Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähän yli 4-kymppinen mies ei todellakaan ole mikään "setämies"

mryouth75
01.12.2016 |

Jos iskee silmänsä 2-kymppiseen pikkutipuun. Setämies on sellainen vähintään yli 5-kymppinen isomahainen mies kenellä kasvaa harmaat nenäkarvat, joka ällösti kuolaa nuoria naisia. 4-kymppinen mies on vielä elämänsä kunnossa, mies parhaassa iässä naistenkin mukaan ja normaalilla 2-kymppisellä naisella alkaa pikkuhousut pyöriä jalassa, kun nuorekas, itsestään huolta pitävä neljäkymppinen mies osoittaa hieman kiinnostusta. Jotenkin säälittävää että tällä palstalla jokainen yli 30v mies leimataan "setämieheksi", vaikka suurin osa naisista omien sanojensakin mukaan fantasioi seksistä vanhemman miehen kanssa.

-mryouth75

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisetkin on mun ja monen muun ikäiseni silmään ikäloppuja, niin ihanko tosissaan kuvittelet, että olisit mies parhaassa iässä.

Vierailija
22/41 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan setämies. Normaalia parikymppistä naista inhottaa ja huvittaa, kun tuon ikäinen ukko kuvittelee itsestään liikoja (=että naista kiinnostaisi).

Entä jos vanhempi herra sattuisi olemaan hiukan varakkaampaa tyyppiä, ja vaihtoehtona olisi vähemmän rahaa ja omaisuutta omaavat saman ikäiset? Ehkä silloin alkaisi vanhempikin mies kiinnostaa.

Se vanhempi kiinnostaa, jos on saattohoidossa oleva impotentti miljonääri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök mitä kuvitelmia setämiehellä

Vierailija
24/41 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setähän sä oot etkä muuksi muutu. Ainakin minun silmissäni olet. N23

Vierailija
25/41 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mryouth75 kirjoitti:

normaalilla 2-kymppisellä naisella alkaa pikkuhousut pyöriä jalassa, kun nuorekas, itsestään huolta pitävä neljäkymppinen mies osoittaa hieman kiinnostusta.

Mistä se sitten johtuu, että kukaan parikymppinen tyttö ei sinusta ole lämmennyt? Sehän sun vakiovirtesi täällä on, että nuoret naiset eivät innostu iskuyrityksistäsi. 😉

Vierailija
26/41 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö _todellakaan_ ole? Ei varmaan sitten jos olet sitä mieltä :D

Oikeasti, mryouth75, eikö sulla ole muuta tekemistä kuin provota vauvapalstalla? Vaikka hätistellä niitä parikymppisiä misuja kimpustasi? Eikö?

Vierailija
27/41 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kolmikymppiset naiset on vielä ihan tyttöjä. Nainen on parhaimmillaan vasta yli kolmikymppisenä, jolloin alkaa hyvin itsestään huolta pitäneiden "setämiesten" markkinat.

Nimim. kysyntää riittää  

Vierailija
28/41 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tuli pakit parikymppiseltä, kun pitää täällä ruikuttaa? :D

Vierailija
29/41 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei herraikäloppu75 vastaa kommentteihin? Itkee äitinsä sylissä, kuinka nuoret naiset eivät usko hänen puheitaan?

Vierailija
30/41 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tällaisten keskustelujen takia mulla on identiteettikriisi, olenko nyt jo niljakas setämies vai joudunko vielä odottamaan.

t. paappa

Vierailija
31/41 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämieheks haukkuminen johtuu yleensä miehen käytöksestä suhteessa hänen ikäänsä eikä pelkästä iästä. :)

Mm. sanavalinnat kuten "tyttöseni" ja muu samanlainen käytös on se mikä kuvottaa, ei pelkkä ikä. Setämies on sellainen, jonka käytös antaa ymmärtää että nimenomaan naisen nuori ikä on setämiehelle fetissi, kun sitä pitää koko ajan korostaa jotenkin esim. hellittelynimillä väkisin vaikka nainen kieltäisi. Eritoten setämies kehuu naisen ulkomuotoa silloinkin kun se ei sovi aiheeseen ollenkaan eikä ole edes sosiaalisesti sopivaa. Lähinnä setämies pyrkii keskustelemaan aina jostain seksuaalisesta mikä liittyy naisen kehoon.

Esimerkki: nainen postaa vaikkapa facebookiin kuvan missä on kavereidensa kanssa illallisella. Kuvassa ei näy edes rintavakoa ja naiset istuvat pöydän ääressä joten vyötäröstä alaspäinkään ei näy muuta kuin pöytä.

"Tyttönenhän on oikea herkkupeppu, ohhoh! Slurps ;)" <--setämies.

"Vitsi et sulla on kyllä kaunis hymy! (:" <--normaali ihminen.

Toivottavasti selventää! c: Jos joku sanoo toista setämieheks vaan sen perusteella että hän on tietyn ikäinen ja ihastuu itseään nuorempaan naiseen, se kertooki sit taas enemmän haukkujasta kun siitä ketä haukutaan. =)

Vierailija
32/41 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule kun jonkun parikymppisen mielestä ap voi hyvinkin olla iljettävä setämies ja sille asialle ap ei voi mitään. Joku  toinen  parikymppinen voi taas pitää nelikymppistä hottiksena. Se on niin tapauskohtaista.

Vierailija
33/41 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sua 'setämieheksi' kutsuisi ja olen siinä samaa mieltä että setämies on creepy, juuri ja juuri täysi-ikäisiä kuolaava kaljamaha mutta olet kuitenkin vanhempieni ikäluokkaa.. N 19v

Vierailija
34/41 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, mutta palstalla on paljon todella nuoria ja epäkypsiä tyttöjä.

Epäkypsä setämies ei ymmärrä omaa ikäänsä.

Vierailija
35/41 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on että parikymppisten naisten mielestä tällainen on juurikin setämies. Eräs miehen sukulainen vilkuili minua parikymppisenä ja hän oli mielestäni ihan selkee setämies. Vaikka olen myöhemmin tajunnut että eihän hän ole edes 15 vuotta vanhempi kuin minä. Kun olin itse 25 hänen on täytynyt olla muutamia vuosia alle 40 ja jo silloin koin setämieheksi.

Vierailija
36/41 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, itsepetosta kauneimmillaan :D Nelikymppinen on kuule jo ihan isoisä-iässä. Ja puhut vielä pikkutipuista niinkuin joku elähtänyt junttipapparainen.

Vierailija
37/41 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin kauan sitten 21-vuotias, sen aikaisessa työpaikassa oli eräs nuorekkaan oloinen mieshenkilö. Oli suuri järkytys kun se paljastui peräti 35-vuotiaaksi "vanhaksi äijäksi".

Vierailija
38/41 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tunnustaa, että kun olin 19-vuotias, mulla oli kesäkollina 51-vuotias mies. Siitä hommasta ei meinannut tulla mitään, kun se ei meinannut suostua uskomaan, että olen kiinnostunut. Jännittäväähän se oli siihen asti, kunnes ekaa kertaa harrastettiin seksiä. Siihenpä se sitten lässähtikin.

Vierailija
39/41 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää viittikö vastaa tolle provoilijalle.

Vierailija
40/41 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sitä tuntee itsensä aika setämieheksi kakskymppisten rinnalla.

-möhömaha39-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme