Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun aikuinen mies pitää mykkäkoulua!!!

Vierailija
01.12.2016 |

En keksi tähän maailmaan mitään lapsellisempaa käytöstä kuin mykkäkoulu! Ei vastaa vaikka seison edessä ja puhun normaalilla äänensävyllä ihan jotain kevyttä, ei mitään isompaa. Vastaukseksi riittäisi kyllä tai ei.

Tätä jatkunee nyt sitten 1-7 päivää, sitten keksii tikusta asiaa ja tunnustelee josko tilanne olisi ohi. Ohi? Ihan kuin mä sitä olisin aloittanutkaan! Mä en voi mitään mutta mä menen ihan (hiljaisen) raivon valtaan kun mies tekee tuota. Väkivaltaa en hyväksy missään muodossa mutta se tilanne kun lapset yrittää puhua isälle eikä se vastaa saa mut miettimään josko kaulimella vähän leiposi...

Ole siinä sitten lasten kanssa hyvillä mielin kun yksi möllöttää siinä lähellä ( miksi ei voi pysyä pois kotoa jos fiilis on tuo?) ja itseä raivostuttaa tuo niin perinpohjin multaa myöten lapsellinen käytös.

Mies on ollut muutaman viikon vähän pahalla päällä kun töissä asiat on menneet perseelleen. Vielä tänä aamuna kaikki oli ok mutta sitten valitsin sanani väärin, yritin olla hauska... Siinä meni näköjään palkokasvi nenään ja syvälle.

Tuollainen mököttäjä myrkyttää koko kodin ilmapiirin.

Eipä mulla muuta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta niin tuttua. Viikon mykkäkoulu ja ghoustaus alkaa siitä kun kehtaat sanoa jotain miehen ikävästä käytöksestä itseäsi kohtaan. Pitäis vaan olla hiljaa ja antaa tehdä ikävästi.

Vierailija
22/22 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies veti porot nokkaan, kun paljastui, että olen ollut puolitoista vuotta salasuhteessa työkaverin kanssa.

Ei se kuitenkaan ole rikos.

Kävi epäilemään vasta silloin, kun toinen lapsemme syntyi. Lapsella on aika ruskea iho.

Väittää että se ei olisi muka hänen. Ihan sama, kunhan maksaa elarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi