Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin kaverin aviomiehen Tinderistä...

Vierailija
30.11.2016 |

Asiahan ei minulle kuulu, mutta eipä tuo mukavaltakaan tunnu. Toivottavasti vaimo tietää eli heillä on joku avoin suhde tms.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi ei. Onpa kurjaa. Toivottavasti vaimo tietää siitä.

Vierailija
2/11 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota screenshot ja lähetä kaverillesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se haku edes toimii...vai sattumaltako löytyi?

Vierailija
4/11 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerta kaikkiaan tajua, miten idiootti pitää olla, että menee varattuna tinderiin ihan omalla kuvallaan.

Vierailija
5/11 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuvittelisin että ei ole vaimolta salaa, sillä tuossahan on järettömän suuri riski jäädä kiinni, jos yrittää salaa. Yleensä ihmisillä on yhteisiä tuttuja ja joku kertoo.

Ennen kuin alat hämmentää asiaa, niin ota huomioon että joku voi olla väärällä kuvalla ja nimellä vaikka testatakseen sovellusta.

Vierailija
6/11 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kerta kaikkiaan tajua, miten idiootti pitää olla, että menee varattuna tinderiin ihan omalla kuvallaan.

Ehkä ei olekkaan, vaan joku muu on siellä hänen kuvallaan. Itselläkin on höpötili tinderissä, jossa on jonku randomin kuva.

Vierailija
7/11 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiahan ei minulle kuulu, mutta eipä tuo mukavaltakaan tunnu. Toivottavasti vaimo tietää eli heillä on joku avoin suhde tms.

Ehkä he ovat eroamassa tai jopa eronneet. Tai sitten heillä on kummallakin tuollainen harrastus. Parempi kun ei sotkeennu omine luuloineen toisten asioihin.

Itsekkin olen ihmetellyt kun joskus tinderissä on kuvia pariskunnista.

Vierailija
8/11 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole tinderissä,mutta joskus miettinyt että tekisi sinne profiilin...tosin en edes 

tiedä miten ko sivut toimii ja miten sieltä haetaan esim. sen oman ukkokullan kuva...;)

Vierailija
9/11 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että tinder on ollut jo ennen vaimoa ja on poistanut sovelluksen, mutta profiili on jäänyt?

Vierailija
10/11 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se haku edes toimii...vai sattumaltako löytyi?

No sattumaltahan ne ihmiset siellä tulee vastaan, ei Tinderissä voi ketään hakea.

Vierailija
11/11 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä asialle mitään ajatellut tehdä, kun en tosiaan todellista tilannetta tiedä. Eikä asia tosiaan minulle kuulu. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän