Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystäväni ei osaa hengittää ja suudella samaan aikaan

Vierailija
01.12.2016 |

Ja tämä ei ole provo! Hän siis suutelee hengitystään pidätellen ellaisen 5-10 sekuntia kerrallaan ja sen jälkeen kääntää päänsä pois hengittääkseen! Asiasta ollaan keskusteltu ja mies kerran yrittikin suudella ja hengittää samaan aikaan, mutta huonoin tuloksin. En haluaisi olla ilkeä, mutta en myöskään haluaisi suhdetta, jossa mies harrastaa "katkosuutelua". Oikeasti se tappaa kaiken intohimon!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sille jonkin sortin intubaatio? Isket putken henkitorveen niin johan kulkee ilma, eikä tarvitse suun kautta puhallella!

Vierailija
22/48 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni yritti opettaa exäänsä saamaan vähän "imua" suudelmiinsa.

No, exä oli yrittänyt ja alkoi hörppimään ilmaa voimakkaasti, kun suuteli.

Kaikki ei vaan osaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskasi. Rakastan intohimoisia pitkiä suudelmia mutta ei siihen tunnelmaan pääse jos suutelu muistuttaa enemmän nokkimista. Eivätkä kaikki edes halua oppia muunlaista "suutelemista". Olen eronnut tämän takia.

Vierailija
24/48 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä tukossa?

Vierailija
25/48 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika ei välttämättä ole miehessäsi. Onko miehellä sama ongelma muidenkin aiempien suutelointikumppaneiden kanssa? Minä olen hyvä suutelemaan (paljon palautetta, heh:D), mutta tapailin kerran miestä, jonka kanssa suutelin juuri noin kuin ap:n mies. Jotenkin en vaan saanut henkeä kun mies hengitti suoraan nenääni:D Yritin kääntää päätäni niin, että nenät ei olisi liian vastakkain (en ollut aiemmin edes ajatellut, että tällaista ongelmaa voisi olla), mutta mies kääntyi mukana? Joka tapauksessa totesin hengityksen pidättelemisen olevan paras ratkaisu ja tämä oli ihan ok molemmille osapuolille:) Ehkä sinäkin ap olet itsekäs hengittelijä, joka tuhauttaa käytetyn ilman suoraan miehesi nenään ja raukka tukehtuu:D Jos kaikki muu on sujuu, ei tuosta kannata ongelmaa tehdä (ja se ongelma saatat olla sinä).

Vierailija
26/48 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repiä vaatteet pois aaaaaaaahhhhhhhh

Vierailija
27/48 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenä tukossa?

Ei ole. Nenän kautta hengittäminen onnistuu, mutta sitä varten hänen pitää laittaa erikseen suu kiinni. Alan uskoa, että seurustelen idiootin kanssa. :/ AP

Vierailija
28/48 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt se pyykkipoika siltä ekana siitä nenästä pois.

Vierailija
29/48 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aloittaja voikin viheltää ja suudella yhtä aikaa. :) Onnistuu, kun on niin monet huulet.

Vierailija
30/48 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika ei välttämättä ole miehessäsi. Onko miehellä sama ongelma muidenkin aiempien suutelointikumppaneiden kanssa? Minä olen hyvä suutelemaan (paljon palautetta, heh:D), mutta tapailin kerran miestä, jonka kanssa suutelin juuri noin kuin ap:n mies. Jotenkin en vaan saanut henkeä kun mies hengitti suoraan nenääni:D Yritin kääntää päätäni niin, että nenät ei olisi liian vastakkain (en ollut aiemmin edes ajatellut, että tällaista ongelmaa voisi olla), mutta mies kääntyi mukana? Joka tapauksessa totesin hengityksen pidättelemisen olevan paras ratkaisu ja tämä oli ihan ok molemmille osapuolille:) Ehkä sinäkin ap olet itsekäs hengittelijä, joka tuhauttaa käytetyn ilman suoraan miehesi nenään ja raukka tukehtuu:D Jos kaikki muu on sujuu, ei tuosta kannata ongelmaa tehdä (ja se ongelma saatat olla sinä).

No enpäs usko. Rakastan suutelemista, eikä aiempien partnereiden ja seurustelukumppaneiden kanssa ole koskaan ollut mitään hengitys- tai suuteluvaikeuksia. Huonoja suutelijoita tietenkin on ollut (kieli pyörii suussa kuin nakki lottokoneessa), mutta tämä ongelma on uusi.

Vierailija
31/48 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nenä tukossa?

Ei ole. Nenän kautta hengittäminen onnistuu, mutta sitä varten hänen pitää laittaa erikseen suu kiinni. Alan uskoa, että seurustelen idiootin kanssa. :/ AP

Ootteko ehtiny naimisiin. Joko erositte? Kävittekö jo parisuhdeterapeutilla?

Vierailija
32/48 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nenä tukossa?

Ootteko ehtiny naimisiin. Joko erositte? Kävittekö jo parisuhdeterapeutilla?

Seurusteluvaiheessa vasta, mutta en jaksa enää pitkään. Kutsukaa turhamaiseksi, mutta suuteleminen on minulle läheisyyden ja intohimon kannalta niin tärkeää, että olen valmis lopettamaan parisuhteen tämän vuoksi.

Vierailija
33/48 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton provo taas. Ihmisen anatomia estää pienenkin imun saamisen suutelun ajaksi jos hengittää nenän kautta samaan aikaan. Muutama ex ollut jotka hengitteli kokoajan nenän kautta. Täysin tunteetonta suutelua. Hengittäminen katkolle ja pieni imu päälle! 

Vierailija
34/48 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraalija kirjoitti:

Uskomaton provo taas. Ihmisen anatomia estää pienenkin imun saamisen suutelun ajaksi jos hengittää nenän kautta samaan aikaan. Muutama ex ollut jotka hengitteli kokoajan nenän kautta. Täysin tunteetonta suutelua. Hengittäminen katkolle ja pieni imu päälle! 

Siis sinäkö et osaa imeä ja hengittää nenän kautta samaan aikaan? Aika uskomaton olet sinäkin. :D Annapa yhteystietosi, niin laitan sinulle tämän tulevan ex-äijäni yhteystiedot. Sopisitte varmasti hyvin yhteen. :D AP

Vierailija
35/48 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieraalija kirjoitti:

Siis sinäkö et osaa imeä ja hengittää nenän kautta samaan aikaan? Aika uskomaton olet sinäkin. :D Annapa yhteystietosi, niin laitan sinulle tämän tulevan ex-äijäni yhteystiedot. Sopisitte varmasti hyvin yhteen. :D AP

Valitettavasti ihmisen anatomia ei tätä mahdollista... 

Vierailija
36/48 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itseasiassa oli ihan sama juttu :D Mulla on tutkitustikin ahdas nenä, eli hapensaanti on sen kautta vähän hankalaa. Kesti aikansa, ennenkuin opin suudellessa hengittämään tarpeeksi voimakkaasti nenän kautta, muuten mullakin loppui happi. Tosin vieläkin suutelu esimerkiksi tukkoisen nenän kanssa on tosi hankalaa.

Vierailija
37/48 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen samaa, mutta ihan sen takia, että mulla on aika-ajoin proppuja.

Vierailija
38/48 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun henki haisee niin pahalta, ettei mies pysty hengittään:)

No kun ei haise. Ystäväni on hammashygienisti ja käyn kerran vuodessa tarkastuttamassa hampaani, vaikka reikiä tai ientulehdustakaan ei ole ikinä ollut.

Eli tulee luoksesi ja soittaa sinulle ajan hygienistille tai lääkärille?

Vierailija
39/48 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään pysty. Mulla on toinen sierain aina tukossa ja toinenkin suht tukossa. Eli hengitän pääasiassa suun kautta. Rakenteellinen vika, faijalla sama homma ja siskolla myös. Olen itse asiassa kiinnittänyt suudellessa huomiota samaan, että välillä täytyy vetää henkeä :D ei voi mitään.

Vierailija
40/48 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä onnistuu, kokeilin just.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme