Pettämätön junttitesti treffeillä – sushia syömään :)
Ehdota treffikumppanillesi, että menisitte syömään sushia. Jos vastaus on tyyliä "yäk sushia" tai "yäk kalaa!", skippaa suosiolla, koska kyseessä on JUNTTI. :D
Kommentit (114)
Sushi on perus lounasruokaa, simpukat parempia. Tai rapujuhlat.
Wasabia pitää olla ja reilusti, muuten jää makisushit syömättä. Kuorrutan tamagoyakinikin sillä. Samoin sobani. ^_^
Spagettitesti toimii myös. Mies, joka syö spagettia haarukalla ja veitsellä => ei todellakaan jatkoon.
Kylmät riisipallerot ovat huiman hyviä, mauttomuutta voi peittää polttamalla suunsa wasabilla 😂 ... ja on hianoo 😈
Vierailija kirjoitti:
Junttia olisi ehdottaa jotai sushille menoa. Se oli in joskus 10 vuotta sitten. Kasvis- ja lähiruoka on nyt se juttu.
No me on tykätty sushista jo 15 vuotta, on meidän perheen suosikki. Ei me sitä sen takia syödäkään, että se olis jotenkin in, vaan koska se on hyvää!
Tuskin tuolla junttiutta mitataan. Tietyn heittäytymisen puutetta sillä tosin voi testata. Itse tiedän jo kokeilemattakin, että en tykkää raa'an kalan mausta ja etenkään koostumuksesta. Myös terveysnäkökohdat ovat jokseenkin kyseenalaisia. Tiedän kaveripiirissänikin muutamia tapauksia, että merellisiä herkkuja syötyään on laatta lentänyt ja nämä on tapahtunut ihan Suomessa. Itse kammoksun oksentamista, joten en ole kiinnostunut lähtemään tuollaiseen. En lähde myöskään mukaan vaarallisiin juttuihin, mutta muuten olen kyllä todella kokeilunhaluinen.
Eli jos hakee heittäytyjää, niin tuo testi karsii minut ihan oikeudenmukaisesti pois. Juntiksi en tosin itseäni määrittelisi. Riippuu toki miten kukakin haluaa junttiuden määritellä.
Vierailija kirjoitti:
Ehdota treffikumppanillesi, että menisitte syömään sushia. Jos vastaus on tyyliä "yäk sushia" tai "yäk kalaa!", skippaa suosiolla, koska kyseessä on JUNTTI. :D
Todellakin :)
Tekisinkö vaikutuksen, kun sotke wasabia soijaa ja syön makit ja nikirit puikoilla?
Hyvä vinkki. Täytiikin ottaa käyttöön tämä testi.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tuolla junttiutta mitataan. Tietyn heittäytymisen puutetta sillä tosin voi testata. Itse tiedän jo kokeilemattakin, että en tykkää raa'an kalan mausta ja etenkään koostumuksesta. Myös terveysnäkökohdat ovat jokseenkin kyseenalaisia. Tiedän kaveripiirissänikin muutamia tapauksia, että merellisiä herkkuja syötyään on laatta lentänyt ja nämä on tapahtunut ihan Suomessa. Itse kammoksun oksentamista, joten en ole kiinnostunut lähtemään tuollaiseen. En lähde myöskään mukaan vaarallisiin juttuihin, mutta muuten olen kyllä todella kokeilunhaluinen.
Eli jos hakee heittäytyjää, niin tuo testi karsii minut ihan oikeudenmukaisesti pois. Juntiksi en tosin itseäni määrittelisi. Riippuu toki miten kukakin haluaa junttiuden määritellä.
Juntti.
Makkaraan koverrettu vodkashoti taitaa olla enemmän sun juttu.
En tykänny syödä sitä Pariisissa enkä Tokiossakaan, en tykkää merilevästä. Miksi söisin sitä vain koska se on junttisuomalaisista nyt muotia?
Minä olen juntti, mutta sushia voin silti syödä.
Kohdallani toimisi paremmin juustonmaistelukestit, juomana punaviini. Yäk juustot, yäk viini.
Vierailija kirjoitti:
Te takerrutte siihen levään ja raakaan kalaan, kun kyse oli reaktiosta.
Eikö aloitusta olisi sitten voinut kirjoittaa mainitsematta mitään ruokalajia, siis näin: Ehdota treffikumppanillesi ravintolaan menoa. Jos hän kiljuu "hyi, ei, YÖK, eikä mennä!", niin kyseessä on juntti.
Tai näin: Ehdota trefikumppanillesi Mäkkärille menoa. Jos hän huutaa "Hyi, mäkkäriruoka on pahaa", niin kyseessä on juntti.
:)
Vierailija kirjoitti:
Kylmät riisipallerot ovat huiman hyviä, mauttomuutta voi peittää polttamalla suunsa wasabilla 😂 ... ja on hianoo 😈
Juntti.
Riisiviinietikalla, sokerilla ja suolalla maistettu riisikään ei ole mautonta. Lisäksi on täytteet/päälliset plus soija ja wasabi.
Vierailija kirjoitti:
Mies joka ei pidä sushista, ei nuole mielellään pillua. Siis ei jatkoon.
Samalla logiikalla nainen joka ei syö banaania ei ota myöskään suihin.
T. Mies
Olen kaupungin vuokra-asunnossa asuva wt, mutta pidän sushista.
Onks olemassa "sushia", jossa ei ole raakaa kalaa tai levää? Ja mitä siinä silloin on ja miksi sitä kutsutaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juntti.
Riisiviinietikalla, sokerilla ja suolalla maistettu riisikään ei ole mautonta. Lisäksi on täytteet/päälliset plus soija ja wasabi.
Kuulostaa herkulle, eiku 😨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Lisäksi voi sitten tarkkailla, miten puikoilla syöminen onnistuu, kastaako sushin oikealla tavalla soijaan, ja meneekö wasabin käyttö oikein. Ja saken kaato.
Japanilaiset syö sushit useimmiten käsin, eikä puikoilla. Juntit täällä hifistelee tikuilla.
Käsin ei syö muutkut kun n**kerit sekä suomalaiset juntit pizzaa.
Sivistysmaissa sivistyneet ihmiset käyttävät aterimia.
Vierailija kirjoitti:
Spagettitesti toimii myös. Mies, joka syö spagettia haarukalla ja veitsellä => ei todellakaan jatkoon.
Näin on!! Todellinen miestenmies syö spagettinsa paljain käsin ja vetää aina paljaalla.
A lot of people say it's lack of vocabulary that makes you swear,rubbish. I know thousands of words and i still prefer "Fuck".
Vierailija kirjoitti:
Onks olemassa "sushia", jossa ei ole raakaa kalaa tai levää? Ja mitä siinä silloin on ja miksi sitä kutsutaan?
Makeja tehdään myös ainakin avokaadosta ja kurkusta... en tiedä onko sushi silloin korrekti nimitys.
Sushikuplaa ei saa puhkaista 😂