Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies katselee muita naisia kiinnostuneena vaikka on VARATTU,mies etsii tiedostamattaan(tai jopa tietoisesti) jotain parempaa kuin mitä hänellä nyt on

Vierailija
01.12.2016 |

Voiko joku muka olla eri mieltä? Jos voi niin perustelkaa miksi tämä EI pitäisi paikkaansa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipihan se noin olla. Sitä vaan ihmettelen että miksi ihan kivat naiset ovat sellaisten miesten kanssa yhdessä kun parempiakin ja uskollisempiakin miehiä olisi tarjolla, esim. minä?

Vierailija
2/13 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on kiva katsella, ei siinä sen kummempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voipihan se noin olla. Sitä vaan ihmettelen että miksi ihan kivat naiset ovat sellaisten miesten kanssa yhdessä kun parempiakin ja uskollisempiakin miehiä olisi tarjolla, esim. minä?

Villi arvaus tai useampikin: he ovat ihastuneet ja rakastuneet noihin miehiin. Nuo miehet ovat ylipäänsä olleet "tarjolla" sen sijaan, että olisivat istuneet kotona kirjoittelemassa netin keskustelupalstoille. Noissa miehissä on ollut sitä jotain puoleensavetävää, mikä on herättänyt kiinnostuksen ja saanut rakastumaan. Kukaan ei ole miehen kanssa siksi, että tämä on uskollinen vaan siksi, että tässä on jotain kiinnostavaa JA hän on uskollinen.

Jokainen mies katsoo muita naisia enemmän tai vähemmän.

Vierailija
4/13 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katselee, koska se on koodattu hänen geeneihinsä. 5 minuuttia ja mies ei edes muista katsomaansa kohdetta.

5/13 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ihmeessä ei saisi ihailla esteettisesti miellyttävää näkymää, oli se sitten ihminen, arkkitehtuuria tai luontoa? Minä katson komeita miehiä, katson kauniita naisia ja ihailen kauniita rakennuksia. Etsinkö minä rakennusta mieheni tilalle? 

Aivan varmasti miehenikin katselee kauniita maisemia ja kauniita naisia, enkä usko tippaakaan että etsii parempaa vaimoa. Kyllä hänellä oli ihan täydet mahdollisuudet valita jo minutkin valitessaan, ei tässä kukaan ole joutunut tyytymään.

Vierailija
6/13 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Villi arvaus tai useampikin: he ovat ihastuneet ja rakastuneet noihin miehiin. Nuo miehet ovat ylipäänsä olleet "tarjolla" sen sijaan, että olisivat istuneet kotona kirjoittelemassa netin keskustelupalstoille. Noissa miehissä on ollut sitä jotain puoleensavetävää, mikä on herättänyt kiinnostuksen ja saanut rakastumaan. Kukaan ei ole miehen kanssa siksi, että tämä on uskollinen vaan siksi, että tässä on jotain kiinnostavaa JA hän on uskollinen.

Muistuu tässä mieleen palstallakin mainostettu Prisma-testi. Mitähän kiinnostavaa nainen näkee jossain tavallisessa tallukassa?

Vierailija
7/13 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen eri mieltä. Katselen muita ihmisiä silkkaa uteliaisuuttani. Myös hyvännäköisiä miehiä (niitä varsinkin 😄), vaikka en vaihtaisi miestäni mihinkään! En tosin tee sitä hänen seurassaan, mielestäni se on epäkunnioittavaa enkä muutenkaan jää ketään tuijottamaan.

Vai millä tavoin tarkoitat kiinnostuneena katsomista?

Vierailija
8/13 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Siis miksi ihmeessä ei saisi ihailla esteettisesti miellyttävää näkymää, oli se sitten ihminen, arkkitehtuuria tai luontoa? Minä katson komeita miehiä, katson kauniita naisia ja ihailen kauniita rakennuksia. Etsinkö minä rakennusta mieheni tilalle? 

Aivan varmasti miehenikin katselee kauniita maisemia ja kauniita naisia, enkä usko tippaakaan että etsii parempaa vaimoa. Kyllä hänellä oli ihan täydet mahdollisuudet valita jo minutkin valitessaan, ei tässä kukaan ole joutunut tyytymään.

Samaa mieltä.

Vierailija
9/13 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jokainen fiksu etsii parempaa kuin nykyinen. Miksi ihmeessä EI etsisi?

Vierailija
10/13 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistuu tässä mieleen palstallakin mainostettu Prisma-testi. Mitähän kiinnostavaa nainen näkee jossain tavallisessa tallukassa?

Todennäköisesti oma mieheni on muiden silmin mitä tavallisin tallukka, keski-ikäinen omenavatsainen flanellipaita mies, melkein kuin Byggmaxin (tms) mainoksesta. Mutta se, mitä minä näen kun katson hänen silmiinsä kun hän hymyilee, on jotain mitä muut eivät näe. He eivät myöskään näe sitä, miten hän koskettaa minua, hellii ja hyväilee, innostaa pitkiin keskusteluihin, saa nauramaan ja niin onnelliseksi, että vatsanpohjassa kutittaa. Puhumattakaan siitä, mitä hän saa minut tuntemaan seksissä.

Minä en taatusti ole maailman kaunein nainen, en edes tämän kaupungin enkä edes omassa ikäluokassani täälläkään. Mutta mies saa minut tuntemaan itseni maailman kauneimmaksi ja tärkeimmäksi. Uskallan väittää, että se kuinka vaikea itseni on pitää näppini irti hänestä, on kyllä tehnyt hänellekin selväksi että minulle hän on ainoa mies, jonka kanssa haluan olla. Katsella voin tottakai muitakin, en kuitenkaan ikinä niin että näyttäisin sen hänelle, mutta en todellakaan vaihtaisi.

Vierailija
11/13 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jokainen fiksu etsii parempaa kuin nykyinen. Miksi ihmeessä EI etsisi?

Kerro  viimeisimmästä kerrasta kun olit päätähuimaavan rakastunut.

Vierailija
12/13 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan itsekin katsoa jotain kaunista / komeaa ilmestystä vaikkei siihen liittyisi mitään henkilökohtaisia haluja.

Sellaisia ihmiset ovat. Ei kannata ylianalysoida, jos ei ole oikeaa syytä.

Ennen ehkä ajattelin toisin. Olen löysännyt pipoa.

Vierailija
13/13 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se nyt huonompaa etsisi se nyt vasta olisikin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme