Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi vee, tätä tuuria taas uuden naapurin kanssa

Vierailija
30.11.2016 |

Oon asunu 7 vuotta samassa asunnossa. Ensin naapurissa asui vanha nainen joka valitti jatkuvasti että kuljen ovestani "ihmeellisiin aikoihin" ja välillä kotiin tullessani pomppasi rappukäytävään meuhkaamaan että persettä myyn kulkemassa yökaudet. Silloin olin siis yötyössä.
Kun mummo lähti vanhainkotiin niin sitten naapuriin muutti juoppo nainen joka asui 2 vuotta naapurina ennenkuin sai häädön. Jatkuvasti se tappeli miesystävänsä kanssa. Pari kertaa jaksoin soittaa poliisit kun akka sai turpaansa mieheltä mutta sitten en jaksanu enää välittää vaikka kuului millaisia avunhuutoja.
Sitten naapuriksi tuli mies jolla oli jotain mielenterveysellisiä ongelmia. Suht harmiton kaveri, pari kertaa ovikelloa kävi yöllä pimputtamassa pyytäen soittaa ambulanssin kun sai jotain kohtauksia.
Ja nyt sitten naapuriksi muutti mies sekä sen räkyttävä koira. Koira on haukkunu tänäänkin 7 asti. Ymmärrän että koiralla voi kestää tottua uuteen kotiin vähän aikaa, mutta ärsyttävää silti.
Muuten talo on rauhallinen ja asukkaiden vaihtuvuus on todella pieni. Suurin osa on asunut tässä 2000-luvun alusta jolloin talo valmistui.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin otsikon perusteella että sinulla kävi oikea tuuri, eli sait esimerkiksi kunnon panon naapurilta. Mutta tuo olikin vain tuollaista kitinää.

Vierailija
2/6 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävää. Mullakin on naapurissa bichon frisee, joka valehtelematta rätkyttää yksin ollessaan neljä-viisi tuntia putkeen ennen kuin väsähtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli naapuri, joka kävi säännöllisin väliajoin valittamassa koiran haukkumisesta. Laitteli myös valituslappuja postilaatikosta, oli valittanut isännöitsijällekin asiasta.

Se vaan, kun mulla ei ole koiraa.

Sitten se alkoi valittaa, että nyt saa loppua suihkun käyttö aamukuudelta. Otti asian oikein sydämelleen ja kertoi useammalle naapurille, miten häiritsin häntä kauhealla mökällä, kun kävin aamulla suihkussa. Taas lähti valitus isännöitsijälle.

En käynyt koskaan siihen aikaan suihkussa. Tein iltatöitä.

Pahinta oli, kun tämä herra alkoi 'kuulla' asunnostani hirveän kovalla soitettua musiikkia, bassot kuulemma täysillä. Tämä siis tapahtui joka ilta klo 21-22 välillä. Valitus tuttuun tapaan isännöitsijälle.

Minulla ei ollut stereoita ja olin siihen aikaan aina töissä.

Ihan pysäkillä oli tämä avohoitopotilasnaapuri.

Vierailija
4/6 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Minulla oli seinänaapurina pitkään ulkomaalainen mies joka soitti musiikkia niin että seinät valehtelematta tärisi, sentään lopetti ennen hiljaisuutta. Nyt tilalle muutti nuoripari jolla räksyttävä jackrussel, lisäksi yksin jätettynä ulvoo yleensä pari tuntia putkeen.

Ikävintä tässä uudessa koiranaapurissa on se, että itselläni on iso hiljainen koira joka nyt huolissaan joutuu kuuntelemaan tätä räksytystä ja ulvontaa. Pelottaa vähän että joskus lähtee kuoroon mukaan ja vanhat tavat unohtuu...

Vierailija
5/6 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asut vissiin kaupungin talossa? Tuttu juttu. Itselläni ihan lähinaapurit ovat onneksi asiallisia, mutta rapusta löytyy niin mielenterveysongelmaista (huutaa seinille) kuin alkoholistia (haisee rappukäytävään asti) ja perheväkivaltatapausta sekä tietysti se haukkuva koirakin. Haukunta tosin onneksi oli vain pentuvaiheen juttu tai sitten se asukas muutti pois koska se on nyt loppunut. Enää kuuluu satunnaisia haukkuja jostain asunnosta silloin tällöin. Se jatkuva räksytys kyllä ajaa ihmisen ihan oikeasti hermoromahduksen partaalle. Meillä se alkoi aina tasan seitsemältä ja kesti koko päivän sinne iltapäivään asti kun omistaja palasi töistä.

Vierailija
6/6 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naapurin haukkuva koira on kuollut. Ei hauku enää. Ihanaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi