Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystäväni ei osaa hengittää ja suudella samaan aikaan

Vierailija
01.12.2016 |

Ja tämä ei ole provo! Hän siis suutelee hengitystään pidätellen ellaisen 5-10 sekuntia kerrallaan ja sen jälkeen kääntää päänsä pois hengittääkseen! Asiasta ollaan keskusteltu ja mies kerran yrittikin suudella ja hengittää samaan aikaan, mutta huonoin tuloksin. En haluaisi olla ilkeä, mutta en myöskään haluaisi suhdetta, jossa mies harrastaa "katkosuutelua". Oikeasti se tappaa kaiken intohimon!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se blondi?

Vierailija
42/48 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sujuu purkansyönti ja hengittäminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraalija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieraalija kirjoitti:

Uskomaton provo taas. Ihmisen anatomia estää pienenkin imun saamisen suutelun ajaksi jos hengittää nenän kautta samaan aikaan. Muutama ex ollut jotka hengitteli kokoajan nenän kautta. Täysin tunteetonta suutelua. Hengittäminen katkolle ja pieni imu päälle! 

Siis sinäkö et osaa imeä ja hengittää nenän kautta samaan aikaan? Aika uskomaton olet sinäkin. :D Annapa yhteystietosi, niin laitan sinulle tämän tulevan ex-äijäni yhteystiedot. Sopisitte varmasti hyvin yhteen. :D AP

Valitettavasti ihmisen anatomia ei tätä mahdollista... 

Salaisuus: imeminen onnistuu muutenkin kuin keuhkoilla, TOMPPELI :D

Vierailija
44/48 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en osaa suudella ja hengittää samaan aikaan. Ei luonnistu edes pakottamalla. Tuntuu ettei ole edes fyysisestä mahdollista, ihan kuin hengityskanavat tukkiutuisivat suutelemisen ajaksi. Mutta sentään mun mies hyväksyy epätäydellisyyttä, eikä ole niin pikkumainen että että parin sekunnin tauko haittaisi. Tauon aikana voi vaikka katsoa toista silmiin tai sanoa jotain ihanaa toiselle.

Vierailija
45/48 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen mies varmaan kuorsaa myös. Täytyyhän ihmisen pystyä nenän kautta hengittämään.

Vierailija
46/48 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuko AP:ltä suihinotto, jos miesystävä painaa sormilla sieraimesi samalla umpeen? Se alipaineimu se vasta saa miehellä sukat pyörimään jaloissa.

Vierailija
47/48 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, minäkin varmaan olen jotenkin turhamainen kun en pystyisi olemaan huonon suutelijan kanssa. Eri asia jos toinen kykenisi oppimaan, mutta jos ei niin ei sitten (pitäisin miestä varmaan aika tyhmänä). Huonoja suutelijoita on tullut vastaan, en vain pystyisi sellaisen kanssa olemaan kun kaikki herkät hetket saisi joko näkemään punaista tai purskahtamaan hervottomaan nauruun. Suutelu on aika tärkeä juttu minulle kuitenkin. Sen sijaan esimerkiksi toisen ulkonäöllä ei ole minulle mitään merkitystä.

Vierailija
48/48 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, minäkin varmaan olen jotenkin turhamainen kun en pystyisi olemaan huonon suutelijan kanssa. Eri asia jos toinen kykenisi oppimaan, mutta jos ei niin ei sitten (pitäisin miestä varmaan aika tyhmänä). Huonoja suutelijoita on tullut vastaan, en vain pystyisi sellaisen kanssa olemaan kun kaikki herkät hetket saisi joko näkemään punaista tai purskahtamaan hervottomaan nauruun. Suutelu on aika tärkeä juttu minulle kuitenkin. Sen sijaan esimerkiksi toisen ulkonäöllä ei ole minulle mitään merkitystä.

Ensisuudelma kertoo jo paljon! Hyvä saa sukat pyörimään jalassa, huono miettimään seuraavaa bussia. 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi