Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua mammat

Vierailija
01.12.2016 |

miten tehdään miuku mauku merkki. Sain juuri sähkö postin ja heti postin lähetys hommissa. =)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on näköjään ihan yhtä hyvät taidot atk:ssa kuin mullakin. En osaa valitettavasti auttaa.

Voih kun olisinkin ylä asteella ottanut atkta! Taisin olla tupakki paikalla silloin hihhih.

Minunkin olis pitänyt ottaa kyllä atk:ta. Mitä sulla oli? Mulla oli ainakin maa-ja metsätalous. Osaan kasvattaa itse porkkanat.

Rätti kässää ja kasvion teko kurssi! Maa ja metsä talous kuulostaa tosi järkevältä. 

Ossaat sinä ommella? Vauvanvaatteen? Ei se kyllä yhtään ollut järkevä valinnainen näin nykykaapunkilaisena se maa- ja mehtätallous.

Ommella miuku mauku merkin?

Vierailija
22/26 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on näköjään ihan yhtä hyvät taidot atk:ssa kuin mullakin. En osaa valitettavasti auttaa.

Voih kun olisinkin ylä asteella ottanut atkta! Taisin olla tupakki paikalla silloin hihhih.

Tupakki paikalla. se on muutens kyllä yhdyssana: tupakkipaikalla. Tuon yhdys sanan minäkin ossaan.

Niin, en käynyt yhdys sana kurssiakaan! Kiitos opetuksesta, mietin sitä tupakkipaikalla kohta! 

Tupakkaonvaarallistaterveydelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ihanan piristävä pikku provo <3

Vierailija
24/26 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi ihanan piristävä pikku provo <3

:)

Vierailija
25/26 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin olis pitänyt ottaa kyllä atk:ta. Mitä sulla oli? Mulla oli ainakin maa-ja metsätalous. Osaan kasvattaa itse porkkanat.

Rätti kässää ja kasvion teko kurssi! Maa ja metsä talous kuulostaa tosi järkevältä. 

Ossaat sinä ommella? Vauvanvaatteen? Ei se kyllä yhtään ollut järkevä valinnainen näin nykykaapunkilaisena se maa- ja mehtätallous.

Tallous kun tallous! Ymmärrät varmaan suuren maailman asioita kuitenkin.

Osaan ommella, mutta ei ole ompelu konetta! Käsillä en mitään jaksa nyhrätä, naapurin mummo kutoo sukat. 

Vierailija
26/26 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen miuku mauku merkin nyt saa..