4vuotias poikani nimittelee minua
đą sanoo ettĂ€ Ă€idillĂ€ on iso nenĂ€, Ă€iti on ruma yms. Viimeksi sanoi saunassa, ettĂ€ Ă€idillĂ€ on ruma pimppi. đOlen alkanut vĂ€ltellĂ€ poikaa kun sen sanoista tulee paha mieli. Ei tottele kun sanon ettĂ€ ei noin saa sanoa Ă€idille eikĂ€ kenellekÀÀn.
Kommentit (8)
MistÀ se noita kuulee?! SevitÀ ensin se.
Minun 7v huorittelee minua. Joten ihan hyvin sinulla menee. Olen vÀlillÀ myös vitun kusipÀÀ tai paska-aivo.
Kunnallisessa pÀivÀkodissa oppivat kaikenlaista. SiellÀ kun kaiken epÀmÀÀrÀisen aineksen perseenhetelmÀt hoidossa, vaikkei vÀlttÀmÀttÀ edes vanhemmat töiden vuoksi tarvitsiskaan hoitopaikkaa kersalleen.
MeillÀ oli oppinut joltakin kaveriltaan aikoinaan jonkun ylistyssÀkeen saatanalle. SiinÀ oli ihan oikeata symboliikkaakin mukana. KyllÀ kylmÀsi kun kuulin sen sitÀ runoilevan.
Poika joka saa huoritella ÀitiÀÀn , huorittelee melko varmasti tulevaa kumppaniaan.
Samoin lapsi joka kuulee kuinka ÀitiÀ nimitellÀÀn , nimittelee itsekin. PÀivÀkodissa tÀllainen peli ei vetele, siihen hoitajat puuttuvat heti.
Heti paikalla tuollainen törkeÀ peli on vihellettÀvÀ poikki. Soittakaa vaikka poliisi avuksi joka tulee juttelemaan lapsen kassa kuinka sille Àidille puhutaan, auttavat kyllÀ tÀllaisissakin asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Poika joka saa huoritella ÀitiÀÀn , huorittelee melko varmasti tulevaa kumppaniaan.
Samoin lapsi joka kuulee kuinka ÀitiÀ nimitellÀÀn , nimittelee itsekin. PÀivÀkodissa tÀllainen peli ei vetele, siihen hoitajat puuttuvat heti.
Heti paikalla tuollainen törkeÀ peli on vihellettÀvÀ poikki. Soittakaa vaikka poliisi avuksi joka tulee juttelemaan lapsen kassa kuinka sille Àidille puhutaan, auttavat kyllÀ tÀllaisissakin asioissa.
Veikkaan,ettÀ jepareilla on vÀhÀn muutakin tekemistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan,ettÀ jepareilla on vÀhÀn muutakin tekemistÀ.
On toki, mutta ovat valmiita auttamaan ihmislÀheisissÀ asioissa varsinkin lasten kanssa (esim tutustumiskÀynnit,jne) aivan kuten palomiehetkin. HeidÀn repertuaari ja osaamisalueensa on laaja , ei pelkÀstÀÀn kriminaalien kiinniottoa ja kamaluuksia - esimerkiksi lastenkodissa kÀyvÀt poliisit ja palomiehet ovat mahtavia ja odotettuja vieraita.
Nykypoliiseista (ja palomiehistÀ) löytyy sympaattisia ja viitseliÀitÀ tapauksia jotka ovat itsekin isijÀ ja ÀitejÀ.
LisÀisin vielÀ:
Poliisi auttaa hÀdÀssÀ.
Ja jos lapsi huorittelee ÀitiÀÀn, niin silloin on hÀtÀ.
MeillÀ ei edes 16v nimittele ketÀÀn.
Se on ollut kodin sÀÀntö aina, ketÀÀn ei nimitellÀ, ei ikinÀ.