Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olitko tänäänKIN kuntosalilla? Jos et, mikä on tekosyysi?

Fit_nigga
29.11.2016 |

Itsellä 2.5 t selkätreeni takana.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy koskaan salilla. Harrastan muuta urheilua pari kertaa viikossa, mutta sali ei kiinnosta. Ja ei, en ole ylipainoinen.

Vierailija
22/36 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, voiko tätä tekosyyksi sanoa, mutta ohjelmassa on, että tänään oli lepopäivä, jotka on pidettävä. Teen tällä hetkellä 5x5 ohjelmalla. Välipäivinä käyn sitten lenkillä tai soudan soutulaitteella palauttavampaa treeniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fit_nigga kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fit_nigga kirjoitti:

Aika tehoton treeni, jos siihen noin kauan menee.

vedin 2 scoopia mutant madnessia niin kyllä oli tehokas

sun kotijumppa vissiin kestää max. 15 min?

Silloin kun vielä aktiivisesti kävin salilla, treeni oli 30 minuuttia. On ihan paskanjauhantaa, että noin pitkä olisi tehokas. Jalkatreeni oli mm. niin kova, ettei seuraavana päivänä päässyt juuri kävelemään.

Minä en keskittynytkään peilailemaan tai selfieiden napsimiseen.

Ja pikku tarkennuksena, olen vastaaja #4.

Vierailija
24/36 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein lumityöt ja muita pihatöitä, ja kävin koiran kanssa 1,5 tunnin lenkillä. Ulkona, luonnollista liikuntaa. Hyi helvetti, jollekin hieltä haisevalle salille jyystämään rautojen kanssa? Keinotekoista!

Vierailija
25/36 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fit_nigga kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fit_nigga kirjoitti:

Silloin kun vielä aktiivisesti kävin salilla, treeni oli 30 minuuttia. On ihan paskanjauhantaa, että noin pitkä olisi tehokas. Jalkatreeni oli mm. niin kova, ettei seuraavana päivänä päässyt juuri kävelemään.

Jeps. Jos kehuu tekevänsä yhdelle ruumiin osalle 2,5 tunnin treenin, on kyllä tiedot treenaamisesta täysin hukassa. Tehokas treeni koko kropalle menee läpi tunnissa, osakropalle riittää hyvin puoli tuntia. Jos oikeesti tekee täysillä yhtä ruumiin osaa noin paljon, on elimistön ylikuorimitustila lähellä. Huippu-urheilijoille tuttu tilanne. 

okei okei... jos ihan rehellisesti puhutaan niin 2 t 15 min selkä, 15 min tauko ja 30 min vatsa

entä sinä?

ja fyi olen 26-vuotias NAINEN.

Onko sinulla tyttöystävä joka liftaa vai semmonen perus läski lehmä joka syö muffinssia sohvalla? vai onko sulla ollenkaan? :D

Vierailija
26/36 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fit_nigga kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fit_nigga kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fit_nigga kirjoitti:

Jeps. Jos kehuu tekevänsä yhdelle ruumiin osalle 2,5 tunnin treenin, on kyllä tiedot treenaamisesta täysin hukassa. Tehokas treeni koko kropalle menee läpi tunnissa, osakropalle riittää hyvin puoli tuntia. Jos oikeesti tekee täysillä yhtä ruumiin osaa noin paljon, on elimistön ylikuorimitustila lähellä. Huippu-urheilijoille tuttu tilanne. 

okei okei... jos ihan rehellisesti puhutaan niin 2 t 15 min selkä, 15 min tauko ja 30 min vatsa

entä sinä?

ja fyi olen 26-vuotias NAINEN.

Onko sinulla tyttöystävä joka liftaa vai semmonen perus läski lehmä joka syö muffinssia sohvalla? vai onko sulla ollenkaan? :D

Ajattelitko saada tuolla tuloksia...kymmenen vuoden sisällä? Tehotonta hinkkausta vaikka keksisit mitä asiaankuulumattomuuksia.

Vierailija
27/36 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään ja eilen. Olen komea ja treenattu sporttinen mies. Ihania salityttöjä siellä aina. Tuuuuun hulluuuksiiiiiiii ku en saa niitääääääääää!

Vierailija
28/36 |
29.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy salilla, liian kallista. Kävin kyllä tänään n. kilometrin kävelylenkillä kaljakaupassa.

(lol tää vois olla niin sarkastinen trolliviesti mut ei oo...)

Vierailija
29/36 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy koskaan salilla. Jossain tunkkasessa hikisessä salissa, yäks.

Ulkoilu on kivempaa.

Vierailija
30/36 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen olin päivän röissä ja illalla kuntosalilla, kelpaako nyt? Tänään taas paiskimaan röitä.

Vierailija
31/36 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut, sama syy kuin eilen.

Vierailija
32/36 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edelleenkään kiinnosta kuntosali koska vihaan kuntoilua laumassa enkä ainakaan haluaisi nähdä AP:n kaltaisia siellä. Onneksi löytyy muitakin tapoja kuntoilla kuin maksullisessa sisäsalissa. Suosittelen aloittajallekin raitista ilmaa jota hän ei näemmä ole saanut tarpeeksi.

Vierailija
33/36 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Hyi. Tein tunnin lenkin kallioilla auringossa ja kudoin sukkaa.

Vierailija
34/36 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 5 töihin. Töistä päästyäni luin kokeeseen, sitten menin kouluun. Joskus klo 21 olin kotona, eikä siinä vaiheessa oikein enää ehdi reenailla, muuten menisi yöunet. Seuraavana aamuna taas ylös viideltä.

Vierailija
35/36 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut eikä mulla tarvii olla siihen mitään tekosyytä. Olen terve ja hyvässä kunnossa, eikä mua kiinnosta treenaus.

Vierailija
36/36 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, sillä olen erinomaisessa kunnossa ja minulla on töitä, niin vilkas sosiaalinen elämä ja paljon ystäviä etten ehtisi viettää 3 tuntia salilla plus suihkut, pukeutumiset ja avautuminen av:lla.

Hanki sinäkin ystäviä. Elämänlaatu paranee huomattavasti. Samaan fiilikseen ei yllä edes 15 tunnin selkätreenillä.