Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Diagnosoikaa mut

Vierailija
30.11.2016 |

Miksi olen tällainen?
Mulla pitäisi olla koko ajan jotain jännää tekemistä. Jotain uutta puuhaa koko ajan.
Ja koko ajan pitäisi olla ystävien seuraa.
Olen ollut jostain 19-vuotiaasta asti tällainen, että vaivun synkkyyteen ja masennukseen todella herkästi, jos ei ole jotain säpinää elämässä. Nyt olen jo 35v ja koska tässä iässä ei enää niitä ystäviäkään samalla tavalla ole koko ajan ympärillä, niin olo on ollut tosi maassa jo pitkään. Mies ja lapsia kyllä on, mutta ne ei ole sellasia, jotka riittäisi.
Ja nyt olen vielä työttömänä. En osaa nauttia yhtään tästä toimettomuudesta. Koko ajan pitäisi olla kiire johonkin, että olisin tyytyväinen.
Samalainen olin jo nuorempana. Aina piti olla johonkin menossa ja aina iski synkkyys, kun elämässä oli rauhallisempi kausi.

Kai tällekin joku diagnoosi on?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADHD

Vierailija
2/7 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA DEE HÖÖ DEE MULLAKIN ON :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

masentaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsymätön.

Vierailija
4/7 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt ADHD:tä, mutta onko se ihan oikeasti tällaista? No jos vaikka olisi, niin voiko sille itse tehdä mitään?

ap.

Vierailija
5/7 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakenet jotain? Jotain lapsuudesta johtuvaa? 

Oli miten oli, niin hae nyt joka tapauksessa apua - terapeutilta tai lääkäriltä. Sinun on alotettava jostain se avun haku, niin että saat sitten ajan kanssa asioihin järjestyksen, ts paremman olon. 

Vierailija
6/7 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä ja pitäisi terapeutille tai jopa lääkärille mennä.

Vierailija
7/7 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin adhd:stä ja siinä pitäisi oireita olla jo alle kouluikäisenä. Mistä sen tietää näin vanhana onko niitä ollut vai ei, kun ei ole kukaan koskaan mitään maininnut?? Ei kai 80-luvulla vielä tuosta juurikaan puhuttu.

Ehkä kuitenkin jotain muuta. Todella kuluttavaa vain tällainen. Terapeutilla käynti tekisi varmasti hyvää, mutta en ole koskaan edes miehelleni puhunut näistä tuntemuksista... Vain päiväkirjoihin kirjoitellut ja vellonut huonossa olossa itsekseni.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi