Jos tietäisit, että jäät loppuelämäksi ilman seksiä ja parisuhdetta...
...niin muuttuisiko jotain siinä miten elät? Onko paljon nykyisistä tekemisistäsi sellaisia, joita teet vain seksiä tai omaa/tulevaa kumppania ajatellen?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maistaisin haulikon piippua.
Sama.
m27
Ei mitään syytä maistaa haulikon piippua. Suht pikkurahalla saa kauniilta maksulliselta. Ja tulee halvemmaksi kuin naisen ylläpito parisuhteessa.
On säälittävyyden huippu käydä huorissa, jos ei muuten saa.
m27
No sitten pitää olla ilman.
Eiks se ollut vähän koko ketjun idea? Että miten elämä muuttuisi, jos tietäisi olevansa ilman loppuelämänsä?
Surullisia kyllä nämä haulikon piipun maistajat. Eikö heidän elämässään ole muuta syytä jatkaa elämää kuin parisuhde ja/tai seksi?
Elämässä voi olla muut asiat ihan hyvin, mutta elämä on aika tyhjää ilman parisuhdetta tai edes seksiä.
m27
Se on totta,mutta itsemurha kuulostaa silti turhan radikaalilta ratkaisulta. Sitten ehkä voisi ajatella sitä haulikon piippuun turvautumista, jos ei olisi minkäänlaisia ihmissuhteita.
Aivan kuin muut ihmissuhteet korvaisi parisuhteen.
m27
Vierailija kirjoitti:
En masennu.
Ei siinä niin isoa eroa nykyiseen tianteeseen ole.
En olisi moksiskaan. Olen 20 vuotta pyörittänyt meidän taloutta käytännössä yksin.
Neljä lasta, joiden menemiset ja tekemiset ovat minun hartioillani nytkin jo. Va nhempainillat ja -vartit olen aina yksin handlannut sekä lasten hammaslääkärit ja konseriti sekä futismatsit.
Seksiä on huonoa, itse hoitelen itseni nytkin.
Mies tekee työnsä ja minä työni ja hoidan siinä ohella kaiken muun.
Niin piti vielä sanoa, ettei tuosta ole mitenkään seuraksikaan, kun ei juuri koskaan juttele mitään.
Eikä osallistu edes henkisellä tasolla päätöksiimme.
Muuttuisin aika paljon. Kehitän nyt ulkonäköäni, taitojani ja kiinnostavuuttani ihmisenä lopulta aika tavalla saadakseni seksiä ja ihailua, parhaassa tapauksessa myös hyvän parisuhteen. Ilman mitään mahdollisuutta niihin alkaisin varmaan syödä mitä huvittaa ja unohtaisin liian kulttuurisen itsensä sivistämisen.
Alkaisin varmaan työskennellä sen eteen, että minulla olisi vahvoja, hyviä seksittömiä ystävyyksiä. Voisin myös adoptoida lapsen, olisi loistavasti aikaa keskittyä sen kasvattamiseen, kun ei tarvitse jakaa aikaa ja energiaa romanttiseen ja seksielämään.
Joku taiteilijakin sanoi "Maalaan saadakseni p...ua."
Todennäköisesti matkustaisin hieman useammin, viettäisin pidempiä aikoja vanhemmillani (jotka asuvat toisella puolella Suomea), pelaisin enemmän pelejä (ehkä jopa ostaisin PlayStationin tai vastaavan), kävisin enemmän bändien keikoilla. Nämä nyt äkkiseltään tulevat mieleen.
Jos ei olisi lapsia, niin muuttaisin muualle. Lasten takia en ihan herkästi viitsisi, sillä täällä on miehen puolelta niin paljon sukua (oma suku kun hajallaan eikä pidä kovin tiiviisti yhteyttä, toisin kuin miehen suku
Lasten kannalta se on hyvä juttu, että edes toinen puoli suvusta on niinkin läheinen).
Seksin puute on ihan oma valinta, koska sen voi hoitaa yksinkin.
No itse en ole koskaan seurustellut ja seksin puute on kova. Olisi ihanaa rakastella miehen kanssa. Mutta luultavasti näin ei tule koskaan käymään. Paha repiä elämälle mitään sisältöä, kun tärkeimmät asiat on ns mahdottomia. Elämä ilman parisuhdetta ja seksuaalista tyydytystä on vaikeaa ja ankeaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei runkkaaminen ole seksiä.
En muuttaisi mitään. Tai no, ostaisin varmaan dildon :D
Vierailija kirjoitti:
No eihän pysty! Ei masturbointi korvaa seksiä miehen kanssa. Ei mikään dildo yms korvaa aitoa penistä ja miestä siinä seksissä. Itse tarvitsen yhdynnä, jotta tyydytyn kunnolla.
Minä olen tässä tilanteessa ja voin kertoa mikä on muuttunut:
-Meikkaan vain vähän jos ollenkaan
-En ole enää kiinnostunut miellyttämään ulkonäölläni muita
-Urheilen kunnon takia, en ulkonäön
-Pukeudun huomiotaherättämättömämmin
-En pyri miellyttämään miehiä käytökselläni
-En katsele miehiä enkä keskity parisuhteiden pohtimiseen millään tasolla
-Olen panostanut enemmän älyyni, opiskeluuni ja tulevaisuuden tavoitteeni pyörivät näiden ympärillä
-En koe ulkonäköpaineita, ei tarvitse miellyttää ketään
-Ei tarvitse enää ahdistua tai ällöttyä miehen seksuaalisuudesta kun totesin että voin pysyä siitä erossa
Kaiken kaikkiaan olen vapautunut paineista ja löytänyt sielunrauhan. En miellytä ketään ja älykkyyteni on noussut.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tässä tilanteessa ja voin kertoa mikä on muuttunut:
-Meikkaan vain vähän jos ollenkaan
-En ole enää kiinnostunut miellyttämään ulkonäölläni muita
-Urheilen kunnon takia, en ulkonäön
-Pukeudun huomiotaherättämättömämmin
-En pyri miellyttämään miehiä käytökselläni
-En katsele miehiä enkä keskity parisuhteiden pohtimiseen millään tasolla
-Olen panostanut enemmän älyyni, opiskeluuni ja tulevaisuuden tavoitteeni pyörivät näiden ympärillä
-En koe ulkonäköpaineita, ei tarvitse miellyttää ketään
-Ei tarvitse enää ahdistua tai ällöttyä miehen seksuaalisuudesta kun totesin että voin pysyä siitä erossa
Kaiken kaikkiaan olen vapautunut paineista ja löytänyt sielunrauhan. En miellytä ketään ja älykkyyteni on noussut.
Noin voi elää, vaikka olisikin parisuhteessa. Miehen seksuaalisuudesta ei tarvitse ällöttyä, kun ottaa miehen, jonka kanssa jakaa seksuaalikäsitykset.
Kysymyksen jos-sana on kohdallani tarpeeton. Olen harrastanut seksiä viimeksi 30-vuotiaana eli 25 vuotta sitten. Seuraavat 25 vuotta menevät ihan yhtä hyvin. En ole tarvetta muuttaa mitään , en ole neljännesvuosisataan tehnyt mitään seksin takia.
En masennu.
Ei siinä niin isoa eroa nykyiseen tianteeseen ole.
En olisi moksiskaan. Olen 20 vuotta pyörittänyt meidän taloutta käytännössä yksin.
Neljä lasta, joiden menemiset ja tekemiset ovat minun hartioillani nytkin jo. Va nhempainillat ja -vartit olen aina yksin handlannut sekä lasten hammaslääkärit ja konseriti sekä futismatsit.
Seksiä on huonoa, itse hoitelen itseni nytkin.
Mies tekee työnsä ja minä työni ja hoidan siinä ohella kaiken muun.