Onko 168cm miehellä mahdollisuutta löytyy nykypäivänä nainen?
Itse asialla illalla oon vaan 167.5cm, keskipäivällä 168cm ja herätessä 169cm 😂
Kerran mielenkiinnosta seurasin kutistuuko ihminen päivän aikana, mutta onko siis nykypäivänä 168cm pitkällä miehellä mahdollisuuttaa saada nainen?
Kommentit (54)
Mulla oli aikoinaan sun mittainen mies, itse olin pitempi. Se oli kamalaa, häiritsi aivan koko ajan, lopulta meitä molempia. Mies oli liian tietoinen lyhyydestään, mutta ongelma oli minullakin, vaikka hyvin myötätuntoinen ihminen olenkin.
Suosittelen sinulle lyhyttä naista.
Olen pitkä nainen eikä minua oikeastaan haittaa, jos ihastukseni kohde on minua lyhyempi. Jos olisi kaksi täysin identtistä miestä luonteenpiirteineen, mutta toinen olisi minua pidempi ja toinen lyhyempi, niin silloin valitsisin pidemmän. Tämä johtuu siitä, että jotenkin luontaisesti sitten ryhtini oikenee, kun olen itseni pituisessa tai itseäni pidemmässä seurassa. tuollaista tilannettahan ei koskaan tule että pitäisi valita kahdesa täysin samanlaisesta, jossa ainoa erottava tekijä on pituus.
Enemmänkin turn off minulle on, jos mies edustaa toksista maskuliinisuutta. En jaksa katsella tai kokea sellaista yhtään. Niin ja sitten tietysti tupakointi ja alkoholia en halua, että käytetään päihtymistarkoituksessa. Pitää olla tietynlainen sivistystaso. Pituus ei noihin tekijöihin vaikuta oman kokemukseni mukaan.
Vierailija kirjoitti:
No miksei olisi?
Okei 168cm on lyhyt, mutta ei mitenkään omituisen lyhyt.
Nigeriassa keskipituus on 163 cm. Sokeiden valtakunnassa, yksisilmäinen on kuningas.
Pienillä miehillä on pienet munat. Itse pidän kookkaista.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen enkä voisi koskaan seurustella miehen kanssa jonka pituus on alle 185cm.
Miehen pitää olla aina pidempi kuin naisen jotta nainen voi käyttää korkokenkiä.
N23
Nuoren naisen ajattelemattomuutta.
Vierailija kirjoitti:
Pienillä miehillä on pienet munat. Itse pidän kookkaista.
Ei pidä paikkaansa.
Kaikki tuntemani mukavat miehet, 160-200 cm, ovat löytäneet puolison.
Sen sijaan itsesäälissä rypevät ruikuttajat eivät ole - pituudesta riippumatta.
Mun eksä oli sun pituinen ja ite oon 175cm. Ero johtui muista asioista kuin meidän pituuserosta.
Sun pitää olla itsevarma ja sinut pituutes kanssa (itsevarmuus on seksikästä!! ) sekä muutenkin olla hyvä puolisoehdokas, eli kohdella naista hyvin, olla luotettava, koulutus ja työpaikka jne.
Kokeile aasian maita tai sieltä tulleita. Heille olet ihan mukavan pituinen, et edes lyhyt. Monelle suomalaiselle kelpaisi myös.
Tietysti pitää huolehtia, että persoonallisuus ja elämänhallinta on kunnossa.
Vaikeaa on Pohjoismaista, jossa ihmiset ovat lähtökohtaisesti maailman pisimpiä hollantilaisten ohella. Aasiasta löytyisi sopivia taskuun mahtuvia mininaisia yllin kyllin, ja he ottavat mielellään vaalean miehen länsimaasta.
espanjalaiset naiset ovat yleensä suomalaisia lyhyempiä, mutta heidän deittailunsa ja pitämisensä on työtä, latinoverisiä kun ovat ja ovat tottuneet espanjalaismiesten liehittelyyn ja -romantiikkataitoihin. Siellä kulttuuri on suomea sosiaalisempi myös, mutta espanjattaret ovat superkauniita, ainakin itse ihailen usein heidän ryhtiään ja klassista tyyliään, vaikka nainen itse olenkin.
Vierailija kirjoitti:
espanjalaiset naiset ovat yleensä suomalaisia lyhyempiä, mutta heidän deittailunsa ja pitämisensä on työtä, latinoverisiä kun ovat ja ovat tottuneet espanjalaismiesten liehittelyyn ja -romantiikkataitoihin. Siellä kulttuuri on suomea sosiaalisempi myös, mutta espanjattaret ovat superkauniita, ainakin itse ihailen usein heidän ryhtiään ja klassista tyyliään, vaikka nainen itse olenkin.
Mieheni päivitteli Espanjan reissulla, miten järkyttävän rumia espanjalaiset ovat. He näyttävät vanhoilta jo tosi nuorena. Minustakin espanjalaiset miehet ovat rumia. Italiassa oli selvästi kauniimpia ihmisiä. Ehkä se on se vuosituhannen takainen arabialaisveri, joka rumentaa.
Todistetusti voi.