Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun hammaskiille on ohentunut ja hampaat ovat läpinäkyvät?

Vierailija
01.12.2016 |

Limujenjuonnin olen lopettanut jo aiemmin. Kauhistuttaa kun etuhampaat ovat täynnä läpinäkyviä läikkiä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin fluorihammastahna on mulla ainaki auttanu. Toki voit myös puhua asiasta hammaslääkärin kanssa, joka osaa neuvoa paljon paremmin.

Vierailija
2/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaita voidaan pinnoittaa eroosiota vastaan ja samalla tarvittaessa tehdä esteettistä korjailua hampaan muotoonkin. Ei ole kauhean kallista lystiä ja Kelakin korvaa osan. Käy hyvällä yksityisellä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampaita voidaan pinnoittaa eroosiota vastaan ja samalla tarvittaessa tehdä esteettistä korjailua hampaan muotoonkin. Ei ole kauhean kallista lystiä ja Kelakin korvaa osan. Käy hyvällä yksityisellä!

Löytyisiköhän pääkaupunkiseudulta edullista mahdollisuutta? En halua, että hampaat katkeavat tyngiksi.

Vierailija
4/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela EI korvaa humpuukia.

Vierailija
5/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle laitettiin jonkinlaista lakkaa etuhampaisiin ja se on kestänyt ihan hyvin jo ainakin 15 vuotta. Ei varmaankaan maksa paljoa, itse sain ilmaiseksi "kaupan päälle" kun oli iso hammasremontti.

Vierailija
6/6 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei johdu hammaskiilteestä mitenkään. Olet vain muuttumassa näkymättömäksi ja se alkaa yleensä hampaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi