Miesystävä kutsuu 6v tytärtäni "pikku pimuksi"
Mielestäni ei ole sopivaa mutta mies ei ole moksiskaan .
Kommentit (29)
mies pitää pikkupimuasi kauniin näköisenä ja hän unelmoi tytöstä, kun rakastelee kanssasi.
Tässä on varmaan aika suuret alueelliset tms. erot. Ainakin minun korvaan tuo särähtää aika pahasti. Olen aina kokenut pimun seksuaalissävytteisenä terminä.
Jätä se sika
Ehdottomasti sen sian pitää kutsua tytärtäsi hänen molemmilla etunimillä. Erittäin seksistinen tapa kutsua häntä tuollaisella helventavalla kiimansävytteisellä tavalla. Tarkistanet ettei sillä sialla pili jöpötä kun katsoo tytärtäsi. Sekä tarkkaile ettei katseessa ole irstasta sävyä nähtävissä. Sekä varmistat kun / jos teillä seksuaalista toimintaa, ettei se sika ajatuksissaan ole yhdynnässä tyttäresi pyhyyteen.
pimu sanaan, olen lähinnä törmännyt helsinkiin sijoittuvissa mustavalkoisista vanhoissa elokuvissa. tuota sanaaovat käyttää lättähatut tai mitä ne nyt ovatkaan. en tiedä voiko tuota käyttää pikkutytöistä
Huokaus. Aikamme merkki tämäkin ketju. Että heti oletetaan miehellä olevan jotakin sala-ajatuksia, jos käyttää lapsesta hellittelynimenä jotakin, joka ei ole juuri presiis omasn traditioon kuuluvaa... hei, ei kaikki miehet ole pedoja! Eikä kaikesta tarvitse etsiä salamerkityksiä! Katsokaa, missä yhteydessä mies sanaa käyttää. Jos mies sanoo humoristisešti, että "mitäs pikkupimu" ja pörröttää lapsen tukkaa, niin haloo, missä universumissa tuo on seksuaalissävytteistä?
Tämän takia on syytä pysytellä erossa kaikista yh-vainoharhaisista äideistä. Käydään panemassa kun hirviö isällään, muuta käyttöä ei ole.
Ei todellakaan ole ok. Pikkutytön äiti, pidä tämä mielessäsi.
Muistetaan tapaus jossa yh-äiti vei pikkutyttönsä luottamansa miehen hoitoon!!!
Olin kesällä eräässä ravintolassa syömässä kun naapuripöydän kaljaukot huusi nuorelle työharjoitttelijalle: mitä pimu.
Nimitys on törkeä. Nykyään ja myös ennen.
Minä kutsun kissaani pimuksi, koska se on niin pieni ja pyöreä ja hauska tyyppi.
On tuossa nimityksessä vähän ei-neutraali sävy. Muistan oman äitini nimittäneen itseäni pimuksi, kun olin vielä alaikäisenä menossa illalla ulos nätiksi laittautuneena. Kysyin, että mistä moinen uusi nimitys. Selitti, että omilla synnyinkulmillaan tarkoittaa vähän sellaista "rohkeampaa" tyttöä. En nimittäisi pientä lasta pimuksi ainakaan tällä omalla tiedollani.