Mitä tehdä kun hammaskiille on ohentunut ja hampaat ovat läpinäkyvät?
Limujenjuonnin olen lopettanut jo aiemmin. Kauhistuttaa kun etuhampaat ovat täynnä läpinäkyviä läikkiä.
Kommentit (6)
Hampaita voidaan pinnoittaa eroosiota vastaan ja samalla tarvittaessa tehdä esteettistä korjailua hampaan muotoonkin. Ei ole kauhean kallista lystiä ja Kelakin korvaa osan. Käy hyvällä yksityisellä!
Vierailija kirjoitti:
Hampaita voidaan pinnoittaa eroosiota vastaan ja samalla tarvittaessa tehdä esteettistä korjailua hampaan muotoonkin. Ei ole kauhean kallista lystiä ja Kelakin korvaa osan. Käy hyvällä yksityisellä!
Löytyisiköhän pääkaupunkiseudulta edullista mahdollisuutta? En halua, että hampaat katkeavat tyngiksi.
Minulle laitettiin jonkinlaista lakkaa etuhampaisiin ja se on kestänyt ihan hyvin jo ainakin 15 vuotta. Ei varmaankaan maksa paljoa, itse sain ilmaiseksi "kaupan päälle" kun oli iso hammasremontti.
Ei johdu hammaskiilteestä mitenkään. Olet vain muuttumassa näkymättömäksi ja se alkaa yleensä hampaista.
Apteekin fluorihammastahna on mulla ainaki auttanu. Toki voit myös puhua asiasta hammaslääkärin kanssa, joka osaa neuvoa paljon paremmin.