Minkä maalainen haluaisit olla jos et olisi suomalainen?
Itse en osaa yhtä päättää, mutta mieleen tulee Norja, Iso-Britannia ja Saksa jostain syystä.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Afrikkalainen. Nigeria, Benin, Gambia etc.
Et nyt sentään ihan niitä pahimpia ihmisoikeusepäkohtia valinnut-mutta melkein ja hyvin, hyvin lähelle niitä kuitenkin...
Saako olla mixed race? Itse olisin norjalais-islantilainen ja ehkä hitusen latinoa.
Ranskalainen tai espanjalainen, puhuisin kaunista kieltä ja naisena olisin tumma, kuuma ja kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Saako olla mixed race? Itse olisin norjalais-islantilainen ja ehkä hitusen latinoa.
Ei tässä puhuta etnisyydestä vaan kansalaisuudesta, mene muualle esittelemään perimääsi.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Monacolainen.
Maa jossa ei ole vasemmistolaisia eikä suvakkivajakkeja eikä näiden maahan organisoimaa ja rakentamaa rikollisuutta.
Ja lääniähän siellä ainakin riittäisi, tilaa ja hotua elää -ihan silmänkantamattomiin suorastaan.....
Irlantilainen ilman muuta. ( nyt on vain paperilla )
En osaa sanoa mitään yhtä tiettyä maata, mutta olen ylpeästi latino. M29 ja latino
Ruotsalainen tai saksalainen, tosin jälkimmäinen perustuu mielikuviin.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Monacolainen.
Kannattaa laittaa paperit vetämään, kun ethän sinä suomea edes osaa kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Afrikkalainen. Nigeria, Benin, Gambia etc.
Et nyt sentään ihan niitä pahimpia ihmisoikeusepäkohtia valinnut-mutta melkein ja hyvin, hyvin lähelle niitä kuitenkin...
Niin, on tullut seikkailtua noissa paikoissa ja se nyt oli vain sellainen tunne siellä paikan päällä. Korruptiota, murhia, väkivaltaa, alistamista, kaikkivoipaisuuskuvitelmissaan keekoilevat sotilaat yms. kaikkea. Mutta minä näen tavalliset rivikansalaiset ns. hyvinä ja yritteliäinä ihmisinä. Se oli se aaltopituus, sielujen sympatia. Ja luonto, koko seutukunta. Henkinen kotimaani nyt vain on Afrikka.
Suomessa olen aina luullut olevani introvertti mutta "tropiikissa" opin nauttimaan ihmisten seurasta ja taisin puhjeta kukkaan.
"Like she always was in here, like she knew the place."
Megwa.
Norjalainen? Hah, hah, haaaaaaaaaaaaa, ahavoitunut, lammasturkki päällä suksilla lyllertävä turskansyöjä vuohenkasvatti! ;D Ettekö todella muuta keksi!
Ruotsalainen käytännössä olenkin kun olen saanut elää ruotsalaisen lapsuuden.