Apua mammat
miten tehdään miuku mauku merkki. Sain juuri sähkö postin ja heti postin lähetys hommissa. =)
Kommentit (26)
paina alt pohjaan ja sitten numero 2
Vierailija kirjoitti:
Riippuu millä laitteella olet postia lähettämässä.
Tietokoneella, merkki on Dell.
Sulla on näköjään ihan yhtä hyvät taidot atk:ssa kuin mullakin. En osaa valitettavasti auttaa.
Paina näppylästön 123-näppylää sillä avautuu numero ja merkkit sekä hoplaa myös miukumauku-näppylä oikeassa reunasa keskimmäisellä rivillä reunimmsena, sitä kun napakasti sormella tökkäät niin tulee miukumaukumerkki ruutulle.
Yst.tev. naapurinsetämies
Onko sulla sellaista kissankuvaa siellä näppäimissä? Paina siitä.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on näköjään ihan yhtä hyvät taidot atk:ssa kuin mullakin. En osaa valitettavasti auttaa.
Voih kun olisinkin ylä asteella ottanut atkta! Taisin olla tupakki paikalla silloin hihhih.
OK, koitapa "alt gr" ja 2 yhtä aikaa. Toi "alt" ja 2 on mäkkiin. Ja mobiilissa @ on yleensä numeroiden kanssa samassa taulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voih kun olisinkin ylä asteella ottanut atkta! Taisin olla tupakki paikalla silloin hihhih.
Me naapurin tytön kanssa lasketeltiin mäkeä atktunnilla, kävimmä pusukossaki pussailemasa etei kukaan näje, tykäsimme enempi pusaamisesta kun atksta ja äitinkielestä.
Vierailija kirjoitti:
Paina näppylästön 123-näppylää sillä avautuu numero ja merkkit sekä hoplaa myös miukumauku-näppylä oikeassa reunasa keskimmäisellä rivillä reunimmsena, sitä kun napakasti sormella tökkäät niin tulee miukumaukumerkki ruutulle.
Yst.tev. naapurinsetämies
Missähän lienee 123 näppylä kun olen nyt joka ikisen näppylän tarkistanut eikä mulla ole sellaista! En muutenkaan ymmärtänyt :( Onko jotain atk tuki henkilöä, joka tulee kotiin auttamaan. En asu keskustassa.
Vierailija kirjoitti:
OK, koitapa "alt gr" ja 2 yhtä aikaa. Toi "alt" ja 2 on mäkkiin. Ja mobiilissa @ on yleensä numeroiden kanssa samassa taulussa.
Voi nt meni yli hilseen jotta pölähti!
En uskalla liikaa painella ettei mene sekaisin koko masiina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yst.tev. naapurinsetämiesMissähän lienee 123 näppylä kun olen nyt joka ikisen näppylän tarkistanut eikä mulla ole sellaista! En muutenkaan ymmärtänyt :( Onko jotain atk tuki henkilöä, joka tulee kotiin auttamaan. En asu keskustassa.
Se on vasemassa alakulmassa ihan alimmaisena.
Hei kuule mellä on nyt vissiin erilaiset näppylästöt, tämä on tämmöne ruutulla oleva jossa nuo näppylät on sormin tökittävissä, kiva sinänsä ei kolise yht lujaa kun semmonen johron päässä oleva näppylästä, eikä kastu jos kahavit kaatuu päälle.
Voisiko joku vaan laittaa netti linkin siihen merkkiin että saan sen sieltä, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin olis pitänyt ottaa kyllä atk:ta. Mitä sulla oli? Mulla oli ainakin maa-ja metsätalous. Osaan kasvattaa itse porkkanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakki paikalla. se on muutens kyllä yhdyssana: tupakkipaikalla. Tuon yhdys sanan minäkin ossaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin olis pitänyt ottaa kyllä atk:ta. Mitä sulla oli? Mulla oli ainakin maa-ja metsätalous. Osaan kasvattaa itse porkkanat.
Rätti kässää ja kasvion teko kurssi! Maa ja metsä talous kuulostaa tosi järkevältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me naapurin tytön kanssa lasketeltiin mäkeä atktunnilla, kävimmä pusukossaki pussailemasa etei kukaan näje, tykäsimme enempi pusaamisesta kun atksta ja äitinkielestä.
Sen kyllä (valitettavasti) huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rätti kässää ja kasvion teko kurssi! Maa ja metsä talous kuulostaa tosi järkevältä.
Ossaat sinä ommella? Vauvanvaatteen? Ei se kyllä yhtään ollut järkevä valinnainen näin nykykaapunkilaisena se maa- ja mehtätallous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakki paikalla. se on muutens kyllä yhdyssana: tupakkipaikalla. Tuon yhdys sanan minäkin ossaan.
Niin, en käynyt yhdys sana kurssiakaan! Kiitos opetuksesta, mietin sitä tupakkipaikalla kohta!
Riippuu millä laitteella olet postia lähettämässä.