Mies petti mua! Miten tästä selviää?
On niin paha olla! Vielä kun on tuo 8-kuinen vauva, jota en just nyt jaksaisi hoitaa ollenkaan. Tekisi mieli vaan vetää kännit.
Auttakaa ja helpottakaa mun oloa.
Kommentit (27)
tai ystävä tulisi viettämään aikaa kanssasi päivisin?Entä vanhempasi,voivatko he auttaa vauvan hoidossa?
T:2
Vierailija:
Itse en pystyisi jatkamaan asian kanssa ,mutta näkökantoja on monia.Mies ei kunnioita sinua,jos tekee noin ja kunnioitus on taas yhtä kuin rakkaus.En usko,että tuollaista ihmistä voi mitenkään muuttaa.
Miehesi ei ole sinua eikä teidän perhettä ansainnut, joten pihalle moinen mies heti! Jos vaikka esim. vanhempasi asuvat lähellä, niin muuta muutamaksi päväksi välittömästi sinne lapsesi kanssa, ota aikaa itsellesi ja vaikka vedät ne kännit. Ja kun vähän saat asioita selvitettyä omassa päässä, niin alat tekemään lopullista eroa (kumpi jää asumaan asuntoonne, tavaroiden jaot jne.)
Mutta takaisin älä miestäsi ota, hänellä ei ollut mitään oikeutta särkeä sinun sydäntäsi!
ehkä elämä voittaa vielä joskus. Lähden kohta vanhempieni luokse ja oon siellä niin kauan kunnes mies häipyy kamoineen meidän yhteisestä kämpästä.
toivottavasti kärsii kun menettää jotain niin arvokasta, kun sinä ja sinun rakkautesi, sekä yhteisen elämän sinun ja lapsenne kanssa.
päätöksesi on oikea, itse lähtisin suhteest heti, jos pettämistä olisi. helppo ei ole lähteä, mutta muista, että vielä vaikeampaa ja tyhmempää on jäädä tommosta miestä katsomaan.
t.äiti itsekin kahdelle ihanalle pojalle :)))
Mies sanoi JOKA päivä rakastavansa mua ja suurin piirtein palvoi mua. Mäkin rakastin miestäni rajusti ja siksi tämä sattuu niin paljon. t:ap
Väitti sellaista,et luuli naisen olevan minä. Aika tökeröä!
Vauva on maailman tärkein ja ainoo iloinen asia, mutta en nyt vaan jaksaisi sitäkään. En saa ainakaan ketään tuttavaa apuun. Itkettää koko ajan.