Voi Helevetti! Kauhea alaselkä ja alavatsakipu
Mitään ei löydy tietokonetomografiassa eikä ultrassa. Vain sentin siirtymä lannerangassa. Gyne sanoo että voi olla selkäkipu joka säteilee alavatsaan tai alavatsakipu joka säteilee selkään. Esim kiinnikkeet.
Ota tästä nyt selvää! Luulosairaana pitävät vaikka kipu on aivan järkyttävä!
Vastaavia kauhukokemuksia?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
onko sulla kierukkaa tai muuta hormonaalista ehkäisyä?
Ei ehkäisyä, ei sukupuolielämää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sentin nikamasiirtymä on paljon ja voi aiheuttaa kaikenlaista
Riippuen missä kohtaa selkää on
Ihan alaselässä. Tarkempia löydöksiä en tiedä. Ei ole kotiin tullut vielä mitään sepustuksia.. Mutta ei kai se voi aiheuttaa kipua lantionpohjaan ja virtsarakon seudulle?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sentin nikamasiirtymä on paljon ja voi aiheuttaa kaikenlaista
Riippuen missä kohtaa selkää on
Ihan alaselässä. Tarkempia löydöksiä en tiedä. Ei ole kotiin tullut vielä mitään sepustuksia.. Mutta ei kai se voi aiheuttaa kipua lantionpohjaan ja virtsarakon seudulle?!
Mulla 8 mm liukuma ja välillä olen niin kipeä etten sängystä pääse ylös. Puukkoa oottelen.
Gynekologisesta tulehdukselta kuulostaa. Kipu ja vuoto voisi viitata esim kohtutulehdukseen. Painuisin gynelle. Minulla ollut ja olo oli huono vaikka kuumetta ei ollut eikä crp vielä ollut noussut.
Osasyy tuo nikamasiirtymä, eli kaksi vaivaa samalla.
Tosi rankka nestehukka voi aiheuttaa kipua selkään, joka säteilee vatsaan.
Vierailija kirjoitti:
Gynekologisesta tulehdukselta kuulostaa. Kipu ja vuoto voisi viitata esim kohtutulehdukseen. Painuisin gynelle. Minulla ollut ja olo oli huono vaikka kuumetta ei ollut eikä crp vielä ollut noussut.
Osasyy tuo nikamasiirtymä, eli kaksi vaivaa samalla.
Gynellä on käyty. Epäili kiinnikkeitä. Toinen munasarja on kohdun takana, eikä näy ultralla hyvin. Toisessa munasarjassa kolmen sentin kysta ja kohdunsuulla kananmunan kokoinen nestekysta näkyi ultrassa. Kohtu liikutteluarka, siksi epäili kiinnikettä. Papa otettu hiljattain, luokka2. Gyne käski päivystykseen mikäli kivut voimistuvat. Päivystyksessä olen kuitenkinkäynyt oireiden vuoksi, jolloin sairaalan gynekologi tutki ultralla ja otettiin alaselästä tietokonetomografia varjoaineella. Ei löydöksiä, vain selkärangan nikaman siirtymä. Eli hulluksi tässä meinaa tulla kun oireet on ilmiselvät muttei mitään löydy.
Ap
Onko kenelläkään vastaavanlaisia kokemuksia? Eli selkeitä oireita, mutta syytä ei oikein löydy.
Kystat voi tehdä kipuja, lisäksi tuo papa 2 varmaan kontrolloidaan. Eli onhan noita syitä jo löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kystat voi tehdä kipuja, lisäksi tuo papa 2 varmaan kontrolloidaan. Eli onhan noita syitä jo löytynyt.
Papa2 kontrolli on lähes puolen vuoden päästä. Ei kai tätä kipua tarvitse puolta vuotta sietää...?
Ap
Voiko papa kakkosella olla syöpä?
Luulin että vasta esiaste..
Kystat voivat olla todella kivuliaita. Etenkin kohdunkaulalla joku nestekysta saattaa ärsyttää ja tuntua paineen tunteena.
Nikamasiirtymä alaselässä voi johtaa virtsan pidätyskyvyttömyyteen ja ..
Eli vaikka papa oli luokka2, voi minulla olla kohdunkaulan syöpä? Oireina on alavatsakipu ja kirvely sekä polte. Lisäksi gyne sanoi että kohdunkaula verestää. Nestekysta on kohdunkaulalla, samoin munasarjassa. Alan olla hysteerinen ja puolen vuoden odotus tuntuu ikuisuudelta, varsinkin kun kipua on jatkuvasti.
:(
Ap
Juuri se sentin siirtymä aiheuttaa kipua ja sille tuskin voi mitään tehdä .
Kylpylät on saastaisia. Sieltä voi saada vaikka mitä tulehduksia! Hyi!