Olitko tänäänKIN kuntosalilla? Jos et, mikä on tekosyysi?
Kommentit (36)
Olin. Reilun tunnin olin. Eilen en kyllä käynyt. Oli lepopäivä ja muuta tekemistä.
Olin vesijumppailemassa, koska kärsin krooninesesta hartiakivusta, joka vaan pahenee toimistotöissä.
+ Kunto on päässyt huononemaan, varsinkin nyt viim 2 kk aikana murtuneen jalan seurauksena. Vesiliikunnasta ja pilateksesta olen jatkanut, pitää vähän varoa vielä.
Joten vesijumppa on todella hyvä hartioilleni (joku väline + veden vastus) ja samalla hyvä aerobisen liikunnan muoto, koska tanssilliset lajit ja juoksu eivät ole juttuni.
Tietysti. 2,5 h treeni on liian pitkä kylläkin.
Fit_nigga kirjoitti:
Itsellä 2.5 t selkätreeni takana.
Aika tehoton treeni, jos siihen noin kauan menee.
En ollut. Tein töitä yli kaksitoista tuntia enkä sen jälkeen enää jaksanut. Harmittaa kyllä, mutta se on tänään tekosyyni.
Kuntosalilla en ole käynyt koskaan. Tänään olin töissä 8-15 ja toisessa työssä 17-19. Loppuillan tein kotona käsitöitä joululahjoiksi. Koiran kanssa kyllä lenkkeilin kahdesti, mutta sen teen joka päivä. Saanko elää?
Asutko sä siellä salilla, vai miten noin kauan meni?
Vierailija kirjoitti:
Fit_nigga kirjoitti:
vedin 2 scoopia mutant madnessia niin kyllä oli tehokas
sun kotijumppa vissiin kestää max. 15 min?
Juu olin. Join kahvit ja luin ip-lehdet ja juttelin mukavia jumppaohjaajien kanssa. Sitten kävelin siellä vähän ympäriinsä. Jumppa, johon olin menossa oli peruttu.
x
x
x
x
xx
x
x
Oikeesti tein tunnin oman treenin, perutun jumpan tilalla, mutta sitähän en kerro.
Fit_nigga kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fit_nigga kirjoitti:
Silloin kun vielä aktiivisesti kävin salilla, treeni oli 30 minuuttia. On ihan paskanjauhantaa, että noin pitkä olisi tehokas. Jalkatreeni oli mm. niin kova, ettei seuraavana päivänä päässyt juuri kävelemään.
Minä en keskittynytkään peilailemaan tai selfieiden napsimiseen.
Hei fit_nigga! Tulin sanomaan, että ei mitään hätää, jos olet kovin nuori. Aivosi näet kehittyy aina 25 ikävuoteen saakka, ja otsalohkon kehityksen myötä saatat alkaa tuntea empatiaa ja sitä kautta ymmärtää muiden ihmisten elämää. Sitten sinun ei enää tarvitse tehdä näitä jokapäiväisiä avauksia :)
En ollut. Mua ei nappaa kuntosalitreenaus ollenkaan. Onneksi voi pitää kunnostaan huolta muutenkin. Tänään tehokas puolen tunnin treeni kotona.
Edelleenkin se 25v seuraavaan kertaan. En kaipaa sitä, olen lihaksikas ja harteikas. Kysellään jatkuvasti käynkö salilla, johtuu "sukuviasta" , lihakset tulee helposti. Tehdastyö ja monta lasta on vastaus. En tarvi mitään pikkulihaksia, hyvä yleiskunto riittää.
Vierailija kirjoitti:
Fit_nigga kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fit_nigga kirjoitti:
Silloin kun vielä aktiivisesti kävin salilla, treeni oli 30 minuuttia. On ihan paskanjauhantaa, että noin pitkä olisi tehokas. Jalkatreeni oli mm. niin kova, ettei seuraavana päivänä päässyt juuri kävelemään.
Minä en keskittynytkään peilailemaan tai selfieiden napsimiseen.
Jeps. Jos kehuu tekevänsä yhdelle ruumiin osalle 2,5 tunnin treenin, on kyllä tiedot treenaamisesta täysin hukassa. Tehokas treeni koko kropalle menee läpi tunnissa, osakropalle riittää hyvin puoli tuntia. Jos oikeesti tekee täysillä yhtä ruumiin osaa noin paljon, on elimistön ylikuorimitustila lähellä. Huippu-urheilijoille tuttu tilanne.
Naah. En käy salilla. Mulla on niin hyvät geenit että voin vetää vaikka täytekakun päivässä ja silti pysyä hoikkana ja kauniina.
En, koska salitreenaus on mielestäni tylsää. Polttelin takkaa, kudoin ja luin - paljon mukavampaa.
En. Söin karkkia kotona. Syy: olen laiska paska.