Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

#TISSIVIIKKO onnistui neutralisoimaan tissien seksuaalisuuden!!!

Vierailija
30.11.2016 |

Katsoin JOKA IKISEN #tissiviikko -tägätyn kuvan läpi ja voin sanoa että HYVIN MENI, naiset onnistuivat vihdoin lopettamaan tissien seksuaalisuuden!
Luulen vahvasti että kuvia katsoessa tullut panetus johtui 100% liian lämpimästä huoneesta jossa kuvia katsoin.

Näen tissit nyt niin neutraaleina että minun puolesta vaikka jokainen nainen voi nyt kulkea ILMAN PAITAA missä haluaa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin JOKA IKISEN #tissiviikko -tägätyn kuvan läpi ja voin sanoa että HYVIN MENI, naiset onnistuivat vihdoin lopettamaan tissien seksuaalisuuden!

Luulen vahvasti että kuvia katsoessa tullut panetus johtui 100% liian lämpimästä huoneesta jossa kuvia katsoin.

Näen tissit nyt niin neutraaleina että minun puolesta vaikka jokainen nainen voi nyt kulkea ILMAN PAITAA missä haluaa!

Joo sama täällä... kannatetaan!

Vierailija
2/6 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jess! Vihdoinkin SJW:t onnistuivat jossakin! Tuli hyvä mieli minullekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älytön koko tissiviikko. 'Moneltako naiselta on kysytty että halutaanko tätä vai ei.... sit puhutaan kaikkien puolesta.

Vierailija
4/6 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Onnistuit juuri neutralisoimaan peniksesi seksuaalisuuden, onneksi olkoon! Kukaan ei enää näe penistäsi seksuaalisena, joten voit heilutella pikku siitintäsi missä haluat, ilman että kukaan edes huomaa sitä. Onneksi olkoon!

Vierailija
5/6 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jess! Vihdoinkin SJW:t onnistuivat jossakin! Tuli hyvä mieli minullekin.

SJW?

Vierailija
6/6 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some vs evoluutio..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä