaikka minulle olisi päätyä syömäön vaikka karjalanpaistia, sitten pitäisi kyllä taistella henkisesti ja toivoa että iskisi yllättävä oksennustauti ettei tarvis mennä.
Onneksi olen jo naimisissa niin ei tarvi pohtia jääkö treffikutsu tulematta sen takia ettei edellisellä kerralla hoksannut koskettaa vasenta peukaloaan samalla kun katsoi ruokalistaa ja kopauttaa jalkojaan yhteen. Ei kyllä ihme että useat ovat edelleen sinkkuja kun joku ei tiedä sinkun mielestä "oikeaa tapaa" toimia.
Miten sushi voi vielä nykypäivänä olla noin glorifoitua? Se on vaan pikaruokaa.
Pettämätön junttitesti, tekeekö älyttömän tyhmiä aloituksia vauva foorumille? Jos tekee, JUNTTI!
Itse rakastan sushia, mutta en ikinä voisi arvostella sellaista halventavasti joka tietystä ruuasta pidä. Tärkeämpiä ovat teot ja miten kohtelee muita. Ja sä ap, olet aito pässi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt ei muka sushista tykkää?! Mutta kiitos vinkistä, voimme käyttää tätä vävykandidaattien karsinnassa.
Kauhuanoppi uudella tasolla. "...vävykandidaattien karsintaa..."
Siis miten sinulla on mitään roolia lapsesi parisuhteen valinnassa?
Vierailija kirjoitti:
Ehdota treffikumppanillesi, että menisitte syömään sushia. Jos vastaus on tyyliä "yäk sushia" tai "yäk kalaa!", skippaa suosiolla, koska kyseessä on JUNTTI. :D
Miksi ihmeessä pitäisi skipata? Jos treffikumppani tuolla testillä osoitautuu juntiksi, niin sitä suuremmalla syyllähän hänestä kannattaa pitää kiinni.
Olisiko tällainen keskustelunavaus kulttuurisesti ymmärrettävä, siis muuna kuin parodiana:
Ehdota treffikumppanillesi, että menisitte syömään sushia. Jos vastaus on tyyliä "nam sushia" tai "ihanaa, kalaa!", skippaa suosiolla, koska kyseessä on KESKILUOKKAINEN. :D
Vierailija kirjoitti:
Mies joka ei pidä sushista, ei nuole mielellään pillua. Siis ei jatkoon.
'
Sääntöön tarvitaan ja on aina poikkeus - ainakin minä olen tähän sellainen.
Hahahah! Vai että sushia syömättömät on juntteja :D
Minun mieheni on asunut lapsuutensa Japanissa, tykkää kovasti sikäläisestä ruoasta ja kokkaileekin välillä reseptejä kotona. Osaa käyttää puikkoja (oppi ne ennen haarukkaa). Silti ei sushi maistu. Ei se yhden "eksoottisen" ruoan (onko sushissa enää edes mitään eksoottista??) tykkäämättömyys junttia tee. Miehelläni on kaksi akateemista tutkintoa, hyvä virka, sosiaaliset taidot kuin parhaalla herrasmiehellä ja laaja tietämys niin kulttuureista kuin viineistäkin, ymmärtäen silti olla leuhkimatta niillä.
Että hohhoh.
Vierailija kirjoitti:
Mies joka ei pidä sushista, ei nuole mielellään pillua. Siis ei jatkoon.
Väärin. ;)
Vierailija kirjoitti:
No, ei kaikki halua miehekseen japanialaista.
Japanialaista???????????????
Se, ettei tykkää sushista, eti tee kenestäkään junttia. Mutta toki se, jos kutsun saadessaan alkaa yökötellä tms. kertoo junttiudesta. Hyvätapainen ihminen menee, minne pyydetään, jos ei ole jotain aivan erityistä syytä olla menemättä. Jos ei ole elänyt ihan tynnyrissä, tietää, että lähes kaikista sushipaikoista saa myös muuta ruokaa. Sitä paitsi kaikki sushi ei ole raakaa kalaa. Sivistynyt ihminen tietää, että voi tilata vaikka kasvissusheja tai vaikka salaatin ja misokeiton.
Seuraavaksi treffipaikaksi voi sitten ehdottaa jotain omaa lempparia. Kyllä parisuhteessakin pitää tehdä kompromisseja. Itse pidän sushista ja olisi tylsää, jos puoliso ei ikinä suostuisi tulemaan mukaan. Siksi pitäisi huonona merkkinä kieltäytymistä. Jos ei edes tutustumisvaiheessa halua tehdä toisen mieliksi mitään, miten sitten muka vakiintuneessa suhteessa?
Tuli mieleen se yksi hahmonen viimeisimmästä Temptation Islandista. Hänhän ilmoitti siinä, että ei suostu maistamaan sushia, koska ei pidä tulisesta ruuasta. Kaveri oli siis päättänyt etukäteen, että ei pidä sushista, vaikka ei ollut maistanutkaan. Jos olisi maistanut, olisi voinut havaita, että hei, se ei ole tulista. Oli kyllä junttia.
Musta suurinta junttiutta on testailla ihmisiä vaikka tän sushin syömisen avulla.
Se on oikeesti aika normijuttua ollut jo vuosia, joten hehkuttamalla omaa "suhsi-osaamistaan", paljastuu paremminkin itse wannabetrendsetteriksi, joka on (maalta tulleena) aina pari askelta jäljessä, mutta pitää kyllä melua itsestään ja osaamisestaan.
Ja onhan se ihan oma lukunsa se osa ihmisistä, jotka ihan avoimesti puhuvat seuravansa trendejä. Voi sääli. Olisin mieluummin juntti, kuin pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ei kaikki halua miehekseen japanialaista.
Japanialaista???????????????
No sehän on sanoilla kikkailua, hölömö. Euroopan keskellä asuu unkarialaisia ja Kaukoidässä japanialaisia. Ja Atlantin saarilla irlantialaisia ja islantialaisia.
Vierailija kirjoitti:
Musta suurinta junttiutta on testailla ihmisiä vaikka tän sushin syömisen avulla.
Se on oikeesti aika normijuttua ollut jo vuosia, joten hehkuttamalla omaa "suhsi-osaamistaan", paljastuu paremminkin itse wannabetrendsetteriksi, joka on (maalta tulleena) aina pari askelta jäljessä, mutta pitää kyllä melua itsestään ja osaamisestaan.
Ja onhan se ihan oma lukunsa se osa ihmisistä, jotka ihan avoimesti puhuvat seuravansa trendejä. Voi sääli. Olisin mieluummin juntti, kuin pelle.
Niinpä. Inhosin merilevää 90-luvulla ja inhoan sitä edelleen, vaikka tiedän kuinka terveellistä se on. Enkä tykkää jostain vain trendisyistä vaan ihan vilpittömästi. Naurattaa nää jotka yrittää olla trendikkäitä ja tekee saman kuin muutkin, vain pari vuotta jäljessä. :)
En pidä merilevän enkä kalan mausta, saatika raa'an kalan narskuvan iljanteisesta rakenteesta. Lapsena kotona syötiin parhaimmillaan/pahimmillaan viitenä päivänä viikossa kalaa, koska isän harrastus. Hajukin ellottaa nykyään.
Sen verran tuohon voisi sanoa että sushi on etikalla maustettua riisiä. Sitä ei ole tarkoituskaan kastaa soijassa jos nigireistä puhutaan. Riittää että kalan kastaa. Mutta meitä on moneen junaan.
Bongattu vegaani jolla epäsuora junttinimitys meni tunteisiin ja pahasti. :) Ei ruokavaliosi sinusta vähemmän junttia tai parempaa ihmistä tee vaikka teillä vegaaneilla kova usko omaan paremmuuteenne olisikin. :)