Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saisin naapuria hoitamaan kaniaan paremmin? :(

Vierailija
30.11.2016 |

Säälittää se pikkuinen, aina häkissä ja vastuu hoidosta 10 vuotiaalla tytöllä.

Ikkunastani näkyy suoraan tuonne sisälle, ja kanin häkki on pöydän päällä ja tämä aina siellä sisällä.

Tiedän, että kuulostan kyylältä, mutta en todellakaan välillä vilkuilisi sisälle jos tätä ongelmaa ei olisi. Ei pätkääkään kiinnosta heidän elämä, mutta haluaisin auttaa kania.

Ajattelin laittaa jonkun ystävällisen lapun asiasta, olisiko huono idea? Mitä kirjoittaisin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita heippalappu "anna kanin juosta joskus, siitä kani tykkää". Tai sano tytölle pihalla.

(omia kaneja joskus oli)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko kys. ihmisiä? Jos on puhdas alusta ja riittävästi ruokaa, niin ei taida olla paljoa tehtävissä. Minä lähettäisin ehkä nimettömänä kirjan tai kirjoituksen, missä painotetaan kuinka tärkeää on että eläin pääsee välillä jalottelemaan tai pois pienestä häkistään. Jos teet lapun, niin kirjoita ystävälliseen sävyyn ja toivota vaikka loppuun vielä kaikkea hyvää pupulle ja omistajalle. Yritä siis hyvällä, muuten saat vain vihat niskoillesi eikä eläimen hyvinvointi ainakaan parane.

Vierailija
4/7 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläinsuojelulle ilmotus jos huolestuttaa. tai valvontaeläinlääkärille oikeestaa jos haluut et joku menee kattoo sen kanin voinnin. jos 10v sitä hoitaa ni osaako kattoo hampaat ja leikata kynnet yms?

Vierailija
5/7 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kanilla ei edes ole häkkiä.Kuinka juntti pitää olla että pitää kania häkissä

Vierailija
6/7 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kanilla ei edes ole häkkiä.Kuinka juntti pitää olla että pitää kania häkissä

Niinpä. Ei munkaan kanilla. Tosi inhottavaa toimintaa

Vierailija
7/7 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kiikarikivääri.