Pääministeri Sipilän poika tulistui Ylelle FB:ssä: "Rahoitetaan tällaista p*skalaitosta"
Kommentit (65)
Kauhea paskalaitos kun uutisoi miten isukki järkkää persaukiselle savijaloilla tutisevalle kaivokselle lisärahoitusta että se voi ostaa sun osaomisteiselta firmalta lisää rojua!!1
Hauskaa, kun Sipilä jauhaa siitä että meni ihon alle kun perheeseen kohdistuu syytöksiä. Kukaan ei ole syyttänyt Sipilän sukulaisia mistään?
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa, kun Sipilä jauhaa siitä että meni ihon alle kun perheeseen kohdistuu syytöksiä. Kukaan ei ole syyttänyt Sipilän sukulaisia mistään?
Kun oikeat argumentit loppuvat niin rehellinen myöntää olevansa väärässä kun taasen luihu ryhtyy käyttämään vääriä argumentteja.
Oikeassahan se on, suomessa verovaroin toimiva yle toimii opposition tiedotusvälineenä. Poliitikolla ei vaan ole mitään mahdollisuutta kritisoida mediaa koska siinä käy just näin eli syntyy kaikkien uhriutumisten äiti. Mikään ei uhriudu edes likimain samalla skaalalla kuin toimittaja.
Jossain valitetaan että sensuuri on kuin jossain venäjällä tai muissa maissa joissa lehtimiehet joutuvat oikeasti varomaan mitä sanovat. Tosiasiasiassa noissa maissa jos pääministeri päättäisi että jostain ei puhuta niin silloin siitä ei todellakaan puhuttaisi ja pelkät potkut olisivat onnekas lopputulos toimittajan kannalta. Joten toimittajat älkää viitsikö valittaa turhasta. Valittakaa vasta sitten kun on jotain oikeaa valittamisen aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Jätetään nyt vaan se perhe näiden hommien ulkopuolelle, Sipilät.
Ja annetaan veronmaksajien rahaa vaan, kyllä sitä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, sitä kepulaista hermoherkkyyttä. Tiedä noista sukurutsa lestoista vaikka sipilä olisikin jotenkin hämärästi sukua itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Oikeassahan se on, suomessa verovaroin toimiva yle toimii opposition tiedotusvälineenä. Poliitikolla ei vaan ole mitään mahdollisuutta kritisoida mediaa koska siinä käy just näin eli syntyy kaikkien uhriutumisten äiti. Mikään ei uhriudu edes likimain samalla skaalalla kuin toimittaja.
Jossain valitetaan että sensuuri on kuin jossain venäjällä tai muissa maissa joissa lehtimiehet joutuvat oikeasti varomaan mitä sanovat. Tosiasiasiassa noissa maissa jos pääministeri päättäisi että jostain ei puhuta niin silloin siitä ei todellakaan puhuttaisi ja pelkät potkut olisivat onnekas lopputulos toimittajan kannalta. Joten toimittajat älkää viitsikö valittaa turhasta. Valittakaa vasta sitten kun on jotain oikeaa valittamisen aihetta.
Ihannoitko venäjää jossa vapaa lehdistö on olematonta ja toimittajia on tapettu?
MISSÄ sitä Sipilän perhettä on haukuttu ja syytetty?
Mä luulin, että kyse on ollut yritysrahoista ja sukulaisuussuhteista ja jääviydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihannoitko venäjää jossa vapaa lehdistö on olematonta ja toimittajia on tapettu?
onnittelut koko aihetta käsittelevän ketjusarjan ylivoimaisesti tyhmimmästä kommentista
No, täälläkin aina silloin tällöin YLEä moititaan. Mun mielestä se on laitoksena aina ollut vasemmalle kallellaan. Neuvostoliiton aikaan ohjelmistossa oli paljon skeidaa. Puolueeton YLE tuskin on ollut koskaan.
Mun mielestä toimittajan ei olisi tarvinnut julkaista Sipilän sähköposteja. Siinä meni raja. Toisaalta eivät ne sähköpostit nyt mitenkään erityisiä olleet.
Ja jos Sipilä olisi nainen, niin olisi jo paikastaan eronnut. Anneli Jäätteenmäki muotoili kömpelösti, että puhun niin totta kuin osaan ja se oli siinä.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin, että kyse on ollut yritysrahoista ja sukulaisuussuhteista ja jääviydestä.
Ei missään, Sipilä vain itkee omiaan väistääkseen itse aiheen.
Kukaan ei ole vaatinut että Sipilän sukulaisten olisi pitänyt luopua bisneksistään ja omistuksistaan kun Sipilästä tuli PM.
Se mitä normaalissa oikeusvaltiossa aina vaaditaan on se että Sipilä jäävää itse itsensä sellaisista päätöksistä joissa sukulaisensa voivat olla edunsaajina. Mutta tämän jonka yleensä lapsikin tajuaa on Sipilälle liian iso käsite tajuttavaksi, näemmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei missään, Sipilä vain itkee omiaan väistääkseen itse aiheen.
Kukaan ei ole vaatinut että Sipilän sukulaisten olisi pitänyt luopua bisneksistään ja omistuksistaan kun Sipilästä tuli PM.
Se mitä normaalissa oikeusvaltiossa aina vaaditaan on se että Sipilä jäävää itse itsensä sellaisista päätöksistä joissa sukulaisensa voivat olla edunsaajina. Mutta tämän jonka yleensä lapsikin tajuaa on Sipilälle liian iso käsite tajuttavaksi, näemmä.
No sitä minäkin.
Sipilän pitäisi nyt ymmärtää erota. Tuollainen skitsoominen on aika paha varsinkin kun ei ole muuta tapahtunut kuin, että media on halunnut selvittää jääviysasiaa. Mikä on täysin normaalia ja toivottavaa journalistista toimintaa.
Ohhoh