Kynä tissin alla kertoo riipputisseistä
Eikö vaan? Ei kai rintojen alla kuulu mikään pysyä ellei roiku? Mulla E kuppi ja ei kyllä oysy kynä mutta ei tosiaan roiku (vaikka yhteensä olen imettänyt yli 7 v.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Eikö vaan? Ei kai rintojen alla kuulu mikään pysyä ellei roiku? Mulla E kuppi ja ei kyllä oysy kynä mutta ei tosiaan roiku (vaikka yhteensä olen imettänyt yli 7 v.
Siis sulla pysyy vähintään koko penaali rinnan alla noilla tiedoilla.
Kyllä vedätyksellä, jota ennen kutsuttiin valehteluksi, pitää joku raja olla!
Kynä tissin alla kertoo hajamielisyydestä...
Mulla pysyy tissin alla puolen kilon porkkanapussi. Mutta tämä on vain mun rintojen muoto. Ovat olleet samanlaiset teinistä lähtien, eivät siis riipu. :))
Kyllä minulla on pysynyt kynä rinnan alla varmaan jo 15-vuotiaasta... G-kuppi ja mielestäni kokoonsa nähden ovat melko terhakat. Odottelen että sitten 50-60-vuotiaana alla pysyy melkein mikä vain :D Rintaliivien sijaan voi sitten kätevästi nostaa tissit olkapäille?
Mun rinnat alkoi "riippuu" ennekuin kunnolla kasvoivat. Mutta sen verran olen suvun naisten kanssa saunassa ollut, että se todella on ihan geeneissä.
Kiva kuulla kommentteja mut oli tosiaan pakko testata kun lehtijutun luin niin ei edes perus ihan sileä pyöreä kuulakärkikynä pysy. Ja vanhakin olen, nuorena lapset tehty ja nykyään työelämässä johtoportaassa mutta silti ei kynä tissin alla pysy. Pakko oli kuitenkin kokeilla : ) Riippuu varmaan sitten mallista kellä pysyy, kellä ei.
Ap
Ja riippurinnat kertovat mielestäsi... Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla kommentteja mut oli tosiaan pakko testata kun lehtijutun luin niin ei edes perus ihan sileä pyöreä kuulakärkikynä pysy. Ja vanhakin olen, nuorena lapset tehty ja nykyään työelämässä johtoportaassa mutta silti ei kynä tissin alla pysy. Pakko oli kuitenkin kokeilla : ) Riippuu varmaan sitten mallista kellä pysyy, kellä ei.
Ap
Humblebragia. Miten tolla on mitään tekemistä lyijykynän tissin alla pysymisen kanssa? Ei niin mitään mutta pääsitpähän mainostamaan itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ja riippurinnat kertovat mielestäsi... Mitä?
En kyllä tiedä mistä pitäisi kertoa. Ihon laadusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Humblebragia. Miten tolla on mitään tekemistä lyijykynän tissin alla pysymisen kanssa? Ei niin mitään mutta pääsitpähän mainostamaan itseäsi.
no vastauksena alkupään kommenttiin...
Kynä ei pysy rinnanalla a ja b kuppisilla. Kaikilla muilla pysyy. Olisi vähän hassun näköistä jos isot rinnat töröttäisi ylös eteenpäin.
Silikonirinnat on eriasia, mutta voisin väittää että isojen silareittenkin alla pysyy kynä.
Kyllä isot rinnat aina vähän ainankin roikkuu. Se maan vetovoima kun koskee tissejäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kynä ei pysy rinnanalla a ja b kuppisilla. Kaikilla muilla pysyy. Olisi vähän hassun näköistä jos isot rinnat töröttäisi ylös eteenpäin.
Silikonirinnat on eriasia, mutta voisin väittää että isojen silareittenkin alla pysyy kynä.
Kyllä isot rinnat aina vähän ainankin roikkuu. Se maan vetovoima kun koskee tissejäkin.
Ok, täytyy vielä koittaa lyikkärillä sitten. Kuulakynä ei pysyny mut oli ihan sileä. Mut E kuppi on liiviliikkeesta ostan aina myyjän avustuksella.
Ap
Mulla pysyi jo teininä kynä jos toinenkin, rintani ovat pisaramalliset ja kookkaahkot, eli "lepäävät" rintakehällä kauniisti.
Joku voi kutsua sitä riippumiseksi, mutta itse tykkään ja pidän kauniina.
Täyteläiset, isohkot pisarat eivät vaan voi törröttää suorana ilmassa, enkä niin haluaisikaan.
Nämä on just ihanat näin, sopivan sensuellit.
Mulla on riipputissit, muttei kynä silti pysy. Nää on tällaiset pienet patalaput. Eikä mulla ole edes lapsia, mutta syömishäiriön takia paino on jojoillut ja se näkyy tisseissä.
Laittakaas kuvia kynähaasteesta tänne ;)
Vierailija kirjoitti:
Mulla pysyi jo teininä kynä jos toinenkin, rintani ovat pisaramalliset ja kookkaahkot, eli "lepäävät" rintakehällä kauniisti.
Joku voi kutsua sitä riippumiseksi, mutta itse tykkään ja pidän kauniina.
Täyteläiset, isohkot pisarat eivät vaan voi törröttää suorana ilmassa, enkä niin haluaisikaan.
Nämä on just ihanat näin, sopivan sensuellit.
No onneksi jollain edes kauniit.
20 vuotta sitten, kun oltiin vapaamielisempiä, Hietsun rannala sai olla naiset ilman yläosaa, jos läpäisi lyijykynätestin. Yhtään B-kuppia isompaa tisua ei siellä näkynyt. Eli se niistä E-kupeista, paitsi jos ne ovat silikonia. Ne arvet pitävät ylhäällä vaikka rautakangen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä isot rinnat aina vähän ainankin roikkuu. Se maan vetovoima kun koskee tissejäkin.Ok, täytyy vielä koittaa lyikkärillä sitten. Kuulakynä ei pysyny mut oli ihan sileä. Mut E kuppi on liiviliikkeesta ostan aina myyjän avustuksella.
Ap
Haluaisin kyllä nähdä sun rinnat. Mahtaa olla näky jos ne on niin koholla ettei edea mustekynä pysy alla.
Huomaa kyllä ajatuksenjuoksusta, että äitiys on tehnyt tehtävänsä, kun olet ainakin vuosikymmenen kotona hengaillut mukuloiden kanssa. Pää pehmennyt...