Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka syötte arkijuustoja tms

Vierailija
30.11.2016 |

Minkälaisia olette? Mietin vain kun söin tuota kaverillani niin onpahan mautonta. Miksi arjen pitää olla mautonta ja kurjaa? Kenen talous kaatuu siihen, että syö arkenakin parempaa juustoa?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kansa joka juo Juhla Mokkaa. Hyh.

Olen käynyt kaikki kahvilaadut ja merkit läpi ja tullut siihen tulokseen että juhla mokka on paras.

Suurin osa jotain ihme palanutta kuraa.

Minun on hyvin, hyvin vaikea uskoa tätä, kaikki kahvilaadut? Mutta onhan makuja tietysti monia... 

Vierailija
22/81 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä menee poikaystävän kanssa se 1,25 kilon arkijuustokin alle viikossa ja ollaan molemmat työttömiä ja köyhiä joten siksi. On se ihan jees juustoa, parempi kuin ei mikään.

Mitä jos söisitte laadukkaampaa mutta vähemmän? Edullista proteiinia saa esim. kananmunistakin, ei tarvitse oman suun makuista kumipalaa mussutella.

No ei me sitä juustoa proteiinin takia syödä vaan koska se on hyvänmakuinen leivänpäällinen. Tietty ois niitä parempiakin juustoja mutta tuo on ihan tarpeeksi hyvää hintaisekseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä menee viikossa niin paljon juustoa, että tulis aivan helvatun kalliiksi ostaa kalliimpaa. Iso perhe ja kasvavia nuoria miehiä. Paketti kestää päivän

No, joo toi on totta, voi syödä pahvitkin mukana, ymmärrän.

Mitkä vi##n pahvit? Ei juusto ole pahvissa.

Vierailija
24/81 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä menee poikaystävän kanssa se 1,25 kilon arkijuustokin alle viikossa ja ollaan molemmat työttömiä ja köyhiä joten siksi. On se ihan jees juustoa, parempi kuin ei mikään.

Mitä jos söisitte laadukkaampaa mutta vähemmän? Edullista proteiinia saa esim. kananmunistakin, ei tarvitse oman suun makuista kumipalaa mussutella.

Ei kaikki syö juustoa vain hassunhauskan proteiinin takia.

Mutta kommenttisi kyllä kertoo, ettet sinä syö hienompia juustojasi pelkän maun takia. Sen puoleen turha valittaa toisten juustoista.

Vierailija
25/81 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsiläisten juustojen sanotaan olevan hyviä. Ostin kokeeksi Lidlistä pienen siivun. Minusta moni ns. arkijuusto on ihan yhtä hyvää ja monet niistä paremmankin makuisia kuin joku kallis  Appenzeller.

Siwan juustot ovat kyllä huonoimpia kaikista.

Vierailija
26/81 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt kaikki kahvilaadut ja merkit läpi ja tullut siihen tulokseen että juhla mokka on paras.

Osta Bontadi Arabic -papuja ja jauha itse. Huomaat eron.

Maksaa 39€/kg!

Vierailija
27/81 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksaa 39€/kg!

Onko tuossa kultahippuja seassa?

Vierailija
28/81 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan se on tuokin minäkuvaansa pönkittää 😁

Vierailija
29/81 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksaa 39€/kg!

Onko tuossa kultahippuja seassa?

En ole huomannut. Mutta Juhla Mokka jäi ensimmäisen kupillisen jälkeen.

Kahvi Kaveri ja Google  setvi sieltä.

Vierailija
30/81 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa. Elämässä kun ei periaatteessa ole pakko kuin nukkua (asuminen), syödä ja juoda, niin teen nuo mahdollisimman laadukkaasti. Muusta voi sitten tinkiä.

Niin sä olet niitä lähihoitajia jotka ei alemmuuskomplekseissaan kehtaa käydä Lidlissä?

Vierailija
31/81 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei perusjuusto tuoreena maistu niin pieni kypsytys jääkaapissa syventää makua huomattavasti. Kypsymisaika se niistä kalliimmistakin juustoista paremman makuisia tekee eikä mikään taika-aine.

Vierailija
32/81 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasia. Mielestäni mieto arkijuusto on hyvää.

Inhoan esimerkiksi emmentalia ja sinihomejuustoa, joita yllättävän monet arvostavat.

Vierailija
33/81 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltermanni on kilohinnaltaan halvempaa kuin arkijuusto, ainakin meidän kaupassa.

Vierailija
34/81 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä menee viikossa niin paljon juustoa, että tulis aivan helvatun kalliiksi ostaa kalliimpaa. Iso perhe ja kasvavia nuoria miehiä. Paketti kestää päivän

No, joo toi on totta, voi syödä pahvitkin mukana, ymmärrän.

Teinit nälkäisinä voivat syödä, melkein avaamatta paketteja.

Vierailija
35/81 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai on saavutettu jokin hyvän maun standardi, josta ei yksinkertaisesti voi poiketa.

Milloin?

Tätä olin itsekin tulossa ihmettelemään. Mutta jos ap:n tarkoitus olikin kysyä, että miksi joku ostaa halpaa juustoa, kun voisi ostaa kallistakin, niin se onkin sitten ihan toinen juttu...

Vierailija
36/81 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just söin vähän kun mies oli ostanut ja ihan hyväähän se oli. Itse ostan parempaa kyllä mutta nyt en ymmärrä mikä siinä arkijuustossa niin kauheaa on.

Ei se varsinaisesti pahaa ole, mutta miksi ostaa ihan ok juustoa, kun voi ostaa erinomaistakin

Miksi ostaa ihan ok auto, kun voi ostaa erinomaisenkin?

Vierailija
37/81 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei kelpaa kuin ne kermajuustot, muut juustot on pahoja.

Mitäs olet pilannut makuaistisi ties millä hienostomössöillä, ettet enää maista makujen pieniä vivahteita. Ei arkijuusto nimittäin mautonta ole.

Vierailija
38/81 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siihen leivän päälle ylipäätään pitää aina saada sitä juustoa?

Vierailija
39/81 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen edamjuusto on "mautonta" olipa se arkijuustoa tai mitä merkkiä tahansa. Jos pitää edamista, ihan sama ostaa halvinta kun ei kovin suurta eroa ole maussa. Tosin iso arkijuusto pehmenee omituisesti niin että sitä ei voi leikata juustohöylällä, vaikka meilläkään ei juuri viikkoa pitempään kestä. 

Muita juustoja sitten ostetaan muihin tarkoituksiin kuin leivän päällä syötäväksi.

Vierailija
40/81 |
01.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltermannistakin yrittävät mainostamalla tehdä jotain kermajuustojen mersua, mutta todella mautonta on verrattuna vaikka Arla Naturaan.