Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HELVETIN HYVIN MENEE

Vierailija
11.03.2006 |

Pakko tulla tänne avautumaan kun ottaa niin aivoon. Olen yksi " alkuperäisistä" Lokamammoista ja mua harmittaa ihan sairaasti meidän pinon päättyminen. Toivottavasti HANSU olet lukemassa tämän viestin. Oletko nyt tyytyväinen kun olet meidät saanut pois vauva palstalta. Eipä ole sinuakaan pahemmin näkynyt, tulet pilaamaan meidän hyvän hengen, ja lähdet itse vetämään. Ompa reilua.

Nyt vauva palsta on ihan hiljainen, ei meistä kukaan jaksa edes käydä siellä. Niin moneen asiaan siellä sai vastauksen ja hyvää vertaistukea. Musta olisi ollut mukavaa lukea ja kirjoitella edelleen lokamammojen pinoon. Nyt ei ole jäljellä kuin loka2 pino. Siellä meno on todella hiljaista. Oli niin ihanaa aina avata tietokone, odottaa kuinka paljon on taas " me" kirjoitelleet. Se on enää haavetta.

HANSU, tee hyvä työ ja pyydä anteeksi ja pyydä lokamammat takaisin!!

EX, toiv. myös tuleva vauva palstailija

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä, juuri sinä, joka tuon viestin kirjoitit

Vierailija
2/10 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kai koko vauva-palsta ole teidän tähtenne hiljentynyt. Samaan tahtiin siellä muuten mielestäni kirjoitellaan.

Toivottavasti palaatte palstalle sovussa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ...Alaston mies on mulle asia uus..."

Vierailija
4/10 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen lopetitte sen pinonne sitten? Oma mokanne on.

Vierailija
5/10 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellasten syytösten ja *askan puhumisen jälkeen ole kiva enää kirjoitella.

HANSU vääristeli kaikki lokakuisten puhumiset, ei se asia niin mennyt mitä hän antoi ymmärtää.

Ja se kaikkein eniten aivoon ottaa et ensin saa ihmiset toistensa kimppuun ja kun *** on jo sattunut lähtee itse kokonaan pois. Tosi selkärankainen nainen. Vai oliko lokamamma ollenkaan vaan joku provo??!!

T.ap

Vierailija
6/10 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne ihme kännijutut ainakin loppui

Vierailija
7/10 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä nyt mitään haittaa ollut.

Suurimman osan ajasta siellä kuitenkin puhuttiin asiaa. Tai siis vauvoista ja ihan elämästä yleensä. Kuten te AV kirjoittelijat teidätte varmasti omasta kokemuksesta miten mukavaa tänne on kirjoitella ja tämä on vähän niinkuin harrastus, kun oma rakas harrastus/päivän pelastus/henkireikä viedään, miltä se tuntuu. Not nice!

ap

Vierailija
8/10 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pitäisköhän harkita jonkinlaista apua tohon sun nettiriippuvuuteen, ap hyvä. Ei ihan terveeltä kuullosta...

Vierailija
9/10 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei niistä nyt mitään haittaa ollut.

Suurimman osan ajasta siellä kuitenkin puhuttiin asiaa. Tai siis vauvoista ja ihan elämästä yleensä. Kuten te AV kirjoittelijat teidätte varmasti omasta kokemuksesta miten mukavaa tänne on kirjoitella ja tämä on vähän niinkuin harrastus, kun oma rakas harrastus/päivän pelastus/henkireikä viedään, miltä se tuntuu. Not nice!

ap

Vierailija
10/10 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuvaamastasi tilanteesta mitään, mutta sen tiedän, että ketjuun kuin ketjuun keksitään ikäviä, ilkeitä ja inhottavia vastauksia av:lla. Vaikka olisi mistä kysymys, niin aina haukutaan ap ja ollaan mahdollisimman vittumaisia narttuja. Aina.