Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti mua! Miten tästä selviää?

Vierailija
11.03.2006 |

On niin paha olla! Vielä kun on tuo 8-kuinen vauva, jota en just nyt jaksaisi hoitaa ollenkaan. Tekisi mieli vaan vetää kännit.

Auttakaa ja helpottakaa mun oloa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on maailman tärkein ja ainoo iloinen asia, mutta en nyt vaan jaksaisi sitäkään. En saa ainakaan ketään tuttavaa apuun. Itkettää koko ajan.

Vierailija
22/27 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ystävä tulisi viettämään aikaa kanssasi päivisin?Entä vanhempasi,voivatko he auttaa vauvan hoidossa?

T:2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Itse en pystyisi jatkamaan asian kanssa ,mutta näkökantoja on monia.Mies ei kunnioita sinua,jos tekee noin ja kunnioitus on taas yhtä kuin rakkaus.En usko,että tuollaista ihmistä voi mitenkään muuttaa.

Miehesi ei ole sinua eikä teidän perhettä ansainnut, joten pihalle moinen mies heti! Jos vaikka esim. vanhempasi asuvat lähellä, niin muuta muutamaksi päväksi välittömästi sinne lapsesi kanssa, ota aikaa itsellesi ja vaikka vedät ne kännit. Ja kun vähän saat asioita selvitettyä omassa päässä, niin alat tekemään lopullista eroa (kumpi jää asumaan asuntoonne, tavaroiden jaot jne.)

Mutta takaisin älä miestäsi ota, hänellä ei ollut mitään oikeutta särkeä sinun sydäntäsi!

Vierailija
24/27 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä elämä voittaa vielä joskus. Lähden kohta vanhempieni luokse ja oon siellä niin kauan kunnes mies häipyy kamoineen meidän yhteisestä kämpästä.

Vierailija
25/27 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti kärsii kun menettää jotain niin arvokasta, kun sinä ja sinun rakkautesi, sekä yhteisen elämän sinun ja lapsenne kanssa.



päätöksesi on oikea, itse lähtisin suhteest heti, jos pettämistä olisi. helppo ei ole lähteä, mutta muista, että vielä vaikeampaa ja tyhmempää on jäädä tommosta miestä katsomaan.



t.äiti itsekin kahdelle ihanalle pojalle :)))

Vierailija
26/27 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi JOKA päivä rakastavansa mua ja suurin piirtein palvoi mua. Mäkin rakastin miestäni rajusti ja siksi tämä sattuu niin paljon. t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/27 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitti sellaista,et luuli naisen olevan minä. Aika tökeröä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi