Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöpä todettu, kieltäydyn hoidoista

Vierailija
30.11.2016 |

Liian raskas urakka olisi edessä ja tiedän jo etukäteen, että kroppani ei niitä hoitoja kestä.
Takana hoitovirheitä diaknooseineen.
En onneksi pelkää kuolemaa, eikä minulla ole mitään menetettävää.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiotko kuitenkin odottaa, että kuolet syöpään, vai nopeutatko kuolemista?

Terveenä sinun  on helppo viisastella.Kunnioita vähän ihmistä.

Mitä viisastelua? Jos sinulle ei ole itsemurha vaihteohto, niin se voi olla jollekkin toiselle.

Itse olen pohtinut, että jos olisin tuossa tilanteessa, niin varmaan koittaisin tehdä itsemurhan ennenkuin ne kärsimykset iskee, kuolema tulee joka tapauksessa, niin mieluummin ennen kitumista.

Vierailija
22/23 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni kuoli hoidon komplikaatiohin, en aiemmin edes tajunnut oikeasti miten rankkoja ne hoidot ovat, esim luukuolioista :( Sanon kyllä että jos lapset on omillaan ja syöpä todetaan suht myöhään, en ehkä lähtisi kaikkeen, perus leikkauksiin ehkä  mutten rankimpiin. Sen jälkeen suunnitelmana matka Sveitsiin tai Hollantiin ennen kuin kivut ovat siinä vaiheessa että joudutaan amputaatioihin ( tämä on kanssa yksi järkyttävä asia, vanhuksia, jotka ovat olleet jo sängypotilaina pitkään ei voida päästää pois vaan jos kipua ei voida enään muuten hoitaa aletaan amputoimaan raajoja... ) , enkä näe mitään syytä että mua pitäisi pitää nukutettuna kun ei vaan kuolo korjaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan