Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö betamiehen olla tyytyväinen kun saa naisen?

Vierailija
01.12.2016 |

Kun betamies vihdoin joskus keski-ikää lähestyvänä saa omanikäisen naisen, joka on huomannut, että jännämiehestä ei ole perheenperustajaksi, ja nainen päättääkin ottaa betamiehen, joka ei aiemmin hänelle kelvannut, koska haaveili jännämiehistä, ja nyt kun vihdoin betamies kelpaakin naiselle, niin pitäisikö miehen olla siitä tyytyväinen ja tuntea peräti onnellisuutta, kun kelpaa viimeisenä hätävarana, vaikka on koko elämänsä ajan ollut pelkkä hyljeksitty sylkykuppi, kun nainen on toteuttanut itseään jännämiesten perässä juosten?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ressu kun ei sinun kannata miettiä tällaista ajatellen samalla että nainen kuin joku eloton esine kuten auto tai ruokapöytä. Ymmärrät miten hölmöjä puhut jos joskus päädyt parisuhteeseen, mikä näyttää tätä menoa ihan äärimmäisen epätodennäköiseltä.

Missä kohtaa aloituksessa pidetään naista pöytänä tai autona, valistatko ressua?

Siinä kohtaa ressu, että kun ihmiset menee yhteen varttuneemmalla iällä varsinkin, niin kyse on siitä miten kiva on viettää aikaa yhdessä. On kiva tehdä yhdessä ruokaa ja käydä leffassa ja parantaa maailmaa yhdessä ja ystävien kanssa, saada tukea arjessa, rakastella, jne mukavia asioita. Sinä sen sijaan näet tulevan mahdollisen (mahdottoman) parisuhteesi sisällön olevan se että mietit 15 vuotta sitte mielestäsi kokemiasi vääryyksiä. Niinkuin olisit hommannut huonon huonekalun.

Ei vieläkään auennut tuo huonekaluvertauksesi. Ei kai kukaan mieti että onpa vittumainen pöytä kun ei aiemmin ollut varaa tuohon mutta nytpä sain alennusmyynnistä käytettynä, että kylläpä harmittaa.

Vierailija
22/37 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla alfa yhdessä asiassa ja beta toisessa. Ja suorastaan omega kolmannessa. Ihan riippuu siitä, mistä vinkkelistä katsotaan ja mitä halutaan. Ajattelepa sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas. Aloittaja, tuo oli pisin lause jonka olen ikinä lukenut. Mihin oikein säästät pisteitä ja isoja kirjaimia?

Et taida paljon harrastaa lukemista.

24/37 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsensä alfaksi ylentänyttä ja pelimiesoppeja amerikkalaisilta sivustoilta tankannutta hanskaa harmittaa, että "beta" näpäytti häntä.

Älä minusta huolehdi. Ihan mielelläni suon sinulle tuon ilon.

Vierailija
25/37 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aiheellista pohdiskelua. Ainakin itse miettisin kahdesti siinä vaiheessa jos joku jännisten kanssa pyörinyt nainen haluaisikin minut. Lähinnä se epäilyttäisi, että aiemmin on pyörinyt jännisten kanssa ja sitten haluaakin minut, munattoman tylsämiehen. En oikein uskoisi, että sellainen nainen olisi kovin tosissaan kanssani. Enkä haluaisi olla missään tekemisissä niiden jännisten kanssa, koska nehän alistaisi minua ihan miten lystää.

Onneksi olen kuitenkin tällainen omegamies jolla ei ihan hirveää pelkoa ole siitä, että kovin pitkää suhdetta tulisin saamaan. Näin ei tarvitse huolehtia siitä, että joutuu isäpuoleksi jännäpojille tai tytöille.

Elän siinä uskossa, että sellaiset tavalliset ja mukavat naiset jotka eivät viehäty näistä jännämiehistä ovat aika hyvällä prosentilla varattuja. Hyvällä prosentilla ovat myös perheellisiä siinä vaiheessa kun minä täältä selviän sille tasolle, että joku tavallinen ja mukava nainen edes viitsii harkita minua pysyvämpään suhteeseen. Onneksi on kuitenkin vielä se vanhainkoti, siellä minullakin vielä on mahdollisuus iskeä joku mukava ja leppoisa leski.

Kyllä kaltaistemme miesten on lopulta oltava tyytyväisiä jos edes jonkinlaisen naisen saa. Julmaa, mutta valitettavan totta.

Terveisin Naispelko23

Vierailija
26/37 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun betamies vihdoin joskus keski-ikää lähestyvänä saa omanikäisen naisen, joka on huomannut, että jännämiehestä ei ole perheenperustajaksi, ja nainen päättääkin ottaa betamiehen, joka ei aiemmin hänelle kelvannut, koska haaveili jännämiehistä, ja nyt kun vihdoin betamies kelpaakin naiselle, niin pitäisikö miehen olla siitä tyytyväinen ja tuntea peräti onnellisuutta, kun kelpaa viimeisenä hätävarana, vaikka on koko elämänsä ajan ollut pelkkä hyljeksitty sylkykuppi, kun nainen on toteuttanut itseään jännämiesten perässä juosten?

Betamiehen kannattaa olla tyytyväinen ettei ole omegamies, sillä he eivät saa naista lainkaan. Lakkaa siis valittamasta ja nauti onnestasi.

Vierailija
27/37 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ressu kun ei sinun kannata miettiä tällaista ajatellen samalla että nainen kuin joku eloton esine kuten auto tai ruokapöytä. Ymmärrät miten hölmöjä puhut jos joskus päädyt parisuhteeseen, mikä näyttää tätä menoa ihan äärimmäisen epätodennäköiseltä.

Missä kohtaa aloituksessa pidetään naista pöytänä tai autona, valistatko ressua?

Siinä kohtaa ressu, että kun ihmiset menee yhteen varttuneemmalla iällä varsinkin, niin kyse on siitä miten kiva on viettää aikaa yhdessä. On kiva tehdä yhdessä ruokaa ja käydä leffassa ja parantaa maailmaa yhdessä ja ystävien kanssa, saada tukea arjessa, rakastella, jne mukavia asioita. Sinä sen sijaan näet tulevan mahdollisen (mahdottoman) parisuhteesi sisällön olevan se että mietit 15 vuotta sitte mielestäsi kokemiasi vääryyksiä. Niinkuin olisit hommannut huonon huonekalun.

Ei vieläkään auennut tuo huonekaluvertauksesi. Ei kai kukaan mieti että onpa vittumainen pöytä kun ei aiemmin ollut varaa tuohon mutta nytpä sain alennusmyynnistä käytettynä, että kylläpä harmittaa.

Huoh. No eipä tosiaan auennut sulle vertaus. Saattaa olla että sulla on yhtä vähän kapasiteettiä ymmärtää mistä tässä on kyse kuin kanilla ydinfysiikkaa. Sinun käsitykseen parisuhteesta ei kerta kaikkiaan sisälly sellaisia asioita kuin muilla ihmisillä. Rakkaus, kumppanuus. Puhut naisen saamisesta kuin jostain esineestä ja koko jutusta kerta kaikkiaan puuttuu inhimilliset tunteet. Muutenkin jos joskus oikeasti saat sen parisuhteesi sitten kun joku nainen näkee sinussa jotain parempaa kuin nuorena, kasvettuasi pakostakin henkisesti (vaikka vähänkin), niin luultavasti ympäristösi tulee ajattelemaan että vau vähänkö tuolla oli tuuria samalla kun itse lasket kokemiasi vääryyksiä samassa asiassa. Ja se on varmaa että joka aamu heräisit naama norsunvitulla miettimään mitä kaikkea naisessasi on vikana.

Vierailija
28/37 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. No eipä tosiaan auennut sulle vertaus. Saattaa olla että sulla on yhtä vähän kapasiteettiä ymmärtää mistä tässä on kyse kuin kanilla ydinfysiikkaa. Sinun käsitykseen parisuhteesta ei kerta kaikkiaan sisälly sellaisia asioita kuin muilla ihmisillä. Rakkaus, kumppanuus. Puhut naisen saamisesta kuin jostain esineestä ja koko jutusta kerta kaikkiaan puuttuu inhimilliset tunteet. Muutenkin jos joskus oikeasti saat sen parisuhteesi sitten kun joku nainen näkee sinussa jotain parempaa kuin nuorena, kasvettuasi pakostakin henkisesti (vaikka vähänkin), niin luultavasti ympäristösi tulee ajattelemaan että vau vähänkö tuolla oli tuuria samalla kun itse lasket kokemiasi vääryyksiä samassa asiassa. Ja se on varmaa että joka aamu heräisit naama norsunvitulla miettimään mitä kaikkea naisessasi on vikana.

Sun väärät analogiat ei ole ydinfysiikkaa, vaan ihan vaan huonoa kielenkäyttöä ja keskustelun sumentamista hatusta revityillä kielikuvilla, jotka ei edes osu aiheeseen. Luulet lisäksi, että haukkumalla vastapuolta tyhmäksi ja kypsymättöksi saat viestisi jotenkin paremmin perille. Ei se kuule ihan niin toimi. Edelleenkään ei hahmotu millä tavalla aloituksessa esineellistetään naista tai miten siitä puuttuu tunteet. Lakkaa projisoimasta omia harhojasi muiden kirjoituksiin. Kun et aloituksesta löydä niitä asioita joita toivoisit siellä näkeväsi, niin olet aistivasi jotain kirjoittajan tunteista ja käytät ontuvia vertauksia. Epäonnistuit.

Vierailija
29/37 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten puuttuu tunteet? Missä on tunteet sellaisessa parisuhteessa jossa mies miettii että tuossa nyt on tuo nainen (esine) mutta en voi olla tyytyväinen koska 15 vuotta aikaisemmin naiset olivat minusta sitä mieltä että yök. Usko huviksesi niin normaalin ihmisen ajatukset kulkee sitä rataa että tuossa on Mirja, on hienoa viettää aikaa hänen kanssaan ja rakastan häntä viis siitä mitä jotkut baariasiakkaat tai Tinder-pimut olivat minusta mieltä vuonna 1999.

Vierailija
30/37 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Betamiehen kuuluu olla tyytymätön ja katkera loppuelämänsä. Eihän hän saanut missiä nuorena miehenä. Hän jättää loppuelämänsä elämättä, koska elämä ei mennyt heti niinkuin hän halusi.Hänelle ainoastaan parikymppinen missi on tarpeeksi hyvä hänelle. Muut naiset ovat tyytymistä johonkin huonoon.

Pitäisikö miehen olla tyytyväinen siihen, että nyt kelpaakin naiselle, jonka mielestä olit "hyi yök, ei tarpeeksi jännä" aiemmin?

Minkä ihmeen takia miehen pitäisi olla edes tekemisissä sellaisen naisen kanssa, joka on pitänyt häntä yököttävänä aikaisemmin? Ja miksi kukaan normaaliälyinen mies edes harkitsisi oikein parisuhdetta naisen kanssa, jota halveksii? Jos nainen nyt katuu aiempia tekojaan, niin ei sinun silti tarvitse hänelle anteeksi antaa jos et siihen pysty. Ihan hyvin voit sanoa, että sorry, en ole kiinnostunut olemaan tekemisissä kanssasi.

Vierailija
31/37 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko23 kirjoitti:

Ihan aiheellista pohdiskelua. Ainakin itse miettisin kahdesti siinä vaiheessa jos joku jännisten kanssa pyörinyt nainen haluaisikin minut. Lähinnä se epäilyttäisi, että aiemmin on pyörinyt jännisten kanssa ja sitten haluaakin minut, munattoman tylsämiehen. En oikein uskoisi, että sellainen nainen olisi kovin tosissaan kanssani. Enkä haluaisi olla missään tekemisissä niiden jännisten kanssa, koska nehän alistaisi minua ihan miten lystää.

Onneksi olen kuitenkin tällainen omegamies jolla ei ihan hirveää pelkoa ole siitä, että kovin pitkää suhdetta tulisin saamaan. Näin ei tarvitse huolehtia siitä, että joutuu isäpuoleksi jännäpojille tai tytöille.

Elän siinä uskossa, että sellaiset tavalliset ja mukavat naiset jotka eivät viehäty näistä jännämiehistä ovat aika hyvällä prosentilla varattuja. Hyvällä prosentilla ovat myös perheellisiä siinä vaiheessa kun minä täältä selviän sille tasolle, että joku tavallinen ja mukava nainen edes viitsii harkita minua pysyvämpään suhteeseen. Onneksi on kuitenkin vielä se vanhainkoti, siellä minullakin vielä on mahdollisuus iskeä joku mukava ja leppoisa leski.

Kyllä kaltaistemme miesten on lopulta oltava tyytyväisiä jos edes jonkinlaisen naisen saa. Julmaa, mutta valitettavan totta.

Terveisin Naispelko23

Onpa sinulla oletuksia. Suurin osa miehistä ei ole jännämiehiä. Tai ainakaan itse en sellaisina heitä näe. Suurin osa naisista on valinnut ihan tavallisen puolison, tehneet lapsen tai lapsia ja jostain syystä osa tästä porukasta eroaa. Eivät he ole mitään huonoja tyyppejä ja heidän lapsensa jotain hirviöitä. Ihan tavallisia naisia, jotka ovat uskoneet perheeseen ja jostain syystä se ei vaan onnistunut. Se "jonkinlainen" nainen on jonkun tytär, lastensa äiti, sisarauksiensa sisko ja jonkun paras ystävä. Enkä minä näe, että heidän kanssaan oleminen on mitenkään tyytymistä, jos sinä heille vaan kelpaat.

Jännämiesten kanssa olleet ovat juuri heitä, jotka osaavat arvostaa kunnollisuutta eniten. Sitä ettei mies ryyppää, sitä että toiseen voi luottaa, sitä että mies on kunnollinen. Mutta paradoksaalisesti juuri ne naiset, jotka eniten arvostaisivat elämänkokemuksensa takia betamiestä, on se joka kaikista naisista on hän, jota betamies taas eniten halveksii.

Jännämies ei seurustele jännänaisen kanssa. Jännämies käyttää hyväksee ehkä kaikkein eniten ja helpoiten juuri niitä kaikkein kilteimpiä. Tylyimmät naiset eivät tosiaankaan anna jännämiehen pompotella.

Totuus on, että kilttimies haluaisi naisen, jolla ei muita ole ollut ennen häntä. Se on ainoa asia, joka tekee naisesta hyvän ja kiltin hänelle. Ei se, että nainen on jo todistetusti pitänyt hyvää huolta lapsistaan ja perheestään, perheen jonka ehkä on rikkonut uskoton mies.

Pelkäät jotenkin, että nainen alistaisi sinut? Silti uskot, että naiset ovat halukkaita ottamaan mielummin miehen, joka alistaa heitä. Siis jännämiehen. Että yhtäkkiä alistuva nainen haluaisi ryhtyä alistajaksi? Kyllä sellainen nainen muuttuessaan haluaa eniten tulla ihan vain arvostetuksi. Ilman mitään kostohaaveita ja muiden alistamista. 

Sinun omaa onneasi estää lähinnä sinun oma ahdasmielisyytesi. Se ettei sinusta onni ja rakkaus voi löytyä, kun yhdennäköisestä paketista tai muuten se on arvoton. Ehkä sinun kannattaisia tutustua ihmisiin ihan yksilöinä, joilla on kaikenlaisia kohtaloita takanaan. Eivätkä nuo kohtalot ole pilanneet heitä. Vaan päinvastoin tehneet heistä armollisempia ja hyväksyvämpiä. Pieniä virheitäkin kohtaan. 

Vierailija
32/37 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastatko ulina ulille.

Vierailija
33/37 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tavalliset naiset betamiehelle kelpaa, vai miksi hän ulisee aina niistä entisistä jännänaisista?

Vierailija
34/37 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naispelko23 kirjoitti:

Terveisin Naispelko23

Onpa sinulla oletuksia. Suurin osa miehistä ei ole jännämiehiä. Tai ainakaan itse en sellaisina heitä näe. Suurin osa naisista on valinnut ihan tavallisen puolison, tehneet lapsen tai lapsia ja jostain syystä osa tästä porukasta eroaa. Eivät he ole mitään huonoja tyyppejä ja heidän lapsensa jotain hirviöitä. Ihan tavallisia naisia, jotka ovat uskoneet perheeseen ja jostain syystä se ei vaan onnistunut. Se "jonkinlainen" nainen on jonkun tytär, lastensa äiti, sisarauksiensa sisko ja jonkun paras ystävä. Enkä minä näe, että heidän kanssaan oleminen on mitenkään tyytymistä, jos sinä heille vaan kelpaat.

Jännämiesten kanssa olleet ovat juuri heitä, jotka osaavat arvostaa kunnollisuutta eniten. Sitä ettei mies ryyppää, sitä että toiseen voi luottaa, sitä että mies on kunnollinen. Mutta paradoksaalisesti juuri ne naiset, jotka eniten arvostaisivat elämänkokemuksensa takia betamiestä, on se joka kaikista naisista on hän, jota betamies taas eniten halveksii.

Jännämies ei seurustele jännänaisen kanssa. Jännämies käyttää hyväksee ehkä kaikkein eniten ja helpoiten juuri niitä kaikkein kilteimpiä. Tylyimmät naiset eivät tosiaankaan anna jännämiehen pompotella.

Totuus on, että kilttimies haluaisi naisen, jolla ei muita ole ollut ennen häntä. Se on ainoa asia, joka tekee naisesta hyvän ja kiltin hänelle. Ei se, että nainen on jo todistetusti pitänyt hyvää huolta lapsistaan ja perheestään, perheen jonka ehkä on rikkonut uskoton mies.

Pelkäät jotenkin, että nainen alistaisi sinut? Silti uskot, että naiset ovat halukkaita ottamaan mielummin miehen, joka alistaa heitä. Siis jännämiehen. Että yhtäkkiä alistuva nainen haluaisi ryhtyä alistajaksi? Kyllä sellainen nainen muuttuessaan haluaa eniten tulla ihan vain arvostetuksi. Ilman mitään kostohaaveita ja muiden alistamista. 

Sinun omaa onneasi estää lähinnä sinun oma ahdasmielisyytesi. Se ettei sinusta onni ja rakkaus voi löytyä, kun yhdennäköisestä paketista tai muuten se on arvoton. Ehkä sinun kannattaisia tutustua ihmisiin ihan yksilöinä, joilla on kaikenlaisia kohtaloita takanaan. Eivätkä nuo kohtalot ole pilanneet heitä. Vaan päinvastoin tehneet heistä armollisempia ja hyväksyvämpiä. Pieniä virheitäkin kohtaan. 

En mielestäni ole väittänytkään, että suurin osa miehistä on jänniksiä? Suurin osa on niitä ihan tavallisia työssä tai opiskelemassa olevia miehiä, jotka ovat niiden tavallisten naisten mieleen. Minusta jännämiehen ja tavallisen miehen ero on aikas huomattava.

Tuohon en osaa ottaa kantaa, että osaako jännämiehen kanssa seurustellut nainen arvostaa kunnollista miestä. Järki sanoo, että he osaisivat arvostaa kunnollista miestä, mutta pelottavan usein näillä naisilla se jännisten kanssa oleilu ei kuitenkaan jää yhteen mieheen. Tämä on ihan omin pikku silmin nähty juttu. Ehkä he osaavat arvostaa kunnollista miestä, mutta joku niissä jänniksissä silti heitä tuntuu viehättävän. En näe ongelmana jos nainen on joskus ollut yhden jännämiehen kanssa ja sitten tajunnut virheensä, ongelma on se jos niitä jänniksiä on ollut useampi.

Ei se jännämies katso uhriaan. Sieltä löytyy luonteeltaan aika monenlaista naista, jotka ovat jännämieheen rakastuneet. Osa näistä naisista sitten lopulta päätyy itsekin jännänaiseksi, osa taas vaan petetyksi tai hakatuksi.

Uskoton mies ei minun papereissani vielä saa jännämiehen leimaa, siihen tarvitaan vähän muitakin ominaisuuksia. Se, että minä haluan naisen, joka ei ole ollut jännämiehen kanssa ei tarkoita sitä, että sen naisen pitäisi olla neitsyt. Sitähän tässä nyt haettiin? Mieluiten kyllä ottaisin naisen jolla on mahdollisimman vähän seksikokemuksia, mutta syy siihen on oma kokemattomuuteni ja ajatus siitä, että kokemattoman naisen kanssa minun olisi helpoin opetella ne seksin salat. Tässä iässä on kuitenkin jo aika vaikea törmätä sellaiseen naiseen jolla ei ole minkäänlaista seksuaalista kokemusta.

En pelkää, että se nainen alistaa minua, pelkään niitä jännämiehiä. Jotkut näistä paljon puhutuista jännämiehistä jäävät kummittelemaan entisten naistensa läheisyyteen ja ottavat sitten yhteyttä niihin naisiin, soittelevat ja tulevat ovien taakse pyörimään. Joillain naisilla saattaa olla lapsiakin näiden jännisten kanssa ja se jännis pyörii sitten kuvioissa lasten vuoksi. Ei minusta ole sanomaan vastaan sellaisille miehille, eli he saavat tehdä ja sanoa minulle ihan mitä lystää.

Eli mahdollisimman vähän jännämiesten kanssa tekemisissä ollut tavallinen nainen minulle, kiitos.

Minun onneani estää niin moni asia, että se ahdasmielisyys on varmasti ihan pienin niistä syistä.

Terveisin Naispelko23

Vierailija
35/37 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tavalliset naiset betamiehelle kelpaa, vai miksi hän ulisee aina niistä entisistä jännänaisista?

Betamies ei saa tavallisia naisia, koska ei saa aikaan tunnereaktiota naisessa ja harva nainen rupeaa suhteeseen ilman tunnereaktiota

Vierailija
36/37 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietty osaa sanoa mikä on todellisuus mutta epäilyttää tuo idea että seksin saloja on järkevintä kokeilla mahdollisimman kokemattoman naisen kanssa. Joko tällainen on itsekin ihan lapsi ja siinä tulee eettiset kysymykset vastaan, tai sitten nainen on herkästi itsekin estynyt, aseksuaalinen tms. Ja mies taas on vuosia runkannut pornolle kovalla kädellä. Veikkaan ettei aina mene kuin Strömössä tämä kombinaatio.

Vierailija
37/37 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä pitää toki olla unelmia, mutta näin yli kuusikymppisenä voin kertoa sinulle että onni naismaailmassa ei kasva iän myötä tippaakaan. Ikäiseni naiset saattavat olla kyllästyneitä jännämiehiinsä ja osa on viskannut nämä jopa pellolle, mutta se ei silti tarkoita sitä että he sortuisivat meihin taviksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi