Onko 168cm miehellä mahdollisuutta löytyy nykypäivänä nainen?
Itse asialla illalla oon vaan 167.5cm, keskipäivällä 168cm ja herätessä 169cm 😂
Kerran mielenkiinnosta seurasin kutistuuko ihminen päivän aikana, mutta onko siis nykypäivänä 168cm pitkällä miehellä mahdollisuuttaa saada nainen?
Kommentit (54)
On mahdollista. Mun mies on 164cm.
Mieheni on 167, minä 164. Siis kyllä löytyy.
Voi jessus näitä nuorten miesten ongelmia! Hemmetin pelle! Naisia saa asenteella ja aivoilla.
t. 168 cm perheellinen sonni
suurimmalla osalla on. se on asennehomma.
jos käyt läpi tarpeeksi naisia niin joku tärppää kyllä lopulta
170 cm naisena näen, että ainut miinus pituudessasi on etten pääse kysymään, onko ykskuusysi mahdollista päivittää lukemaan satakuusysi lähivuosina :'D
Jos teet sun pituudesta numeron, olet totaalisen ulkona parisuhdemarkkinoilta. Se on kylmä totuus.
Olen lyhyt nainen 154cm. Lyhyissä miehissä on yleensä sellainen perusongelma, että he kuvittelevat meidät lyhyet naiset jotenkin heille kuuluviksi. Deittipuolella on paljon tarjontaa juuri alle 170cm miehistä. Luotaantyöntäviksi nämä miehet tekee käskyttely. Naista lähestytään komennellen, lyhyt nainen ei itse saisi valita miestä, vaan hänen kuuluu ottaa lyhyt mies. Jos nainen ei komenteluun ja käskyttelyyn lähde, alkaa huo r i ttelu. Pitkät miehet lähestyvät naista naisen ehdoilla. Kosiskelevat ja pyrkivät miellyttämään ja antavat naisen itse valita.
Vierailija kirjoitti:
Olen lyhyt nainen 154cm. Lyhyissä miehissä on yleensä sellainen perusongelma, että he kuvittelevat meidät lyhyet naiset jotenkin heille kuuluviksi. Deittipuolella on paljon tarjontaa juuri alle 170cm miehistä. Luotaantyöntäviksi nämä miehet tekee käskyttely. Naista lähestytään komennellen, lyhyt nainen ei itse saisi valita miestä, vaan hänen kuuluu ottaa lyhyt mies. Jos nainen ei komenteluun ja käskyttelyyn lähde, alkaa huo r i ttelu. Pitkät miehet lähestyvät naista naisen ehdoilla. Kosiskelevat ja pyrkivät miellyttämään ja antavat naisen itse valita.
Noin 170 cm miehet ovat ihan normaaleja. Kieltäydyn vertaamasta äärimmäisen lyhyiden miesten temperamenttia äärimmäisen pienten seurakoirien temperamenttiin, mutta mutta...
Tuon mittaisella pituus on ongelma vain silloin, jos mies tekee siitä itselleen ongelman.
Siitä, ettei ole kauhean pitkä, on paljon hyötyäkin. Minulla on pitkä mies (ja häntä ennen seurustelin kyllä monen pituisten miesten kanssa, osa oli minun pituisia) ja lentomatkat on hänelle kärvistelyä, jos ei ole mahdollisuutta ostaa paikkaa, jossa on enemmän jalkatilaa. Kaikki automallitkaan eivät käy, koska pitää olla riittävästi tilaa penkin istuimen ja katon välissä ja siitä kuskin paikalta pitää nähdä myös ulos. Mies haikaili jossain välissä Teslan perään, mutta koeajossa kävi selväksi, että istuintila ei riitä. Viime kesänä kun oltiin hankkimassa autoa, mies olisi halunnut Lexuksen, mutta siinäkään ei istumatila riittänyt ja piti ostaa halvempi Toyota. Mies ihmetteli, miksi kalliimmat autot on tehty pienemmille kuskeille. Sängynkin pitää olla pidempi ja lepotuoliakin joutui etsimään pitkään, ennen kuin löytyi sellainen, joka sopii hänen pitkälle selälleen.
Kompaktissa koossa on paljon hyviä puolia! Sitten jos on jo lähempänä 160cm niin alkaa taas mennä vaatteiden kanssa vaikeaksi. Tämä selvisi minulle sattumalta, kun olin 162cm pitkän lukioikäisen tyttäreni kanssa vaateostoksilla ja naisten osastolta ei löytynyt mitään kivaa. Suuntasimme miesten osastolle ja alkoi jo löytyä kivoja paitoja! Mutta hankala oli löytää sen kokoiselle hoikalle vartalolle sopivia paitoja, tahtoi hihat olla liian pitkiä. Siellä oli onneksi myyjä, joka oli tyttären kanssa samaa kokoluokkaa ja häneltä saatiin hyviä vinkkejä pienikokoisiin miesten paitoihin. Yhdestä kotimaisia paitoja myyvästä liikkeestä oltiin aiemmin pari paitaa ostettu ja maksettu niihin hihojen lyhennykset - kallista lystiä!
Olet ap juuri hyvän kokoinen ja sinua ylettyy helposti pussaamaan!
Millainen vulva aloittajaa kiihottaa? Onko nuorella miehellä mielessä perhospillu vai viivamallinen innie?
Miten lyhyys löytämistä estää, suurinpiirtein joka toinen suomalainen on nainen.
Naisten kiinnostuksen herättäminen onkin sitten jo vaikeampaa. Parisuhteeseen pääseminen on toisille helppoa, toisille vaikeaa ja osalle mahdotonta. Pituus voi olla yksi tekijä joka hankaloittaa parisuhteeseen pääsemistä, toisaalta onhan noita lyhyitä naisiakin.
Fiksu mies löytää varmasti puolison.
Vierailija kirjoitti:
Voi jessus näitä nuorten miesten ongelmia! Hemmetin pelle! Naisia saa asenteella ja aivoilla.
t. 168 cm perheellinen sonni
Näinhän se on. Nämä nuoret miehet ovat päätyneet jonnekin väärään paikkaan Internetissä, missä kerrotaan naisista aivan omituisia juttuja ja siellä muiden harhautuneiden joukossa nämä joukkopsykoosit ottavat valtaansa.
Vierailija kirjoitti:
Näin 166-senttisenä voin sanoa, että ei ole mahdollisuutta. Minäkin aina yksin ja pelkkää ilmaa naisille :(.
Surullista. Voimia sinulle! En ymmärrä minkä takia ihmiset takertuvat jonkun pituuteen tai ulkonäköön .
Olen nainen enkä voisi koskaan seurustella miehen kanssa jonka pituus on alle 185cm.
Miehen pitää olla aina pidempi kuin naisen jotta nainen voi käyttää korkokenkiä.
N23
Mieheni on 163cm ja minä 169cm, eikä mitään ongelmaa. Ongelma tulee tosiaan vain jos siitä tekee itselleen ongelman. Oma asenne ja luonne ratkaisee. Itsevarmuus on seksikästä, oli sitten minkä pituinen tahansa.
Joku pakkomielteinen taas nostelee vanhoja aloituksia.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen enkä voisi koskaan seurustella miehen kanssa jonka pituus on alle 185cm.
Miehen pitää olla aina pidempi kuin naisen jotta nainen voi käyttää korkokenkiä.
N23
Millaista vulvaa nuo pitkät miehet saavat nuolla? Näkyvätkö sisemmät häppärit seistessäsi?
Eräällä tutulla n. 170 cm pituisella naisella on n. 160 cm pituinen aviomies. Heidän pituutensa havahduttivat minutkin tajuamaan sen, ettei yhtään haittaa, vaikka mies on lyhyempi.
Lähes 170 cm pituinen mies on jo aika pitkä, varsinkin jos miettii miehiä vähän laajemmin kuin vain täällä pohjan perillä.